1. Загальна педагогіка та історія педагогіки | Байдік О. С. Фізичне виховання учнів молодших класів (перша половина ХХ століття)Бірюк Д. О. Педагогічні умови реалізації фахової підготовки вчителя як суб’єкта освітньої і виховної діяльності в педагогічному навчальному закладіВойтків Г. В. Сутнісні характеристики національного курикулумуГаркуша О. О. Просвітницькі ідеї Джона Дьюї та Вільяма Кілпатріка в контексті реформування художньої освітньої системи СШАКабанова О. О. Робота із сліпоглухими дітьми лікаря-дефектолога Івана СоколянськогоЛях Г. Р. Сутність і форми педагогічного наставництваНикифоров А. М. Використання художньої спадщини Никанора Онацького в освітній теорії та практиціТерлецька Л. М. Цілі та зміст навчання іноземних мов у педагогічних училищах України (друга половина ХХ століття)Хрипун Д. М. «Родная старина» – фундаментальна праця В. СиповськогоШмагайло Н. В. Поширення передового педагогічного досвіду як засіб презентації діяльності педагогічного колективу |
2. Теорія та методика навчання | Бєлєвич Л. І. Індивідуальний та диференційований підхід у початковому навчанні (з досвіду роботи)Гричаник Н. І. Психологічні особливості навчання майбутніх учителів зарубіжної літератури аналізу художнього творуГузун О. В. Формування творчої особистості студентів в науково-практичній офтальмологічній групі медичного училищаДубяга В. І. , Вагіс А. І. Використання методу CASE STUDY в групових психологічних дослідженнях студентівКовальчук Є. Г. , Крупська Д. О. , Заря Л. О. Методи покращення уваги учнів молодших класів до музичного мистецтваКухмай Н. В. Практична реалізація компетентнісного підходу до навчання. Формування основ компетентності молодших школярівЛєсовець Н. М. Діловий етикет та професійна культура спілкування майбутніх фахівців у сфері ДЗУМайорський В. В. Питання оцінювання навчальних досягнень із правознавства учнів класів юридичного профілюМунтян А. М. , Шибінська Ю. М. Екологічне виховання молодших школярів у процесі навчання природознавстваСтець Г. В. Проблемні аспекти формування вокально-хорових навичок учнів на уроках музичного мистецтваТиманюк В. А. , Ромоданова Э. А. , Дягилева Ф. Г. Высшая математика в вузе: задачи и решенияХома О. М. Поняття «комунікативна компетентність» в практиці роботи початкової школиХома Т. В. Мотиви мовленнєвої діяльності студентів в умовах коледжуШеян М. О. Особливості формування навичок здорового способу життя в учнів початкових класівШтогун А. О. Методичні аспекти формування поняття «організм рослин як цілісна система» в учнів основної школи з використанням ІКТ |
3. Корекційна педагогіка | |
4. Теорія і методика професійної освіти | Акімова О. М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи в інклюзивному освітньому просторіБузян Я. А. Пошуки альтернативних підходів до навчання у галузі професійної освіти мистецького спрямуванняГузун С. А. Метод імітаціоної рольової гри при вивченні предмета «Анестезіологія і реаніматологія» у студентів медичного училищаКобрин Н. З. Національна рамка кваліфікацій: досвід КанадиКошелева Н. Г. Проектування інженерами-педагогами функціональної структури інноваційної фахової діяльності майбутніх економістівЛиновицька А. О. Реалізація етнопедагогічного підходу у змісті професійної підготовки митцяЛуценко О. В. Дидактична модель педагогічних умов формування у майбутніх офіцерів Національної гвардії свідомого ставлення до навчанняМакеєва О. А. Комунікативний компонент у структурі професійної культури майбутнього соціального працівникаМузичук І. В. Інтеграція іноземної мови як засіб формування професійних компетентностейПіцул К. С. Науково-методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх фахівців з готельної і ресторанної справиПтахіна О. М. Формування професійної мобільності студентів в умовах дистанційного навчанняСеменець Л. М. Формування готовності майбутніх учителів до навчання основам здоров’я: наукові підходиСкіба Н. Я. Передумови виникнення та поширення іноземної мови за професійним спрямуваннямУшакова Л. І. Зміст лінгвокультурологічної компетентності майбутніх учителів іноземних мовЧерненко Н. І. Модель професійної підготовки робітників морського транспортуШерудило А. В. Компетентнісний підхід як основа формування готовності майбутніх учителів до використання інноваційних технологій у дитячих оздоровчих таборахЮр`єв Л. В. Необхідність використання термінологічних словників у професійному навчанні |
5. Соціальна педагогіка | Коноваленко Л. А. Соціалізація школяра як предметна та ключова компетентністьКурляк І. Є. Проблеми пенітенціарної ресоціалізації: негативний образ власної особи як прояв деструктивного впливу ув’язнення на особистість засудженого |
6. Теорія і методика управління освітою | Жданова В. Г. Формування працеохоронної культури у майбутніх фахівців-економістівТкаченко О. Б. Заходи щодо покращення вивчення англійської мови у немовному ВНЗ |
7. Теорія і методика виховання | Бившева Т. Ф. , Булгакова В. А. Музичне мистецтво як засіб формування національної свідомості майбутнього вчителяІванцова Т. М. Формування національної самосвідомсті учнів старших класів на уроках української мови та літератури і в позакласній роботіМариківська Г. А. Виховання мовленнєвої культури майбутніх абітурієнтів на підготовчих курсах ВНЗОсовіцька Т. А. Толерантність – ціннісна складова особистості |
8. Дошкільна педагогіка | Алексєєва Г. В. Розвиток мовлення дітей 2-3 років за допомогою дидактичних ігорГайдук В. О. Розвиток діалогічного мовлення у дітей 4-5 років |
9. Теорія навчання | Бесшапошникова Т. В. , Школьнік С. Я. Музичні театралізовані казки як складова музично-естетичного виховання дітейОвчарова І. А. , Смольнікова Н. Ф. Активізація музичного слуху як необхідна умова практичної підготовки студентів |
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті | Ахмедзянова О. А. Використання мультимедійних технологій при проведенні лабораторних робіт в ВНЗБудянська В. А. Ділове спілкування майбутніх менеджерів освіти засобами комп’ютерних технологійКачанова О. В. Мультимедійна технологія як нова методика викладання англійської мови в сучасній школіМихайлів О. М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математикиСнігур О. М. Класифікація, структура та функції електронних програмних засобів навчального призначенняТимошенко Н. І. , Дараган Т. П. , Власюк О. А. Інформатизація освіти |