Головна

УМОВИ ПУБЛІКАЦІЙ

УМОВИ ОПЛАТИ


«Актуальні проблеми педагогічної науки: досвід та перспективи» 
(м. Одеса, 26-27 березня 2021 р.)

1. Загальна педагогіка та історія педагогікиВихрущ Н. Б. Розвиток японського шкільництва в другій половині XIX – першій половині ХХ століття

Гобозашвілі А. О. Теоретико-методологічні засади дослідження ідеології та принципів виховання німецької молоді

2. Теорія та методика навчанняКостюк О. М. Впровадження STEM-освіти в освітній процес початкової школи

Лавренчук Ю. С. Когнітивні процеси інтеграції аудіювання-письмо як основа оцінювання учнівських текстів на уроках англійської мови

Романюта А. М. Методика самостійної роботи учнів початкових класів на уроках «Навколишній світ»

Ситнікова Д. Р. , Холоденко О. В. Використання асоціативного методу навчання англійської мови у закладах дошкільної освіти

Степчук Н. В. , Хома Т. В. Специфіка оцінювання досягнень учнів на уроках фізичної культури

Чава Г. Ф. Використання проектних технологій у навчально-виховному процесі: методика, пошук, результат

3. Корекційна педагогікаТолкунова М. П. Використання нетрадиційного малювання в роботі з розвитку дрібної моторики у дітей із ЗНМ дошкільного віку

4. Теорія і методика професійної освітиНаумець Л. А. Структура та сутність професійної компетентності освітнього консультанта як основа якісної підготовки магістрантів-дорадників

Піндосова Т. С. Прийоми корекції помилок в усному мовленні студентів на заняттях з англійської мови

Ратій Ю. М. Формування вмінь самопрезентації майбутніх майстрів виробничого навчання у процесі загальнопедагогічної підготовки

Соломка М. І. , Лошкова І. А. Поєднання особливостей естрадного та народного співу на заняттях з постановки голосу та сольного співу

Шепута О. М. Формування стресостійкості майбутніх майстрів виробничого навчання

5. Соціальна педагогікаКанівець А. Ю. Професійна готовність майбутнього соціального працівника до роботи з вразливою категорією населення

6. Теорія і методика управління освітою
7. Теорія і методика виховання
8. Дошкільна педагогікаБородін Я. В. , Курчатова А. В. Розумова активність як вектор творчості дитини дошкільного віку

9. Теорія навчанняСтарко Г. Г. Створення ментальних карт як засіб візуалізації та структуризації навчального матеріалу на уроках української літератури

10. Інформаційно-комунікаційні технології в освітіКудикіна Н. В. , Прохорова Н. А. Розвиток творчого потенціалу студентів у контексті дистанційної освіти

 Пошук за авторами

ПАРТНЕРИ

НОВИНИ

Архів новин...

 

© 2013-2022 Науковий журнал "Молодий вчений"