Головна

УМОВИ ПУБЛІКАЦІЙ

УМОВИ ОПЛАТИ


«Теорія і практика освіти в сучасному світі» 
(м. Миколаїв, 12-13 грудня 2014 р.)

1. Загальна педагогіка та історія педагогікиГусак Г. Р. Формування мовної культури майбутнього педагога в освітньо-виховному просторі ВНЗ

Фроленкова Н. О. Експлікативна характеристика регіональних програм у змісті дошкільної освіти

2. Теорія та методика навчанняЦаволик О. В. , Пукалова Н. В. Формування і розвиток екологічного мислення учнів початкової школи у процесі вивчення курсу "Природознавство"

Челідзе Ю. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій під час вивчення анатомії людини як засіб формування інформаційної компетентності студентів

3. Корекційна педагогіка
4. Теорія і методика професійної освітиБерезюк Ю. О. , Глухова Н. В. , Бахновська І. П. Науково-дослідна діяльність здобувачів вищої освіти як чинник формування їхньої професійної майстерності

Демченко Н. М. , Примак Ю. А. Сутність професійного самовдосконалення управлінця загальноосвітнього навчального закладу

Демченко Н. М. , Рой Т. М. Інформаційна компетентність як об’єкт педагогічного дослідження

Загіка О. О. Моделювання процесу формування професійної компетентності майбутнього агента з постачання на засадах адаптивного та компетентнісного підходів

Ковальчук О. М. Модель підготовки магістрів гуманітарних спеціальностей до інноваційної професійної діяльності

Кордонська А. В. , Дрючило О. А. , Бережна Г. М. Впровадження інноваційних технологій під час проведення практичних занять в коледжі

Мунтян А. М. , Сушко Ю. М. Роль духовності та ціннісних орієнтацій у формуванні особистості майбутнього вчителя початкової школи

Подолянська А. О. Програми обміну студентами та науковцями «ЕРАЗМУС» та «ЛІНГВА» у Великій Британії

Шаргун Т. О. Педагогічні аспекти класифікації історичних джерел щодо професійної підготовки майбутніх залізничників

5. Соціальна педагогікаГрінченко М. С. Роль навчального віртуального простору у соціалізації студентської молоді в умовах інформаційного суспільства

Силкіна С. А. Важковиховуваність підлітків як соціально-педагогічна проблема

6. Теорія і методика управління освітою
7. Теорія і методика вихованняВойцехівська І. С. , Ільєва О. П. Сучасний виховний процес, його особливості та інноваційний потенціал

Ломакіна Г. І. Проблема формування у старшокласників якостей суб’єктів громадянського суспільства у наукових дослідженнях

Сінельник І. П. Оптимізація процесу виховання толерантності майбутніх учителів початкової школи в позааудиторній діяльності

Сухорукова К. В. , Пересунько К. О. Сутність національного виховання в теорії педагогіки

8. Дошкільна педагогікаДемчик К. І. Принципи інтегрованих підходів до здійснення естетичного розвитку та естетичного виховання дітей дошкільного віку

Олійник О. М. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку в процесі театралізованих ігор

9. Теорія навчання
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освітіАртюхова А. С. , Мельник О. Ю. Використання інноваційних технологій в екологічному вихованні молодших школярів

Ткач Л. М. , Рибалко І. В. Впровадження дистанційної форми навчання: практичний аспект проблеми

 Пошук за авторами

ПАРТНЕРИ

НОВИНИ

Архів новин...

 

© 2013-2022 Науковий журнал "Молодий вчений"