Головна

УМОВИ ПУБЛІКАЦІЙ

УМОВИ ОПЛАТИ


«Сучасна педагогіка: теорія, методика, практика» 
(м. Чернігів, 07-08 вересня 2018 р.)

1. Загальна педагогіка та історія педагогікиВласенко А. А. Про особливості інклюзивної освіти як важливої компоненти нової української школи

Мартьянова М. Є. The influence of the family on Alain’s pedagogical views

Се Ф. . Поняття «громадянське виховання» в сучасній КНР

Статнік Т. В. Міжнародна увага до екологічної освіти школярів

Токуєва Н. В. Актуальність теоретико-практичного доробку М. К. Андрієвського в умовах деіституціалізації освітніх закладів інтернатного типу

У Я. . Концепт «обдарованості» в сучасній КНР

Шайдюк С. В. Передвища військова освіта України та провідних країн Заходу

2. Теорія та методика навчанняЖитницький А. О. Розробка та реалізація навчальної програми з пауерліфтингу для старших підлітків в контексті здоров’язбереження

Ільчук Л. П. Нова українська школа: практична спрямованість задач з математики

Капустянська А. В. Етапи та рівні музичного сприймання

Коршевнюк Т. В. Ситуаційні завдання як засіб компетентісно орієнтованого навчання біології учнів

Лазарець А. В. Особливості формування екологічної компетентності як складової екологічної освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів

Мигрин Ю. В. Особливості сприймання молодшими школярами картин мистецтва

Попова О. В. Сучасні методи формування комунікативної компетентності в учнів основної школи на уроках української мови

Федорова А. С. Формування метапредметних вмінь у студентів при розв`язуванні хімічних задач

Школа О. М. Умови використання здоров’язбережувальних технологій у навчанні молоді на заняттях фізичного виховання

3. Корекційна педагогіка
4. Теорія і методика професійної освітиБорохвіна Т. Г. Понятійно-категоріальний апарат інклюзивної освіти

Висікайло Т. В. Професійна спрямованість навчання як необхідна умова формування фахової компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва у процесі пленерної практики

Добролюбова Н. В. Принципи створення навчально-методичного комплексу для навчання майбутніх педагогів-хореографів дисциплінам хореографічної спрямованості

Капінус О. С. Актуальність формування професійної суб’єктності майбутнього офіцера

Костенко Г. І. , Гутнік К. О. , Устенко І. В. Актуальність морально-психологічного стану формування професійної самореалізації викладача

Парій С. Б. Генеза поняття «інформаційна компетентність»

Столярчук Л. Б. Види навчальних занять у правничих школах Канади

Хань Ч. . Компетенціі викладача спортивних дисциплін

5. Соціальна педагогіка
6. Теорія і методика управління освітою
7. Теорія і методика вихованняЧеркашин О. В. Нова українська школа. Тренінги з пожежної безпеки як засіб формування здоров’язбережувальної компетентності здобувачів початкової освіти під час виникнення пожеж

8. Дошкільна педагогікаГрицкова Ю. В. Взаємодія ЗДО і сім’ї у процесі адаптації дитини до закладу дошкільної освіти

Данилюк Н. П. , Рудницька-Юрійчук І. Р. Теоретичні засади становлення соціального досвіду у дітей дошкільного віку

Казюліна Л. М. Дитина п’ятого року життя у природному довкіллі (поради вихователям і батькам)

Поліщук К. М. До проблеми застосування сучасної іграшки в процесі формування світоглядних уявлень у дітей старшого дошкільного віку

9. Теорія навчання
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освітіГутнік К. О. , Устенко І. В. Роль потужності інформатизації у модернізації освіти

Лебединець Г. М. Застосування мультимедійних технологій під час захисту бакалаврських і магістерських робіт у ВНЗ України

 Пошук за авторами

ПАРТНЕРИ

НОВИНИ

Архів новин...

 

© 2013-2022 Науковий журнал "Молодий вчений"