Головна

УМОВИ ПУБЛІКАЦІЙ

УМОВИ ОПЛАТИ


«Концептуальні шляхи розвитку освіти та педагогічної науки» 
(м. Чернігів, 16-17 вересня 2022 р.)

1. Загальна педагогіка та історія педагогікиБогомаз Т. В. Принципи сучасної андрагогічної моделі навчання дорослих

Микитенко М. В. Освіта як чинник формування демократичного суспільства

Просяник С. В. Організація підготовки педагогічних кадрів в Україні у складі Російської імперії у другій половині XIX та початку ХХ століття

Цибанюк О. О. Характеристика основної ланки уроку фізичного виховання в сучасній румунській школі

2. Теорія та методика навчанняБондаренко Н. А. Особливості планування та організації позакласної роботи з математики з учнями основної школи

Гулямова К. Е. Застосування методу «індукції» при перекладі речень на уроках англійської мови

Левченко В. Ю. Місце та роль вивчення операцій інтерполяції та екстраполяції функцій у шкільному курсі вивчення математики та їх необхідність як елемента STEM-освіти

3. Корекційна педагогікаКайда В. В. Гурткова робота як фактор соціалізації молодших школярів з інтелектуальними порушеннями

4. Теорія і методика професійної освітиКоченко І. П. Бінарна лекція як дієва форма формування цифрової компетентності майбутніх правоохоронців

Мірошник Ю. А. , Алтухов В. А. Формування професійної компетентності майбутніх учителів хореографії в умовах вищого навчального закладу

5. Соціальна педагогіка
6. Теорія і методика управління освітоюДимовська А. К. Рецепція оповідання Б. Грінченка «Дзвоник» крізь призму педагогіки партнерства в освітньому середовищі

Пістоненкова А. В. Стратегії класного менеджменту в роботі педагога в інклюзивному класі

7. Теорія і методика вихованняДимовський Р. Ф. Концертний виступ як засіб реалізації педагогіки партнерства під час роботи зі студентським хоровим колективом

8. Дошкільна педагогікаХолмецька Д. І. Арт-терапія як ефективний засіб розвитку дітей старшого дошкільного віку

9. Теорія навчання
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті

 Пошук за авторами

ПАРТНЕРИ

НОВИНИ

Архів новин...

 

© 2013-2022 Науковий журнал "Молодий вчений"