1. Загальна педагогіка та історія педагогіки | Корж О. О. Методика навчання середньої школи кін. ХІХ – поч. ХХ ст.Новаківська Л. В. Проблема розвитку інтересу до читання в працях педагогів-словесників другої половини ХІХ – початку ХХ століттяСелятенко О. В. Відкриття медичного факультету Новоросійського університету як початок розвитку вищої медичної освіти в Херсонській губерніїТалалаєвська М. В. Становлення гуманістичних норм як головного пріоритету в системі вищої освіти України з часів Київської Русі і до сьогоденняТаможська І. В. Проведення Новоросійським університетом конкурсів на заміщення вакантних кафедр (друга половина ХІХ – початок ХХ століття)Турчин І. М. Висвітлення педагогічних та національних ідей у спадщині Пауло Фрейре |
2. Теорія та методика навчання | Бадікова Н. О. Методика навчання французьких іменникових та прислівникових квантифікаторів як детермінативів, для майбутніх філологів та перекладачів, що вивчають французьку як другу іноземнуБившева Т. Ф. , Погода О. В. Формування творчого мислення майбутніх педагогів з музичного мистецтваВенгер А. О. Формування iнтелектуального потенцiалу молодших школярiв в системi сучасної початкової освiтиГреков В. О. Структура уроку дисципліни «Практичний курс перекладу» для студентів спеціальності «Переклад»Дяченко В. І. , Ярошенко І. В. Шляхи удосконалення техніки мовлення педагогаЗмійовська М. І. Основні напрями навчальної краєзнавчої діяльності вчителя історіїКовалёв А. С. Методика текущего контроля знаний студентов по учебным дисциплинам: «Карьерные машины и комплексы», «Карьерный транспорт», «Монтаж и ремонт горного оборудования»Ковальчук О. В. , Осип М. А. Використання фізкультхвилинок на уроках біологіїКузьміч О. А. Застосування методу Саse Studies при викладанні дисципліни "Охорона праці"Липовенко Г. О. , Буяло Т. Є. Проектна діяльність школярів при вивченні біології в основній школіЛуца Є. І. , Хома Т. В. Володіння мовленнєвим етикетом як складова підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговуванняМаргітич М. Я. Основний елемент новітніх інформаційних засобів на уроці – комп’ютерНігаметзянова К. Р. Warm-ups як важливий компонент формування мотивації курсантів на заняттях з іноземної мови професійного спілкуванняОсова О. О. Креативність викладача іноземної мови як важлива науково-педагогічна проблемаСафоник Л. А. , Буяло Т. Є. Мотивація школярів до вивчення хімії в основній школіСєрбіна С. П. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української літературиТомай Р. В. Інтерес дитини до вивчення іноземних мов як єдина педагогічна проблема дошкільної і початкової ланок освіти |
3. Корекційна педагогіка | Каплієнко А. І. Особливості корекційної роботи дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії в позашкілліЯковенко А. О. Визначення рівня сформованості мовленнєвої готовності та ефективності логопедичної корекційної програми у дітей із ЗНМ старшого дошкільного віку |
4. Теорія і методика професійної освіти | Аржанухіна С. В. , Булгакова В. . Розвиток комунікативної культури майбутнього учителя музичного мистецтваВолощук І. А. Проектування сайту молодого вчителяГавриляк Л. С. Дослідження рекламної продукції Криворіжжя майбутніми фахівцями зі сфери обслуговування населення в аспекті культури мовлення та проблеми маніпулятивних прийомівГалущак І. Є. Формування правової культури майбутніх економістівДобровольська А. М. Поняття «цифрова компетентність» і його трактування в контексті вищої освіти майбутніх лікарів і провізорівКарпович М. Г. Професiйнa сaмореaлiзaцiї особистостi в сучaсних кризових умовaхКордонська А. В. , Асмоловська Т. В. , Степанова І. С. Дослідницька діяльність студентів коледжуКоростіянець Т. П. Реалізація індивідуалізації освіти через індивідуальні освітні траєкторії студентівПащенко І. М. Впровадження розвивальної технології при викладанні загальнотехнічних дисциплін для досягнення успішності в підготовці компетентного спеціаліста технічного профілюПерцова О. В. , Салюкова Г. Ю. Застосування прийомів саморегуляції психоемоційного стану у процесі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтваПотапчук О. І. Підготовка майбутніх педагогічних фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологійПотарська О. А. Професійна компетентність педагога – передумова розвитку творчої індивідуальності молодшого школяраПуйто А. І. Здатність педагога до супроводу процесу розвитку загальнопедагогічних умінь молодших школярів як складова його педагогічної компетентностіТеплицька А. О. Деякі підходи у формуванні професіоналізму майбутніх учителів молодших класів в умовах сучасної освітиТерещенко С. М. Інформатична компетентність менеджерів у сфері економіки та її структураШвець О. В. Науково-методичний супровід підготовки майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти до використання поетичних творівШматковський В. О. Значення фольклору як невід’ємної цінності в розвитку освіти та культури українського народу |
5. Соціальна педагогіка | Богдан І. Ю. Проблеми дезадаптації молоді в УкраїніПотлог О. М. Сучасний стан проблеми: «Школа як соціальний інститут виховання особистості»Ткачук А. А. Фактори, що зумовлюють виникнення та розвиток фізичної культури як соціального явищаТовкач Г. І. Організаційно-педагогічні умови формування професійної мотивації студентів – майбутніх соціальних педагогів |
6. Теорія і методика управління освітою | Бойчев І. І. Рольова перспектива як стратегія управління якістю професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів у вищому навчальному закладіІсакова І. В. Деякі аспекти проблеми компетентності керівників інклюзивних дошкільних навчальних закладів |
7. Теорія і методика виховання | Бойчев И. И. , Егзарова В. И. Своеобразное влияние музыкального искусства на субкультуру современной молодежиБойчев І. І. , Долгова Х. С. Позитивна соціалізація сучасних підлітків засобами музичного вихованняГатеж Н. В. Виховання естетичної культури учнів у контексті професійної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтваКостиренко Л. О. Естетичне виховання дітей молодшого шкільного віку засобами українського народного танцюПоліщук О. П. Особливості розвитку моральних знань у молодшому шкільному віціТрумко О. М. Роль сім’ї у вихованні дитини: комунікативний аспектШаргородська О. В. Педагогічні умови формування у старших дошкільників першооснов соціальної компетентності |
8. Дошкільна педагогіка | Алексєєва Г. В. Реалізація методичного проекту «Мистецтво ефективного спілкування» серед вихованців молодшої групиЛесіна Т. М. Розвиток соціальних умінь і навичок дошкільників – контент різновиду професійної діяльності вихователяШац І. А. Гендерне виховання дітей дошкільного вікуШевельова Н. В. Дошкільне виховання в сім’ї: поради батькам дошкільнят |
9. Теорія навчання | Романюк А. А. Засоби наочності в навчальному процесі |
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті | Прокопенко Н. П. , Хмара О. С. Розробка та застосування навчальних Web-матеріалів, як один із напрямів розвитку сучасної педагогічної наукиТопольник Я. В. Професійна діяльність майбутніх викладачів в умовах інформатизації освіти |