1. Загальна педагогіка та історія педагогіки | Гусак Г. Р. Формування мовної культури майбутнього педагога в освітньо-виховному просторі ВНЗФроленкова Н. О. Експлікативна характеристика регіональних програм у змісті дошкільної освіти |
2. Теорія та методика навчання | Цаволик О. В. , Пукалова Н. В. Формування і розвиток екологічного мислення учнів початкової школи у процесі вивчення курсу "Природознавство"Челідзе Ю. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій під час вивчення анатомії людини як засіб формування інформаційної компетентності студентів |
3. Корекційна педагогіка | |
4. Теорія і методика професійної освіти | Березюк Ю. О. , Глухова Н. В. , Бахновська І. П. Науково-дослідна діяльність здобувачів вищої освіти як чинник формування їхньої професійної майстерностіДемченко Н. М. , Примак Ю. А. Сутність професійного самовдосконалення управлінця загальноосвітнього навчального закладуДемченко Н. М. , Рой Т. М. Інформаційна компетентність як об’єкт педагогічного дослідженняЗагіка О. О. Моделювання процесу формування професійної компетентності майбутнього агента з постачання на засадах адаптивного та компетентнісного підходівКовальчук О. М. Модель підготовки магістрів гуманітарних спеціальностей до інноваційної професійної діяльностіКордонська А. В. , Дрючило О. А. , Бережна Г. М. Впровадження інноваційних технологій під час проведення практичних занять в коледжіМунтян А. М. , Сушко Ю. М. Роль духовності та ціннісних орієнтацій у формуванні особистості майбутнього вчителя початкової школиПодолянська А. О. Програми обміну студентами та науковцями «ЕРАЗМУС» та «ЛІНГВА» у Великій БританіїШаргун Т. О. Педагогічні аспекти класифікації історичних джерел щодо професійної підготовки майбутніх залізничників |
5. Соціальна педагогіка | Грінченко М. С. Роль навчального віртуального простору у соціалізації студентської молоді в умовах інформаційного суспільстваСилкіна С. А. Важковиховуваність підлітків як соціально-педагогічна проблема |
6. Теорія і методика управління освітою | |
7. Теорія і методика виховання | Войцехівська І. С. , Ільєва О. П. Сучасний виховний процес, його особливості та інноваційний потенціалЛомакіна Г. І. Проблема формування у старшокласників якостей суб’єктів громадянського суспільства у наукових дослідженняхСінельник І. П. Оптимізація процесу виховання толерантності майбутніх учителів початкової школи в позааудиторній діяльностіСухорукова К. В. , Пересунько К. О. Сутність національного виховання в теорії педагогіки |
8. Дошкільна педагогіка | Демчик К. І. Принципи інтегрованих підходів до здійснення естетичного розвитку та естетичного виховання дітей дошкільного вікуОлійник О. М. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку в процесі театралізованих ігор |
9. Теорія навчання | |
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті | Артюхова А. С. , Мельник О. Ю. Використання інноваційних технологій в екологічному вихованні молодших школярівТкач Л. М. , Рибалко І. В. Впровадження дистанційної форми навчання: практичний аспект проблеми |