Секція: 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
Бібліографічний опис: Рудницька-Юрійчук І. Р. Особливості та принципи побудови програм українських дитячих садків у США та Канаді [Текст] / І. Р. Рудницька-Юрійчук // «Сучасна педагогіка: теорія, методика, практика» (м. Київ, 25-26 квітня 2014 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2014.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/04april2014/00.pdf
Секція: 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
Бібліографічний опис: Собко Н. В. Формування соціокультурної компетенції старшокласників як засобу розвитку творчих здібностей учнів [Текст] / Н. В. Собко // «Сучасна педагогіка: теорія, методика, практика» (м. Київ, 25-26 квітня 2014 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2014.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/04april2014/01.pdf
Секція: 2. Теорія та методика навчання
Бібліографічний опис: Барвінок Г. С. Критерії, показники та рівні вихованості почуття вдячності студентів [Текст] / Г. С. Барвінок // «Сучасна педагогіка: теорія, методика, практика» (м. Київ, 25-26 квітня 2014 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2014.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/04april2014/02.pdf
Секція: 2. Теорія та методика навчання
Бібліографічний опис: Данилюк І. Ю. Розв`язування розрахункових задач як засіб формування знань учнів про хімічну реакцію [Текст] / І. Ю. Данилюк // «Сучасна педагогіка: теорія, методика, практика» (м. Київ, 25-26 квітня 2014 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика" 2014
Статус: Пройшла рецензуванняURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/04april2014/03.pdf
Секція: 2. Теорія та методика навчання
Бібліографічний опис: Липчанко-Ковачик О. В. Сутність іншомовної комунікативної компетентності майбутнього випускника вищої школи [Текст] / О. В. Липчанко-Ковачик // «Сучасна педагогіка: теорія, методика, практика» (м. Київ, 25-26 квітня 2014 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2014.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/04april2014/04.pdf
Секція: 2. Теорія та методика навчання
Бібліографічний опис: Мажара О. О. Комунікативні вправи для вивчення граматичних категорій іменника (4 клас) [Текст] / О. О. Мажара // «Сучасна педагогіка: теорія, методика, практика» (м. Київ, 25-26 квітня 2014 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2014.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/04april2014/05.pdf
Секція: 2. Теорія та методика навчання
Бібліографічний опис: Рацлав В. В. Система діагностування знань студентів при викладанні з дисципліни «Безпека життєдіяльності» [Текст] / В. В. Рацлав, Е. Д. Шумілова // «Сучасна педагогіка: теорія, методика, практика» (м. Київ, 25-26 квітня 2014 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2014.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/04april2014/06.pdf
Секція: 4. Теорія і методика професійної освіти
Бібліографічний опис: Адамів С. Є. Формування професійної компетентності майбутніх маркетологів у процесі вивчення фахових дисциплін [Текст] / С. Є. Адамів // «Сучасна педагогіка: теорія, методика, практика» (м. Київ, 25-26 квітня 2014 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2014.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/04april2014/07.pdf
Секція: 4. Теорія і методика професійної освіти
Бібліографічний опис: Зінонос Н. О. Використання принципів адаптивної системи навчання у підготовці іноземних студентів [Текст] / Н. О. Зінонос // «Сучасна педагогіка: теорія, методика, практика» (м. Київ, 25-26 квітня 2014 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2014.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/04april2014/08.pdf
Секція: 4. Теорія і методика професійної освіти
Бібліографічний опис: Кончович К. Т. Особливості використання навчальних тренінгів у підготовці майбутніх учителів-філологів [Текст] / К. Т. Кончович // «Сучасна педагогіка: теорія, методика, практика» (м. Київ, 25-26 квітня 2014 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2014.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/04april2014/09.pdf
Секція: 4. Теорія і методика професійної освіти
Бібліографічний опис: Мартинів О. М. Розуміння феномену культури здоров’язбереження студентів [Текст] / О. М. Мартинів // «Сучасна педагогіка: теорія, методика, практика» (м. Київ, 25-26 квітня 2014 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2014.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/04april2014/10.pdf
Секція: 4. Теорія і методика професійної освіти
Бібліографічний опис: Онищук А. С. Використання інтерактивних технологій у підготовці майбутніх перекладачів [Текст] / А. С. Онищук // «Сучасна педагогіка: теорія, методика, практика» (м. Київ, 25-26 квітня 2014 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2014.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/04april2014/11.pdf
Секція: 5. Соціальна педагогіка
Бібліографічний опис: Дуванська К. О. Виховний потенціал застосування покарання, не пов’язанного з позбавленням волі, до неповнолітніх правопорушників у діяльності кримінально-виконавчої інспекції [Текст] / К. О. Дуванська // «Сучасна педагогіка: теорія, методика, практика» (м. Київ, 25-26 квітня 2014 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2014.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/04april2014/12.pdf
Секція: 5. Соціальна педагогіка
Бібліографічний опис: Кудінська М. В. Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми в навчальних закладах [Текст] / М. В. Кудінська // «Сучасна педагогіка: теорія, методика, практика» (м. Київ, 25-26 квітня 2014 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2014.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/04april2014/13.pdf
6. Теорія і методика управління освітою
7. Теорія і методика виховання
8. Дошкільна педагогіка
9. Теорія навчання
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті