Секція: 1. Теорія та історія соціології
Бібліографічний опис: Согорін А. А. Дослідження ролі реклами у формуванні соціальної ідентичності індивіда (за результатами опитування професіоналів ЗМІ) [Текст] / А. А. Согорін // «Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук» (м. Київ, 28-29 жовтня 2016 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2016.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/other/11oct2016/128.pdf
Секція: 3. Соціальні структури та соціальні відносини
Бібліографічний опис: Яйченя К. Ю. Політизація релігії в контексті українських реалій [Текст] / К. Ю. Яйченя // «Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук» (м. Київ, 28-29 жовтня 2016 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2016.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/other/11oct2016/129.pdf