Головна

УМОВИ ПУБЛІКАЦІЙ

УМОВИ ОПЛАТИ


«Педагогіка в системі гуманітарного знання» 
(м. Одеса, 13-14 березня 2015 р.)

1. Загальна педагогіка та історія педагогікиБережок В. Ю. Природоохоронна діяльність школярів як складова екологічного виховання

Браславська О. В. , Запорожець Л. М. , Макаревич І. М. Основоположні підходи до професійної підготовки майбутнього вчителя

Буздуган Д. П. , Мафтин Л. В. Педагогічні ідеї С. Смаль-Стоцького у контексті завдань сучасної початкової школи

Булгакова Т. М. Теоретичні засади художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх закладах України в другій половині XX століття

Гриненко Д. В. Особливості розвитку шкільної іншомовної освіти Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії у 50-80-х роках ХХ століття

Даник О. Л. , Куриная Н. В. Патріотична мотивація у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу: психолого-педагогічний аспект

Заря Л. О. , Меденцева Н. О. Особистісне-орієнтоване навчання студентів

Квасецька Я. А. Екстернатна форма професійної підготовки вихователів дошкільних закладів на Західноукраїнських землях у складі Австро-Угорщини (остання третина ХІХ – початок ХХ ст.)

Котелюх М. Ю. Питання контролю та оцінювання навчальних досягнень студентів у педагогічній спадщині лікарів Харківщини

Красуля В. В. Розвиток пізнавальної активності учнів в початковій школі

Лук’яненко Г. В. Методологічні розробки морального виховання старшокласників у загальноосвітніх закладах України (друга половина XX століття)

Марчук О. О. Психолого-педагогічна концепція виховання дітей у періодичних виданнях Волинського воєводства 1930-х років

Опушко Н. Р. Критерії оцінювання знань в навчальних закладах Поділля першої половині ХІХ століття

Стрижаков А. О. Н. Заглада про місце ігор в житті дітей

Філоненко О. В. А. Б. Рєзнік про самоосвітню діяльність учнів

Цапко А. М. Підготовка магістрів у вищих навчальних закладах України в умовах реалізації Болонського процесу

Янченко Ю. І. Важливість використання практичних досягнень вітчизняних учителів-практиків (на прикладі навчально-виховного проекту)

2. Теорія та методика навчанняВишник О. О. Теоретичні засади формування мовленнєвих умінь молодших школярів на засадах взаємодії різних видів мовленнєвої діяльності

Волошина Л. Г. Креативна підготовка студентів з інформатики за допомогою програм комп’ютерної графіки

Діденко Н. М. Позакласна робота в системі профільного навчання української мови

Иванова Т. И. , Лобкова И. В. Формы и методы проведения лекционно-семинарских занятий

Кисельова І. І. Формування соціальної компетенції особистості майбутнього вчителя на заняттях іноземної мови в умовах Болонського процесу

Ковальчук О. В. Ігрові технології як метод розвитку творчих здібностей школяра на початковому етапі вивчення англійської мови

Комович І. В. Використання інтерактивних методів навчання в початковій школі

Кузнєцова Н. Ю. Соціально-репродукційна педагогічна технологія в навчанні іноземній мові

Любивий В. А. , Любива В. В. Розвиток творчої комунікативності з застосуванням освітньої технології «дебати»

Мегем О. М. Підвищення ефективності уроків біології у педагогічній спадщині О. Гончара

Михайленко О. А. Зміст стратегічної компетенції майбутніх перекладачів

Сав`юк А. М. Теоретичні засади використання змішаної форми навчання під час викладання англійської мови у вищих навчальних закладах

Сехіна О. Г. Екологічна освіта молодших школярів шляхом впровадження інноваційних технологій

Сікора Г. В. Розвиток мислення на уроках фізики

Хорькова Л. В. Використання ментальних карт в процесі вивчення інтегрованого курсу з історії у 6 класі

Чемерис А. В. Робота учнів із писемними історичними джерелами як методична проблема

Щербакова О. Л. Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови

3. Корекційна педагогікаГруленко Є. В. До питання формування часових уявлень у розумово відсталих дітей

Шибецька В. В. Картина як засіб розвитку зв’язного усного мовлення у розумово відсталих учнів молодших класів

