1. Загальна педагогіка та історія педагогіки | Андрійченко А. С. , Біліченко П. Г. Формування мережі єзуїтських навчальних закладів у польсько-українському регіоні у XVI−XVIII ст.Бурим А. Ю. , Біліченко П. Г. Проблеми статевого виховання у творчості німецьких педагогів-філантропістів (кінець XVIII - початок XIX століття)Вєтрова В. М. , Біліченко П. Г. Формування концепції реформаторської педагогіки на початку ХХ століттяВорон Н. М. , Біліченко П. Г. Елементи порівняльного аналізу поглядів Ж. Ж. Руссо та Л. М. Толстого на проблему вільного виховання особистостіКрот А. Л. , Біліченко П. Г. Роль М. А. Терещенка у реформуванні жіночої гімназійної освіти на Глухівщині у кінці ΧΙΧ – на початку ΧΧ ст.Лабунець Ю. О. Формування сумління, совісті та високих життєвих смислів у контексті виховання моральної особистості у творчості Дж. Р. Р. ТолкінаЛиськова Л. М. Інновації в освітіМалярчук Н. Г. Олекса Тихий – педагог та мовознавецьНатха С. М. Модернізація учнівського самоврядування в умовах громадсько-активної школиНикитченко О. П. , Біліченко П. Г. До питання про основні педагогічі принципи єзуїтської освітиПуда Т. П. , Біліченко П. Г. Просвітницька педагогічна діяльність С. Русової у період еміграціїСтратійчук В. М. , Свєтлова О. В. , Ткачук О. М. Болонський процес в Україні: стан та проблеми реалізаціїШестерненко М. С. , Біліченко П. Г. Особливості організація навчального процесу у Глухівському учительському інституті у кінці ХІХ – на початку ХХ століття |
2. Теорія та методика навчання | Боднарук І. М. Шляхи виправлення основних недоліків роботи студентів на педагогічній практиціГердій І. М. Методика навчання розв’язуванню текстових задачГлазунова А. В. Вплив різних форм педагогічного спілкування викладача на формування мотивації у студентів до навчанняДавидченко І. Д. Фольклоризм як засіб формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладівДорохіна А. О. , Калачинська О. С. Диференційований підхід до учнів на уроках природознавстваКозакевич Н. С. Самостійна робота – засіб активізації пізнавальної діяльності молодших школярівМаксак І. В. Методичні принципи навчання молодших школярів англомовних рецептивних видів мовленнєвої діяльності із соціокультурним компонентомМатвієнко К. М. , Микульшина Т. В. Спілкування з природою як засіб екологічної освіти молодших школярівМусійовська О. Ф. Варіативність навчальної діяльності студента в умовах комбінованого навчання іноземних мовОвчарова І. А. , Овчаренко Л. В. , Каппе І. А. Деякі аспекти формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтваПукалова Н. В. , Мокрякова І. С. Технологія формування екологічної компетентності учнів у колективно-творчій справі на уроках природознавстваСадова Ю. І. Ігрові методи формування навичок здорової праці на уроках безпеки життєдіяльності як засіб ефективності навчально-виховного процесуСірант Н. П. , Яценко О. В. Підготовка майбутнього вчителя початкової освіти до формування математичної компетентності молодших школярівФединяк Н. М. Психолого-педагогічні умови позитивної адаптації першокласниківЧеремісіна Т. О. Сутність конструкторсько-технологічної підготовки з позиції реалізації завдань трудового навчанняШеян М. О. Формування культури здоров’я учнів у навчально-виховному процесі початкової школиШкольнік С. Я. , Бесшапошникова Т. В. Вимоги до формування особистісних компетенцій сучасного вчителя музичного мистецтваШмир М. Ф. Діяльнісний аспект диференціації дидактичних особливостей усного та писемного мовлення в навчанні іноземної мовиЯцканич Н. М. Граматична компетенція в процесі викладання/вивчення іноземної мови |
3. Корекційна педагогіка | |
4. Теорія і методика професійної освіти | Бебих В. В. , Котелевська Р. А. Лексичне забезпечення навчального процесу з іноземної мови в економічних навчальних закладахГора Н. В. Інноваційні та інформаційно-комунікаційні технології у професійній освітіГулей О. В. , Никифоров М. В. Мистецькі цінності у формуванні національної ідентичності майбутнього вчителя образотворчого мистецтваГуцул В. І. Копіювання творів художників ХVІІ століття як складова формування живописної майстерності студентів мистецьких спеціальностейЖалій Р. В. Формування валеологічної компетентності студентів технічних ВНЗ засобами спортивного туризмуЖалій Т. В. Формування інформаційно-правової компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення правознавчих дисциплінКлименко С. І. Етимологічний підхід як один із методів мовного виховання майбутніх учителів-мовниківКобилко Н. О. Шкільне методичне об’єднання. Сучасний погляд на аспекти діяльності. Традиції та інноваціїКордонська А. В. , Савицька Г. М. , Асмоловська Т. В. Сучасне заняття: проблеми, пошуки, знахідки, методики, технологіїКостюченко К. Є. Особливості використання ділових ігор у навчанні студентів англійської мови за професійним спрямуваннямКостюченко Н. Ю. Педагогічні умови формування математичної компетентності майбутніх учителів фізики і математикиЛосєв О. С. , Лосєва О. С. Основні особливості формування комунікативних якостей майбутніх учителів музичного мистецтваЛущик Ю. М. Засади створення закладів аграрної освіти у Великій БританіїМараховська Н. В. Використання аналізу SWOT у фаховій підготовці майбутніх психологівПіцул К. С. Співвідношення понять «професійна готовність» та «професійна компетентність» у сучасній освітній парадигміРацул О. А. Діяльнісний підхід до системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогівТесленков О. Ю. Саморозвиток майбутнього вчителя фізичного виховання в період навчанняШкабаріна М. А. Формування педагогічної креативності майбутніх учителів засобами інноваційних технологій як педагогічна проблема |
5. Соціальна педагогіка | Глинчак М. В. Аспект розуміння соціальної педагогіки в НімеччиніСойнова Н. І. Робота соціального педагога щодо запобігання та протидії насильства в сім’ї відносно дітей молодшого підліткового віку |
6. Теорія і методика управління освітою | Кравченко Л. В. Конкурентоспроможність вищої освіти України |
7. Теорія і методика виховання | Горак О. Р. Особливості формування емоційно-ціннісного компонента у системі готовності до морального виборуКлюєва С. Д. Специфіка хореографічного відображення дійсностіЛитвишко О. М. Сутність соціалізації особистості старших дошкільників у ігровій діяльностіПластун О. В. , Біліченко П. Г. Сучасний стан розв’язання проблеми статевого виховання в підлітковому середовищі СШАПрищепа С. М. Сутність виховної системи: структура, основні етапи та функціїПшенична О. В. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до національного виховання учнів засобами мистецтва |
8. Дошкільна педагогіка | Іванчук С. А. Виховання культури споживання у дітей дошкільного віку: теоретичний аспектНоскова Г. Б. , Нечитайло О. В. Формування музичної культури дошкільників на музичних заняттях |
9. Теорія навчання | Майнаєв Ф. Я. Дидактичні умови якісного навчання студентів суспільно-гуманітарного профілю |
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті | Михайленко Н. С. Деякі аспекти використання системи символьної математики MathcadЦуранова О. О. , Погода О. В. Деякі аспекти впливу інформаційно-комунікаційних технологій на майбутніх фахівців освітньої галузі |