Головна

УМОВИ ПУБЛІКАЦІЙ

УМОВИ ОПЛАТИ


«Актуальні питання сучасної педагогіки» 
(м. Львів, 24-25 жовтня 2014 р.)

1. Загальна педагогіка та історія педагогікиБакало О. М. Об’єктивні та суб’єктивні критерії оцінки адаптованості іноземних студентів до навчання у вищих навчальних закладах України

Вознюк В. В. Інноваційний освітній потенціал розширених шкіл Великобританії

Заболотна І. А. Ідеї Г. С. Сковороди щодо розвитку дисциплінованості особистості (історичний аспект)

Куцак Ю. В. Театральне мистецтво як одна із форм соціально-екологічного розвитку особистості підлітка

Лях Г. Р. Демократичне навчання як чинник соціалізації особистості

Матрос О. О. Учень Івана Лучицького – Володимир Піскорський як вихованець нових методів навчання за західноєвропейським зразком

Моісеєва О. В. Необхідність в інтерактивному навчанні у ВНЗ

Сойнова Н. І. Впровадження дистанційної форми у навчальний процес

Турбар Т. В. До проблеми формування екологічної свідомості школярів

Шийка Ю. І. Сучасний стан білінгвальної освіти в Україні

2. Теорія та методика навчанняКузнєцова Н. Ю. Використання творчих завдань та гри при вивченні іноземної мови

Панянчук А. П. , Лабан В. Ю. , Абаза О. Ю. Використання педагогічної спадщини Василя Олександровича Сухомлинського у навчанні та вихованні учнів початкових класів

Якимчук Н. В. Рольова гра при навчанні іноземної мови

3. Корекційна педагогікаСтарцева А. О. Продуктивні види діяльності (бісероплетіння) як ефективні засоби мовленнєвого розвитку дітей

4. Теорія і методика професійної освітиАрістова Н. О. Самостійна робота у ході становлення професійної суб’єктності майбутніх перекладачів

Іванова О. В. Інтерактивне навчання студентів-філологів на заняттях із «практичного курсу другої іноземної мови (англійської)»

Ковальчук М. О. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до використання мультимедійних технологій у професійної діяльності

Ковальчук О. М. Організаційно-педагогічні умови підготовки магістрів гуманітарних спеціальностей до інноваційної професійної діяльності

Коростіянець Т. П. Структура та зміст професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін

Кошелева Н. Г. Характеристика дидактичного проекту підготовки майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності

Лопашова Ю. О. Модернізація професійно-педагогічної освіти в Україні: компаративний аспект

Марченко Н. М. Цілі та завдання формування рецептивної граматичної компетенції німецької мови на базі англійської

Мекшун А. Д. Основні проблеми на шляху правової підготовки майбутніх соціальних працівників

Орел-Халік Ю. В. Формування професійної культури майбутніх лікарів

Поліщук О. М. Проблема розвитку комунікативних умінь вчителя іноземної

Сажко Г. І. , Піршл Д. . Методика навчання безпомилковій операторській діяльності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю

Сірик Т. В. Значення соціальної складової в професійній компетентності майбутніх економістів

Скорик Ю. М. Підвищення рівня стресостійкості як профілактика професійного вигорання майбутніх викладачів вищої школи

Трегуб С. Є. Інформативне читання фахової літератури як складова професійної культури студентів медиків

Троценко Р. В. Теоретичні аспекти морального виховання студентської молоді

Фальштинська Ю. В. Застосування електронного підручника для вивчення іноземних мов

Хромченко О. В. Використання потенціалу творчих завдань для майбутніх учителів-філологів щодо організації навчально-дослідницької діяльності старшокласників

5. Соціальна педагогікаЗайченко Н. І. Соціальне виховання як конструювання соціальної реальності у сучасному іспаномовному дискурсі

6. Теорія і методика управління освітою
7. Теорія і методика вихованняБившева Т. Ф. Формування професійної готовності педагога до виховання культури міжнаціонального спілкування

Гавриш І. І. Характеристика рівнів сформованості культури взаємин молодших школярів у добродійній діяльності

Іщенко К. О. , Бондаренко Т. А. , Пересунько К. О. Статеве виховання і підготовка до сімейного життя молодших школярів

Мунтян А. М. , Сушко Ю. М. Значення сімейного виховання у становленні особистості дитини

Павлюченко В. В. Казка як ефективний засіб збагачення морального досвіду молодших школярів

8. Дошкільна педагогікаОлійник О. М. Шляхи творчої самореалізації та емоційного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами організації роботи театральної студії

9. Теорія навчання
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освітіКовтун Н. В. Інформаційно-комунікаційні технології

Соляр Л. В. , Кордонська А. В. , Соляр А. П. , Дрючило О. А. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчальний процес в коледжі

 Пошук за авторами

ПАРТНЕРИ

НОВИНИ

Архів новин...

 

© 2013-2022 Науковий журнал "Молодий вчений"