4. Теорія і методика професійної освітиБакало О. М. Вплив освітнього середовища вищого навчального закладу на адаптацію іноземних студентів

Галімська І. І. Структура готовності майбутнього авіафахівця до здійснення професійної діяльності

Голубенко Т. О. Використання методу «кейс-стаді» у викладанні курсу «Соціально-медичний патронаж»

Жилкіна О. І. , Шатохіна Г. Я. Педагогічні й особистісні якості керівника дитячого хорового колективу

Ковалькова Т. О. Вимоги до професійних та особистісних якостей психолога необхідних для роботи в авіаційній галузі

Колесник Т. Г. Проблема формування професійної самореалізації майбутніх фахівців з туристичного обслуговування

Кошелева Н. Г. Характеристика ціннісних орієнтирів підготовки майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності

Листопад О. А. Творчість в професійній підготовці майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів

Пасічник О. О. Елективні курси як варіативний компонент професійної іншомовної підготовки студентів немовних ВНЗ

Сірик Т. В. Структура професійної компетентності майбутніх економістів

Стахів М. О. Шляхи формування комунікативно компетентної особистості вчителя початкових класів

Таймасов Ю. С. Критерії оцінки рівня професійної компетентності фахівця пожежно-рятувальної служби

Толмачова І. М. Рефлексивна взаємодія викладача та майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення загальної педагогіки

Трофімук К. В. Тренінгові технології в контексті формування культури професійного спілкування майбутніх фахівців

Троценко Р. В. Основні принципи організації процесу управління професійної підготовки студентської молоді

Тупиця О. В. Peculiarities of initial teacher training within special needs education in France at the beginning of the twenty first century

Хохлова О. А. Змістовий аналіз процесу формування економічної компетентності майбутніх фахівців хімічної промисловості (бакалаврів)

Хроленко М. В. Педагогічна екологія для майбутніх учителів

Чалий В. І. Розвиток патріотичної спрямованості студентів коледжу в процесі професійної підготовки

Якушко К. Г. Перспективи дослідження формування професійно-орієнтованого іншомовного спілкування у студентів-техніків аграрного профілю

Яловенко Г. Д. Застосування проектної комунікативної стратегії у медіасередовищі ВНЗ для вивчення іноземної мови

5. Соціальна педагогікаБіла С. С. Напрямки профорієнтаційної роботи соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі

Грищук Д. Г. Українська козацька педагогіка як компонент процесу громадянського виховання

6. Теорія і методика управління освітоюБлагун Н. М. Аксіологічна складова соціально-функціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом

7. Теорія і методика вихованняКушнєрова М. О. , Кушнєрова Т. Є. Комплексний підхід до застосування методу проектів в системі формування здоров`язбережувальної компетентності

Лоюк О. В. Природовідповідність як базовий принцип розвитку творчого мислення молодшого школяра

Павицька К. М. Проблема міжособистісної взаємодії батьків та дітей у сучасній сім’ї

8. Дошкільна педагогікаАболмасова В. В. Теоретичні аспекти використання деяких методів арт-терапії у роботі з дітьми дошкільного віку

Листопад Н. Л. Інноваційна діяльність педагога як фактор удосконалення навчального та виховного процесів в дошкільному навчальному закладі

Мардарова І. К. Розвиток пізнавальної сфери дошкільників засобами комп’ютерних ігор

Ходунова В. Л. Дитяча художня творчість: сутність і умови

9. Теорія навчанняБесшапошникова Т. В. , Школьнік С. Я. Професійна готовність вчителя музичного мистецтва до розвитку творчих здібностей школярів

Кузло Н. М. Лінгвістичний аналіз пояснювальних записок до американських будівельних проектів

10. Інформаційно-комунікаційні технології в освітіВернер О. Ю. Організація навчальної діяльності учнів початкових класів через використання інформаційно-комунікаційних технологій

Маслєніков Р. В. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб оптимізації управлінської діяльності керівника середньої загальноосвітньої школи

 Пошук за авторами

ПАРТНЕРИ

НОВИНИ

Архів новин...

 

© 2013-2022 Науковий журнал "Молодий вчений"