1. Загальна педагогіка та історія педагогіки | Герасимюк Б. М. Принципи продуктивної взаємодії сторін педагогічного партнерства та шляхи їх реалізаціїЄргідзей К. В. Історія становлення та розвитку закладів спеціалізованої середньої освіти військового профілю в УкраїніКарабут Ю. А. Антон Семенович Макаренко та його роль в педагогічній діяльностіКоваль Д. С. Правова активність, діяльність, поведінка майбутнього учителяРябокінь А. О. Римо-ірландська спадщина в логіко-математичних закладах шкільного циклу та її проекція на сучасність |
2. Теорія та методика навчання | Волощук І. А. , Бєлінський А. О. Перспективи використання VR-технологій у контексті освітиДенищик О. Ю. , Холодна Н. Б. Освіта в інтересах цілей сталого розвитку у середньої школіІващук А. С. Дидактичні принципи навчання французької мови у Галичині у період 1890 – 1939 роківЛюлькова Ю. М. , Трубачева С. Е. Педагогічна взаємодія у дистанційній освітіНовосьолова А. К. Особливості навчання фонетики української мови як іноземної у закладах вищої освітиРанюк О. П. Риторичні вміння як основа риторичної компетентності майбутнього вчителя-полоністаЦап М. М. Дидактичні ігри – як чинник формування пізнавальної активності дітей на уроках англійської мови в початкових класах |
3. Корекційна педагогіка | Снісар Т. О. , Крамаренко І. С. Використання корекційних засобів навчання та реабілітаційного обладнання в створенні безпечного освітнього середовища |
4. Теорія і методика професійної освіти | Болкарьова О. В. Актуальність застосування іноземної мови для підготовки фахівця з вищою освітоюГлєбова В. С. , Ульянова В. С. Успішність формування музично-творчого потенціалу майбутніх вчителів музичного мистецтва у процесі інтеграційного вивчення музично-теоретичних дисциплінЛюбас А. А. Організаційні аспекти формування міжкультурної компетентності майбутніх фахівців бойового та оперативного забезпеченняРожнова В. М. Закони краси і розвиток естетичної компетентності майбутніх вихователівСтеченко Т. О. , Ушакова Л. І. Структура лінгвокультурологічної компетентності майбутніх учителів іноземних мов |
5. Соціальна педагогіка | Левченко Д. А. Соціально-педагогічна профілактика сексуального насильства щодо дітейСмола О. В. Каністерапія як метод профілактики агресивної поведінки дітей з ментальними порушеннями |
6. Теорія і методика управління освітою | Борщевицька Н. М. , Рубан Г. С. Особливості психолого-педагогічного супроводу молодих педагогів в інноваційному освітньому середовищі |
7. Теорія і методика виховання | Волощук І. А. , Михайлова Я. А. Методика патріотичного виховання дітей В.О. СухомлинськогоЛюлька Г. А. Формування толерантних взаємовідносин батьків і дітей як завдання педагогічної діяльності |
8. Дошкільна педагогіка | Аль-Хамадані Н. Д. , Сидоренко Н. М. Геокешинг як форма реалізації STREAM-освіти в закладах дошкільної освітиБалла Л. В. , Краснова А. В. , Микуліна А. С. Сім’я та заклад дошкільної освіти як соціальні інституції морально-духовного виховання дітей дошкільного вікуБалла Л. В. , Овчіннікова А. Ю. . Використання казки у формуванні моральних і духовних почуттів у дітей дошкільного вікуДжежер-Личова С. М. Емпауермент-педагогіка – це шлях від мотивації і натхнення, до сталого розвиткуПлекан Т. О. Вплив інтеграції видів дитячої діяльності на виховання самостійності дітей дошкільного віку |
9. Теорія навчання | |
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті | Волощук І. А. , Семенко О. В. Мобільні інформаційно-комунікаційні технології навчання математики учнів непрофільної школиЧорноус О. В. Формування мотивації і розвитку пізнавальних здібностей учнів в умовах проектування інформаційно-комунікаційного складника освітнього середовища гімназії |