Головна

УМОВИ ПУБЛІКАЦІЙ

УМОВИ ОПЛАТИ


«Сучасна педагогіка: теорія, методика, практика» 
(м. Ужгород, 23-24 червня 2017 р.)

1. Загальна педагогіка та історія педагогікиБесага В. Р. Місце народної педагогіки у педагогічній системі В. О. Сухомлинського

Ван Ю. . Витоки становлення музичної освіти у початковій школі Китаю

Клюшнікова Т. А. Використання педагогічних ідей Фр. Фребеля в реалізації завдань національного суспільного дошкільного виховання в Українській Народній Республіці

Лахмотова Ю. В. Особливості навчання іноземним мовам молодших школярів у КНР

Сирова Ю. В. Форми методичної роботи з педагогічним колективом в дошкільних навчальних закладах України в період середини 1984 по 1999 рр.

Цзі С. . Сутність поняття «готовність майбутніх вихователів ДНЗ до професійної діяльності»

Цюх І. А. Герасим Смотрицький про виховне значення літературної творчості

Чжоу Ч. . Роль композиторів у становленні хорової культури Китаю

2. Теорія та методика навчанняДобровольська А. М. Принципи створення навчально-методичних комплексів для навчання майбутніх фахівців дисциплінам природничо-наукової підготовки

Коваль Т. Ю. Перлокутивний ефект та умови його реалізації в контексті уроку іноземної мови

Нігаметзянова К. Р. Практичні шляхи формування лінгвосоціокультурної компетенції курсантів на заняттях з іноземної мови професійного спілкування

Подчерняєва Н. Д. Формування культури міжнаціонального спілкування старшокласників у роботі шкільного євроклубу загальноосвітнього навчального закладу

Хома О. М. Початкова освіта на шляху реформування

Хома Т. В. Теоретичні засади викладання української мови в умовах економічного коледжу

Юрченко К. О. , Ваніна Г. В. Використання інтерактивної дошки як засіб підвищення мотивації учнів при вивченні іноземної мови

3. Корекційна педагогіка
4. Теорія і методика професійної освітиАндрющенко Я. Е. Формування компетентнісно орієнтованого комп’ютерного середовища для підготовки здобувачів вищої освіти

Благий О. С. Метод навчання майбутніх інженерів-технологів харчової галузі у процесі формування здоров’язберігаючої компетентності

Іваненко І. В. Когнітивна компетентність як компонент дослідницької компетентності наукових кадрів

Казачінер О. С. Концепція розвитку інклюзивної компетентності вчителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти

Кириченко О. С. Технології 3D-моделювання для підготовки інженерів-електроенергетиків

Кравченко С. О. , Медьєши Ю. С. , Рарицька А. П. , Нестеренко А. Ю. Аналіз рівня формування ІКТ-компетентності студентів-екологів КаДЕТ

Круглик В. С. Дистанційне навчання як форма організації професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів

Пологовська Ю. Ю. Метод проектів як засіб формування профорієнтаційної компетентності у майбутніх вчителів географії

Шапошник А. М. Психолого-педагогічні засади розробки концептуальної структури понять хімічної технології

5. Соціальна педагогікаБазилевська О. В. Формування соціальної компетентності дитини дошкільного віку

Брухаль Я. Б. , Лотфі-Гаруді Г. С. Білінгвізм в аспекті соціально-мовної взаємодії

Єгорова К. Г. Соціально-реабілітаційна робота соціального працівника з дітьми з діагнозом ДЦП

Суханов В. Ю. Особистісно-орієнтований підхід з урахуванням рольової будови темпераменту при формуванні творчого колективу

6. Теорія і методика управління освітоюЛебідь О. В. Етапи розвитку стратегічного управління

7. Теорія і методика вихованняМельничук Г. В. Формування національно самосвідомої особистості засобами туризму і краєзнавства

8. Дошкільна педагогікаВахняк Н. В. , Жмурко В. С. Формування граматичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку

Філоненко О. С. , Ярина Ю. В. Здоров`язбережувальні технології в діяльності сучасного дошкільного навчального закладу

9. Теорія навчання
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освітіГаврюшин О. В. Можливості використання Office 365 на підготовчих курсах з географії

Лутікова Т. О. Застосування новітніх інформаційних технологій в навчальному процесі вищих навчальних закладів

Солопко І. О. Використання Інтернет-технологій у проектно-технологічній діяльності учнів

Топольник Я. В. Педагогічні цілі використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті

 Пошук за авторами

ПАРТНЕРИ

НОВИНИ

Архів новин...

 

© 2013-2022 Науковий журнал "Молодий вчений"