Секція: 1. Теорія та історія соціальних комунікацій
Бібліографічний опис: Дзюба В. В. Складові іміджу підприємства: емпіричне вивчення [Текст] / В. В. Дзюба // «Гуманітарні та природничі науки: актуальні питання» (м. Дніпро, 23-24 жовтня 2020 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2020.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/other/52oct2020/33.pdf
Секція: 6. Прикладні соціально-комунікаційні технології
Бібліографічний опис: Клочан В. О. Методологія досліджень міжнародних відносин [Текст] / В. О. Клочан // «Гуманітарні та природничі науки: актуальні питання» (м. Дніпро, 23-24 жовтня 2020 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2020.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/other/52oct2020/34.pdf