1. Загальна педагогіка та історія педагогіки | Бережок В. Ю. Природоохоронна діяльність школярів як складова екологічного вихованняБраславська О. В. , Запорожець Л. М. , Макаревич І. М. Основоположні підходи до професійної підготовки майбутнього вчителяБуздуган Д. П. , Мафтин Л. В. Педагогічні ідеї С. Смаль-Стоцького у контексті завдань сучасної початкової школиБулгакова Т. М. Теоретичні засади художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх закладах України в другій половині XX століттяГриненко Д. В. Особливості розвитку шкільної іншомовної освіти Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії у 50-80-х роках ХХ століттяДаник О. Л. , Куриная Н. В. Патріотична мотивація у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу: психолого-педагогічний аспектЗаря Л. О. , Меденцева Н. О. Особистісне-орієнтоване навчання студентівКвасецька Я. А. Екстернатна форма професійної підготовки вихователів дошкільних закладів на Західноукраїнських землях у складі Австро-Угорщини (остання третина ХІХ – початок ХХ ст.)Котелюх М. Ю. Питання контролю та оцінювання навчальних досягнень студентів у педагогічній спадщині лікарів ХарківщиниКрасуля В. В. Розвиток пізнавальної активності учнів в початковій школіЛук’яненко Г. В. Методологічні розробки морального виховання старшокласників у загальноосвітніх закладах України (друга половина XX століття)Марчук О. О. Психолого-педагогічна концепція виховання дітей у періодичних виданнях Волинського воєводства 1930-х роківОпушко Н. Р. Критерії оцінювання знань в навчальних закладах Поділля першої половині ХІХ століттяСтрижаков А. О. Н. Заглада про місце ігор в житті дітейФілоненко О. В. А. Б. Рєзнік про самоосвітню діяльність учнівЦапко А. М. Підготовка магістрів у вищих навчальних закладах України в умовах реалізації Болонського процесуЯнченко Ю. І. Важливість використання практичних досягнень вітчизняних учителів-практиків (на прикладі навчально-виховного проекту) |
2. Теорія та методика навчання | Вишник О. О. Теоретичні засади формування мовленнєвих умінь молодших школярів на засадах взаємодії різних видів мовленнєвої діяльностіВолошина Л. Г. Креативна підготовка студентів з інформатики за допомогою програм комп’ютерної графікиДіденко Н. М. Позакласна робота в системі профільного навчання української мовиИванова Т. И. , Лобкова И. В. Формы и методы проведения лекционно-семинарских занятийКисельова І. І. Формування соціальної компетенції особистості майбутнього вчителя на заняттях іноземної мови в умовах Болонського процесуКовальчук О. В. Ігрові технології як метод розвитку творчих здібностей школяра на початковому етапі вивчення англійської мовиКомович І. В. Використання інтерактивних методів навчання в початковій школіКузнєцова Н. Ю. Соціально-репродукційна педагогічна технологія в навчанні іноземній мовіЛюбивий В. А. , Любива В. В. Розвиток творчої комунікативності з застосуванням освітньої технології «дебати»Мегем О. М. Підвищення ефективності уроків біології у педагогічній спадщині О. ГончараМихайленко О. А. Зміст стратегічної компетенції майбутніх перекладачівСав`юк А. М. Теоретичні засади використання змішаної форми навчання під час викладання англійської мови у вищих навчальних закладахСехіна О. Г. Екологічна освіта молодших школярів шляхом впровадження інноваційних технологійСікора Г. В. Розвиток мислення на уроках фізикиХорькова Л. В. Використання ментальних карт в процесі вивчення інтегрованого курсу з історії у 6 класіЧемерис А. В. Робота учнів із писемними історичними джерелами як методична проблемаЩербакова О. Л. Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови |
3. Корекційна педагогіка | Груленко Є. В. До питання формування часових уявлень у розумово відсталих дітейШибецька В. В. Картина як засіб розвитку зв’язного усного мовлення у розумово відсталих учнів молодших класів |
