Головна

УМОВИ ПУБЛІКАЦІЙ

УМОВИ ОПЛАТИ


«Концептуальні шляхи реформування та розвитку педагогічних наук» 
(м. Дніпро, 22-23 травня 2020 р.)

1. Загальна педагогіка та історія педагогікиГерасимюк Б. М. Принципи продуктивної взаємодії сторін педагогічного партнерства та шляхи їх реалізації

Єргідзей К. В. Історія становлення та розвитку закладів спеціалізованої середньої освіти військового профілю в Україні

Карабут Ю. А. Антон Семенович Макаренко та його роль в педагогічній діяльності

Коваль Д. С. Правова активність, діяльність, поведінка майбутнього учителя

Рябокінь А. О. Римо-ірландська спадщина в логіко-математичних закладах шкільного циклу та її проекція на сучасність

2. Теорія та методика навчанняВолощук І. А. , Бєлінський А. О. Перспективи використання VR-технологій у контексті освіти

Денищик О. Ю. , Холодна Н. Б. Освіта в інтересах цілей сталого розвитку у середньої школі

Іващук А. С. Дидактичні принципи навчання французької мови у Галичині у період 1890 – 1939 років

Люлькова Ю. М. , Трубачева С. Е. Педагогічна взаємодія у дистанційній освіті

Новосьолова А. К. Особливості навчання фонетики української мови як іноземної у закладах вищої освіти

Ранюк О. П. Риторичні вміння як основа риторичної компетентності майбутнього вчителя-полоніста

Цап М. М. Дидактичні ігри – як чинник формування пізнавальної активності дітей на уроках англійської мови в початкових класах

3. Корекційна педагогікаСнісар Т. О. , Крамаренко І. С. Використання корекційних засобів навчання та реабілітаційного обладнання в створенні безпечного освітнього середовища

4. Теорія і методика професійної освітиБолкарьова О. В. Актуальність застосування іноземної мови для підготовки фахівця з вищою освітою

Глєбова В. С. , Ульянова В. С. Успішність формування музично-творчого потенціалу майбутніх вчителів музичного мистецтва у процесі інтеграційного вивчення музично-теоретичних дисциплін

Любас А. А. Організаційні аспекти формування міжкультурної компетентності майбутніх фахівців бойового та оперативного забезпечення

Рожнова В. М. Закони краси і розвиток естетичної компетентності майбутніх вихователів

Стеченко Т. О. , Ушакова Л. І. Структура лінгвокультурологічної компетентності майбутніх учителів іноземних мов

5. Соціальна педагогікаЛевченко Д. А. Соціально-педагогічна профілактика сексуального насильства щодо дітей

Смола О. В. Каністерапія як метод профілактики агресивної поведінки дітей з ментальними порушеннями

6. Теорія і методика управління освітоюБорщевицька Н. М. , Рубан Г. С. Особливості психолого-педагогічного супроводу молодих педагогів в інноваційному освітньому середовищі

7. Теорія і методика вихованняВолощук І. А. , Михайлова Я. А. Методика патріотичного виховання дітей В.О. Сухомлинського

Люлька Г. А. Формування толерантних взаємовідносин батьків і дітей як завдання педагогічної діяльності

8. Дошкільна педагогікаАль-Хамадані Н. Д. , Сидоренко Н. М. Геокешинг як форма реалізації STREAM-освіти в закладах дошкільної освіти

Балла Л. В. , Краснова А. В. , Микуліна А. С. Сім’я та заклад дошкільної освіти як соціальні інституції морально-духовного виховання дітей дошкільного віку

Балла Л. В. , Овчіннікова А. Ю. . Використання казки у формуванні моральних і духовних почуттів у дітей дошкільного віку

Джежер-Личова С. М. Емпауермент-педагогіка – це шлях від мотивації і натхнення, до сталого розвитку

Плекан Т. О. Вплив інтеграції видів дитячої діяльності на виховання самостійності дітей дошкільного віку

9. Теорія навчання
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освітіВолощук І. А. , Семенко О. В. Мобільні інформаційно-комунікаційні технології навчання математики учнів непрофільної школи

Чорноус О. В. Формування мотивації і розвитку пізнавальних здібностей учнів в умовах проектування інформаційно-комунікаційного складника освітнього середовища гімназії

 Пошук за авторами

ПАРТНЕРИ

НОВИНИ

Архів новин...

 

© 2013-2022 Науковий журнал "Молодий вчений"