1. Загальна педагогіка та історія педагогіки | Боса І. О. Художньо-педагогічна діяльність Марії ЧижевськоїБурда І. О. Освітньо-педагогічна діяльність кальвіністських громад у західноукраїнському регіоні в кінці XVI – початку XVII століття (на прикладі панівецької школи)Дячок Н. В. Формування професійної мобільності фахівців як шлях реформування професійної освітиЗима М. О. , Біліченко П. Г. Визначення шляхів підвищення ефективності навчальної діяльності освітнього закладу у поглядах Йогана ШтурмаКащенко В. М. Особливості роботи приватної школи Філіпа МеланхтонаРябокінь А. О. Внесок Алкуїна у становленні середньовічної освіти та виникнення університетської системиЮрко Н. А. , Романчук О. В. , Куткова О. О. , Тиндик Н. А. Conflicts: the educational aspectsЮрко Н. А. , Стифанишин І. М. , Цар І. І. , Тиндик Н. А. Dangers and risks: the educational aspects |
2. Теорія та методика навчання | Глушко О. В. , Буяло Т. Є. Дидактичні можливості ігрової діяльності учнів на уроках хімії в основній школіКеда О. В. Дидактичні ігри на уроках математики в початковій школіМ`ягкота І. В. Особливості викладання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» студентам нефілологічних спеціальностей |
3. Корекційна педагогіка | Мілевська О. П. До питання етіотипології труднощів навчання читання учнів з когнітивними порушеннями |
4. Теорія і методика професійної освіти | Бізюк Л. І. , Посохова С. І. Морально-психологічний клімат в студентській групі як необхідна умова результативності навчання студентівГренок М. А. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання казок в інклюзивних класахГуляєва М. М. На шляху до професіоналізації освіти дорослих в УкраїніДжога О. В. Виробничо-технологічна підготовка бакалаврів галузі харчових технологій у педагогічних закладах вищої світиКороткова Л. І. Методологічний концепт професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг в умовах освітньо-виробничого кластеруМозговий В. Л. Професійний егоцентризм учителя: нове семантичне наповнення поняттяСтеблюк С. В. Методологічні підходи у процесі наукового дослідження: сутнісна характеристикаЮрко Н. А. , Проценко У. М. , Троцун М. А. , Тиндик Н. А. Environment: the educational aspectsЯкимчук М. В. , Петренко Т. В. Становлення професійних якостей викладача вищої школи в умовах євроінтеграції |
5. Соціальна педагогіка | Воробей К. М. Літні табори для людей поважного вікуЮрко Н. А. , Стифанишин І. М. , Льорчак А. В. , Тиндик Н. А. Socialization: the educational aspects |
6. Теорія і методика управління освітою | |
7. Теорія і методика виховання | |
8. Дошкільна педагогіка | |
9. Теорія навчання | |
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті | Васильєва К. С. , Польгун К. В. Очна та дистанційна підготовка учнів до олімпіадЛитовченко О. М. Innovative technologies in teaching English |