4. Теорія і методика професійної освіти | Бакало О. М. Вплив освітнього середовища вищого навчального закладу на адаптацію іноземних студентівГалімська І. І. Структура готовності майбутнього авіафахівця до здійснення професійної діяльностіГолубенко Т. О. Використання методу «кейс-стаді» у викладанні курсу «Соціально-медичний патронаж»Жилкіна О. І. , Шатохіна Г. Я. Педагогічні й особистісні якості керівника дитячого хорового колективуКовалькова Т. О. Вимоги до професійних та особистісних якостей психолога необхідних для роботи в авіаційній галузіКолесник Т. Г. Проблема формування професійної самореалізації майбутніх фахівців з туристичного обслуговуванняКошелева Н. Г. Характеристика ціннісних орієнтирів підготовки майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльностіЛистопад О. А. Творчість в професійній підготовці майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладівПасічник О. О. Елективні курси як варіативний компонент професійної іншомовної підготовки студентів немовних ВНЗСірик Т. В. Структура професійної компетентності майбутніх економістівСтахів М. О. Шляхи формування комунікативно компетентної особистості вчителя початкових класівТаймасов Ю. С. Критерії оцінки рівня професійної компетентності фахівця пожежно-рятувальної службиТолмачова І. М. Рефлексивна взаємодія викладача та майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення загальної педагогікиТрофімук К. В. Тренінгові технології в контексті формування культури професійного спілкування майбутніх фахівцівТроценко Р. В. Основні принципи організації процесу управління професійної підготовки студентської молодіТупиця О. В. Peculiarities of initial teacher training within special needs education in France at the beginning of the twenty first centuryХохлова О. А. Змістовий аналіз процесу формування економічної компетентності майбутніх фахівців хімічної промисловості (бакалаврів)Хроленко М. В. Педагогічна екологія для майбутніх учителівЧалий В. І. Розвиток патріотичної спрямованості студентів коледжу в процесі професійної підготовкиЯкушко К. Г. Перспективи дослідження формування професійно-орієнтованого іншомовного спілкування у студентів-техніків аграрного профілюЯловенко Г. Д. Застосування проектної комунікативної стратегії у медіасередовищі ВНЗ для вивчення іноземної мови |
5. Соціальна педагогіка | Біла С. С. Напрямки профорієнтаційної роботи соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладіГрищук Д. Г. Українська козацька педагогіка як компонент процесу громадянського виховання |
6. Теорія і методика управління освітою | Благун Н. М. Аксіологічна складова соціально-функціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом |
7. Теорія і методика виховання | Кушнєрова М. О. , Кушнєрова Т. Є. Комплексний підхід до застосування методу проектів в системі формування здоров`язбережувальної компетентностіЛоюк О. В. Природовідповідність як базовий принцип розвитку творчого мислення молодшого школяраПавицька К. М. Проблема міжособистісної взаємодії батьків та дітей у сучасній сім’ї |
8. Дошкільна педагогіка | Аболмасова В. В. Теоретичні аспекти використання деяких методів арт-терапії у роботі з дітьми дошкільного вікуЛистопад Н. Л. Інноваційна діяльність педагога як фактор удосконалення навчального та виховного процесів в дошкільному навчальному закладіМардарова І. К. Розвиток пізнавальної сфери дошкільників засобами комп’ютерних ігорХодунова В. Л. Дитяча художня творчість: сутність і умови |
9. Теорія навчання | Бесшапошникова Т. В. , Школьнік С. Я. Професійна готовність вчителя музичного мистецтва до розвитку творчих здібностей школярівКузло Н. М. Лінгвістичний аналіз пояснювальних записок до американських будівельних проектів |
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті | Вернер О. Ю. Організація навчальної діяльності учнів початкових класів через використання інформаційно-комунікаційних технологійМаслєніков Р. В. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб оптимізації управлінської діяльності керівника середньої загальноосвітньої школи |