Секція: 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
Бібліографічний опис: Богомаз Т. В. Принципи сучасної андрагогічної моделі навчання дорослих [Текст] / Т. В. Богомаз // «Концептуальні шляхи розвитку освіти та педагогічної науки» (м. Чернігів, 16-17 вересня 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікації
Секція: 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
Бібліографічний опис: Микитенко М. В. Освіта як чинник формування демократичного суспільства [Текст] / М. В. Микитенко // «Концептуальні шляхи розвитку освіти та педагогічної науки» (м. Чернігів, 16-17 вересня 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікації
Секція: 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
Бібліографічний опис: Просяник С. В. Організація підготовки педагогічних кадрів в Україні у складі Російської імперії у другій половині XIX та початку ХХ століття [Текст] / С. В. Просяник // «Концептуальні шляхи розвитку освіти та педагогічної науки» (м. Чернігів, 16-17 вересня 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікації
Секція: 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
Бібліографічний опис: Цибанюк О. О. Характеристика основної ланки уроку фізичного виховання в сучасній румунській школі [Текст] / О. О. Цибанюк // «Концептуальні шляхи розвитку освіти та педагогічної науки» (м. Чернігів, 16-17 вересня 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікації
Секція: 2. Теорія та методика навчання
Бібліографічний опис: Бондаренко Н. А. Особливості планування та організації позакласної роботи з математики з учнями основної школи [Текст] / Н. А. Бондаренко // «Концептуальні шляхи розвитку освіти та педагогічної науки» (м. Чернігів, 16-17 вересня 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика" 2022
Статус: Пройшла рецензування
Секція: 2. Теорія та методика навчання
Бібліографічний опис: Гулямова К. Е. Застосування методу «індукції» при перекладі речень на уроках англійської мови [Текст] / К. Е. Гулямова // «Концептуальні шляхи розвитку освіти та педагогічної науки» (м. Чернігів, 16-17 вересня 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікації
Секція: 2. Теорія та методика навчання
Бібліографічний опис: Левченко В. Ю. Місце та роль вивчення операцій інтерполяції та екстраполяції функцій у шкільному курсі вивчення математики та їх необхідність як елемента STEM-освіти [Текст] / В. Ю. Левченко // «Концептуальні шляхи розвитку освіти та педагогічної науки» (м. Чернігів, 16-17 вересня 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікації
Секція: 3. Корекційна педагогіка
Бібліографічний опис: Кайда В. В. Гурткова робота як фактор соціалізації молодших школярів з інтелектуальними порушеннями [Текст] / В. В. Кайда // «Концептуальні шляхи розвитку освіти та педагогічної науки» (м. Чернігів, 16-17 вересня 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікації
Секція: 4. Теорія і методика професійної освіти
Бібліографічний опис: Коченко І. П. Бінарна лекція як дієва форма формування цифрової компетентності майбутніх правоохоронців [Текст] / І. П. Коченко // «Концептуальні шляхи розвитку освіти та педагогічної науки» (м. Чернігів, 16-17 вересня 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікації
Секція: 4. Теорія і методика професійної освіти
Бібліографічний опис: Мірошник Ю. А. Формування професійної компетентності майбутніх учителів хореографії в умовах вищого навчального закладу [Текст] / Ю. А. Мірошник, В. А. Алтухов // «Концептуальні шляхи розвитку освіти та педагогічної науки» (м. Чернігів, 16-17 вересня 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікації
Секція: 6. Теорія і методика управління освітою
Бібліографічний опис: Димовська А. К. Рецепція оповідання Б. Грінченка «Дзвоник» крізь призму педагогіки партнерства в освітньому середовищі [Текст] / А. К. Димовська // «Концептуальні шляхи розвитку освіти та педагогічної науки» (м. Чернігів, 16-17 вересня 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікації
Секція: 6. Теорія і методика управління освітою
Бібліографічний опис: Пістоненкова А. В. Стратегії класного менеджменту в роботі педагога в інклюзивному класі [Текст] / А. В. Пістоненкова // «Концептуальні шляхи розвитку освіти та педагогічної науки» (м. Чернігів, 16-17 вересня 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікації
Секція: 7. Теорія і методика виховання
Бібліографічний опис: Димовський Р. Ф. Концертний виступ як засіб реалізації педагогіки партнерства під час роботи зі студентським хоровим колективом [Текст] / Р. Ф. Димовський // «Концептуальні шляхи розвитку освіти та педагогічної науки» (м. Чернігів, 16-17 вересня 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікації
Секція: 8. Дошкільна педагогіка
Бібліографічний опис: Холмецька Д. І. Арт-терапія як ефективний засіб розвитку дітей старшого дошкільного віку [Текст] / Д. І. Холмецька // «Концептуальні шляхи розвитку освіти та педагогічної науки» (м. Чернігів, 16-17 вересня 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікації
9. Теорія навчання
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті