Головна

УМОВИ ПУБЛІКАЦІЙ

УМОВИ ОПЛАТИ


«Перспективи розвитку філологічних наук» 
(м. Харків, 15-16 травня 2015 р.)

1. Українська мова та літератураЖуковець Ю. О. Історико-біографічні романи Юрія Хорунжого як джерело національно-патріотичного виховання школярів

Кобилко Н. О. Проектна діяльність як засіб формування творчої особистості учня

Лінійчук Т. В. «Гуманітарна аура нації, або чому з`являється дефект головного дзеркала?» (інтерпретація історичного роману у віршах «Берестечко» Л. Костенко на тлі ХХІ століття)

Манько А. М. Проблема мистецького покликання в драматичній поемі Лесі Українки «У пущі»

Матюшко І. О. Лексика роману Василя Шкляра «Залишенець. Чорний Ворон»

2. Російська мова та літератураКарпина Е. С. К вопросу о парадоксах литературно-критической рецепции творчества Всеволода Соловьёва

Мехасюк С. Э. Тактика и стратегия автора в художественном тексте

3. Слов’янські мови та літератураВащук Н. О. Образ українського козацтва та гетьмана Івана Мазепи очима словака (на матеріалі «Подорожнього щоденника» Даніела Крмана)

4. Література зарубіжних країнГлущик М. О. Уособлення англійського суспільства в традиціях однієї родини у романі-сімейній хроніці Дж. Голсуорсі «Сага про Форсайтів»

Калініна А. О. Вампірська тематика в літературі та кінематографі: традиції і новаторство

5. Романські, германські та інші мовиБульчак Є. І. , Гирин О. В. Модальні дієслова як граматичний засіб вираження вірогідності у промовах англомовних політиків

Дизик А. О. Особливості німецького молодіжного сленгу

Зінченко Д. В. Формування лексичної англомовної компетентності з використанням методу інтелект-карт

Корнєєва О. М. Роль латинської мови в утворенні медичної термінології

Костюченко К. Є. Комунікативно-орієнтований підхід до навчання англійської мови у ВНЗ

Кріпак Ю. В. Агресивні тактики конфліктного типу в сучасному англомовному діалогічному дискурсі

Кучик Г. Б. Тлумачення міжнародно-правових текстів у контексті концептуалізації політичного тексту

Шундель Т. О. Дискусійність класифікації складнопідрядних речень опозиційної бази «темпоральність – пояснення»

6. Теорія літератури, порівняльне літературознавствоВинар С. М. Міф як кодифікуючий компонент художньої комунікації

Вороніна С. І. Реалістичне зображення світу як одна з дескриптивних моделей художньої літератури (на матеріалі детективних історій про Шерлока Холмса Конан Дойла)

Лазаренко Д. М. , Дощенко О. Г. Літературна проекція як форма актуалізації гамлетівського сюжету: основні вектори, типи і механізми

Манько А. М. Аналогії та контрасти у новелах А. Дністрового «Біла дівчинка» й Г. Маркеса «Стариган з крилами»

7. Загальне, порівняльно-історичне, типологічне мовознавствоІрклій Є. О. Communicative approach as foreign (English) language teaching

Куцос О. І. Асоціативний експеримент як метод дослідження національного менталітету

8. ФольклористикаКарбан А. А. Мовно-художні засоби фольклорних оповідань про Голодомор 1932-1933 рр.

9. Літературне джерелознавство та текстологія
10. Мова і засоби масової комунікації
11. Теорія і практика перекладуВоронець М. В. Особливості письмового перекладу медичних текстів

Герасочкіна Т. В. Особливості відтворення текстів англомовної реклами при перекладі

Дяченко Д. О. Труднощі перекладу ідіом

Кісіль М. В. , Гриців Л. В. Семантичне термінотворення в екологічній термінології української та англійської мов

Кісіль М. В. , Ковальська О. І. Когнітивна метафора у геологічній терміносистемі

12. Міжкультурна комунікація
13. РиторикаЛевицька Ю. А. Argument as a way of persuasion

14. Мова сучасного мистецтва

 Пошук за авторами

ПАРТНЕРИ

НОВИНИ

Архів новин...

 

© 2013-2022 Науковий журнал "Молодий вчений"