1. Загальна педагогіка та історія педагогіки | Ворона Л. І. Особливості позашкільної освіти як складової освітнього простору ПолтавщиниГобозашвілі А. О. Загальні основи педагогіки вищої школиГураль О. І. Професійні вміння педагогаРябокінь А. О. Передумови та шляхи формування ірландської вченої традиції |
2. Теорія та методика навчання | Бєлінський А. О. , Волощук І. А. Умови використання засобів візуалізації для розвитку абстрактно-логічного мислення учнівВолощук І. А. , Семенко О. В. Система GeoGebra як засіб формування дослідницьких компетентностей з математики учнів старших класівКалугіна А. І. Особливості використання ігрових технологій на уроках грамотиКовальова К. О. Методика навчання студентів закладів вищої освіти графічного оформлення книгиШемчук О. О. Формування іншомовної комунікативної компетентності школярів |
3. Корекційна педагогіка | Гонтарик Г. М. Особливості підбору та використання наочних посібників для дітей із порушенням зору |
4. Теорія і методика професійної освіти | Бадер С. О. Формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів у процесі науково-дослідної роботиБогданов Є. П. Розвиток навчання у сфері цивільного захисту в УкраїніГаврилова К. Ю. Проведення навчання для працівників закладів освіти діям у надзвичайних ситуаціяхДербак О. А. Теоретичне обґрунтування необхідності підготовки майбутніх бакалаврів з туризму засобами проектних технологійЗадоя С. Ю. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх педагогів-музикантів до розвитку творчого потенціалу учнів у процесі бандурного музикуванняПіндосова Т. С. Мовленнєва зарядка на заняттях з морської англійської мовиСапогов М. В. Професійна компетентність як інтегрована здатність становлення педагогаХміль І. Ю. Роль медичного правознавства у формуванні предметних компетентностей майбутніх лікарівШеремет І. В. , Челнокова М. С. , Василенко К. С. , Назаренко Ю. С. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до роботи з дітьми з особливими потребами: європейський досвід |
5. Соціальна педагогіка | |
6. Теорія і методика управління освітою | Шеремет І. В. , Челнокова М. С. , Василенко К. С. , Логош Ю. В. Профілактичні заходи в закладах освіти для попередження синдрому хронічної втоми дітей старшого шкільного віку |
7. Теорія і методика виховання | Горошко М. О. , Гузенко І. І. Теоретичні засади формування особистості майбутнього вчителя фізичної культуриЗахарчук С. В. Формування громадянської культури учнів початкової школи в процесі викладання гуманітарних дисциплінЦянь К. . Потенціал художньо-творчої діяльності у формуванні гуманістичної культури особистості |
8. Дошкільна педагогіка | Каленюк К. І. , Новак М. І. Система роботи з обдарованими дітьми дошкільного віку |
9. Теорія навчання | |
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті | Топольник Я. В. Метод проектів як інструмент розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх магістрів в галузі освіти |