Секція: 1. Теорія та історія соціальних комунікацій
Бібліографічний опис: Бондаренко А. С. Планування рекламної кампанії у пошуковій системі Google: принципи та алгоритми [Текст] / А. С. Бондаренко // «Сучасні тенденції розвитку науки» (м. Чернівці, 21-22 грудня 2018 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2018.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/other/32dec2018/78.pdf
Секція: 1. Теорія та історія соціальних комунікацій
Бібліографічний опис: Садурська Є. П. Електронні видання як джерело комунікації в сучасній освіті [Текст] / Є. П. Садурська // «Сучасні тенденції розвитку науки» (м. Чернівці, 21-22 грудня 2018 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2018.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/other/32dec2018/81.pdf
Секція: 4. Теорія та історія журналістики
Бібліографічний опис: Комар М. В. Жанрово-комунікативний аспект сучасних радіоінтерв’ю [Текст] / М. В. Комар // «Сучасні тенденції розвитку науки» (м. Чернівці, 21-22 грудня 2018 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2018.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/other/32dec2018/79.pdf
5. Теорія та історія видавничої справи та редагування
Секція: 6. Прикладні соціально-комунікаційні технології
Бібліографічний опис: Лозова К. В. Психотехнології у ТВ-просторі та їх вплив на свідомість [Текст] / К. В. Лозова // «Сучасні тенденції розвитку науки» (м. Чернівці, 21-22 грудня 2018 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2018.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/other/32dec2018/80.pdf