Головна

УМОВИ ПУБЛІКАЦІЙ

УМОВИ ОПЛАТИ


«Формування сучасних педагогічних технологій та освітніх систем» 
(м. Одеса, 06-07 грудня 2019 р.)

1. Загальна педагогіка та історія педагогікиБілокопитов В. І. Складові процесу забезпечення якості вищої освіти на інституційному рівні

Борисенко М. В. Формування світогляду студентів у процесі вивчення історико-мистецьких дисциплін

Люлька Г. А. Етапи формування педагогічної толерантності

Малежик Н. В. Шляхи підвищення ефективності діяльності центрів моніторингу якості освіти в структурі закладів вищої освіти

Новікова Т. А. Особливості викладання латинської мови у вищих медичних навчальних закладах

2. Теорія та методика навчанняБень Л. Т. Використання ігрових технологій на уроках математики в початковій школі

Брюхович А. О. Використання доповненої реальності у навчанні математики

Васильєва О. К. Методичні рекомендації до уроку розв`язування задач «Алгоритми і виконавці»

Гонтарук К. Р. Айріс-фолдінг у навчанні студентів закладів вищої освіти на заняттях декоративно-прикладного мистецтва

Григор`єва О. А. , Буяло Т. Є. Самостійна робота з хімії як засіб побудови індивідуальних освітніх траєкторій учнів

Заіка В. В. Формування у студентів ключових умінь побудови однофігурної композиції

Золотаревич Д. С. Сутність поняття «художні здібності». Психолого-педагогічні основи розвитку художніх здібностей в учнів молодшого підліткового віку

Касьянчук В. Д. Формування та розвиток ключових компетентностей учнів під час виконання лабораторних робіт з фізики

Коваль С. Ю. Графічне оформлення книги як основа професійної майстерності майбутнього художника-педагога

Лукащук А. В. , Буяло Т. Є. Проектна діяльність учнів при вивченні хімії у 7-9 класах

Малярчук Я. П. Використання аудіо- та відеоматеріалів на уроці іноземної мови

Меденцева Н. П. Особенности обучения русской письменной речи учащихся академических лицеев в Узбекистане

Михалюк Л. П. Методика ознайомлення учнів із творчістю М. В. Лисенка на уроках музичного мистецтва

Морозова А. Д. Техніка монотипія та особливості її вивчення майбутніми вчителями образотворчого мистецтва

Налепа А. О. Роль експерименту на уроках фізики

Оліферович Т. О. Основні переваги і перешкоди он-лайн платформ для вивчення та викладання іноземної мови

Падушина О. В. Психологічні особливості впливу кольорів на людину

Проскунін В. М. Дослідницьке навчання як перспективний методологічний підхід оновлення змісту викладання курсу історії України

Сас О. В. Методика навчання студентів закладів вищої освіти відображенню повітряної перспективи у живописі

Степанова О. В. , Трубіцина О. М. Використання інтенсивних методів навчання на уроках англійської мови у старших класах середньої школи (на прикладі сугестивного методу Г. Лозанова)

Шовкопляс А. Ю. Методика проведення занять з фелтінгу для студентів закладів вищої освіти

3. Корекційна педагогіка
4. Теорія і методика професійної освітиАніщенко В. О. Компетентнісний підхід у ступеневій професійній підготовці майбутніх офіцерів-пенітенціаріїв України

Жумбей М. М. Analysis of conditions, functions and reasons of gaining communication skills by the future managers of tourism

Пілішко А. О. Методика навчання студентів закладів вищої освіти основам техніки акварелі

Пінчук Д. М. Брендинг викладача в Інтернет-мережі як засіб глобальної комунікації

Пліс О. І. Особливості світлотіньового розподілу в картинах мариністичного жанру

Щеголєва Т. Л. Компетентний викладач англійської мови для професійних потреб – знавець мови чи методики викладання?

5. Соціальна педагогікаБибик Д. Д. Технологія формування та розвитку лідерства у дітей та молоді засобами неформальної освіти

Куниця Т. Ю. Виховне середовище як чинник формування відповідальної громадянської позиції підлітків

6. Теорія і методика управління освітоюБорсук О. В. Сучасний стан розвитку маркетингової компетентності керівників гуртків закладів позашкільної освіти

Кравченко Л. В. Вища освіта в Україні: ключові виклики та шляхи їх подолання

7. Теорія і методика вихованняКілівник А. С. Використання інноваційних технологій в процесі формування ціннісного ставлення дошкільників до природи засобами образотворчого мистецтва

Соляник М. И. Подвижность как средство активизации личности ученика

8. Дошкільна педагогікаАлексєєва Г. В. Мобільні додатки для дошкільнят на підтримку вивчення англійської мови

Третяк В. О. Стан дослідження ігрової діяльності дошкільників в українській педагогічній науці

9. Теорія навчання
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освітіГаврюшин О. В. Децентралізована візуалізація матеріалів на підготовчих курсах з географії із використанням смартфонів

Сиротенко Л. А. Сучасна інноваційна технологія як модернізований технологічний потенціал майбутніх педагогів професійного навчання

Хохленкова Д. В. Огляд методик навчання каліграфії

 Пошук за авторами

ПАРТНЕРИ

НОВИНИ

Архів новин...

 

© 2013-2022 Науковий журнал "Молодий вчений"