1. Загальна педагогіка та історія педагогіки | Байдік О. С. Фізичне виховання учнів молодших класів як фактор формування збереження і зміцнення здоров`яБоднар Д. М. Осмислення словесності і творчий підхід до гуманітарної освіти школярів у педагогічній концепції О. Р. МазуркевичаГарагуц С. Л. , Шимко А. Ф. Шляхи виховання та навчання – з найдавніших часів до сьогодніГусарова А. В. Проблема стійкості культурної традиції в системі морального виховання (на прикладі Японії)Кабанова О. О. Соціально-педагогічна діяльність із сліпоглухонімими дітьми у педагогічній спадщині Івана Соколянського (1889-1960)Лакіза А. А. , Абрагам В. І. Активізація рухової діяльності на уроках фізичної культури як засіб зміцнення здоров’я школяра |
2. Теорія та методика навчання | Анічкіна О. В. Використання віртуальної хімічної лабораторії для модернізації методу «мікровикладання»Безрук І. Ж. Функції оцінювання знань студентівВернер О. Ю. Патріотичне виховання молодших школярів у позаурочній роботі як складова системи виховного процесуГаркавець О. М. Теоретичні передумови формування франкомовної компетентності в діалогічному мовленні в учнів 10 класів ЗНЗГладіна В. Л. Методика та організація проведення віртуальних лабораторних робітДавидченко І. Д. Фразеологізми як засіб формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного вікуКоваленко О. Ю. Професійна комунікація: лінгвістичний аспект при вивчені курсу «Комунікація у професійній діяльності»Левенець О. О. Труднощі формування франкомовної компетентності в аудіюванні в учнів 9 класу ЗНЗЛихолєт В. С. Теоретичні передумови методики формування франкомовних навичок техніки читання в учнів молодших класівЛичкун С. В. Теоретичні передумови формування франкомовної лексичної компетентності із застосуванням ігрових прийомів в учнів 2 класу ЗНЗМеркулова І. В. Розвиток творчого мислення курсантів і студентів при викладанні української літератури засобами традиційних та інноваційних технологійМінько Д. С. Психолого-педагогічні передумови організації та проведення позакласної роботи з французської мови у 9 класі ЗНЗПатієвич О. В. Методичні рекомендації щодо навчання стилістично унормованого наукового писемного мовлення студентів-магістрантів природничих факультетівРадченко О. О. Психолінгвістичні передумови формування німецькомовної компетентності у говорінні в учнів 11 класу ЗНЗРожко І. В. Педагогічні прийоми музичного запам`ятовуванняСердюк О. П. Структура культури музичного сприйманняСльоза Н. В. Місце підручника фізичної географії у формуванні вмінь самостійної роботи учнівСпівак О. В. , Сидоряк В. М. Самоосвіта як шлях формування професійних компетенцій майбутнього вчителя «Музичного мистецтва»Толмачова І. М. Дидактична гра як засіб формування математичної компетентності у молодших школярівТроцюк М. В. Ігрові методики ознайомлення з іноземними мовами дітей дошкільного вікуЧорна С. А. , Кордонська І. В. , Бартко Ж. В. Варіювання методів, форм, методичних прийомів навчання з метою діагностування і коригування навчальних досягнень студентівШмир М. Ф. Самоконтроль і його роль в реалізації діяльнісного підходу в навчанні іноземної мови |
3. Корекційна педагогіка | Тимченко А. М. До проблеми формування професійно-педагогічної культури корекційного педагога |
4. Теорія і методика професійної освіти | Алфьорова Л. М. Методика розрахунку кількісного коефіцієнта оцінки якості діяльності викладача вищої школиАнтипова Н. П. Селекционно-генетическая компетентноcть агрономов-исследователейБабух Н. В. , Георгіце І. І. Формування ключових компетенцій майбутнього медичного працівника шляхом використання особистісно орієнтованого підходу на заняттях української літературиБакало О. М. Адаптованість іноземних студентів до навчальної діяльності на підготовчому відділенні вищого технічного навчального закладу: результати емпіричного дослідженняБаюрко Н. В. Використання проектних технологій у формуванні готовності майбутніх учителів до розвитку екологічної компетентності учнівБойчук А. П. Зарубіжний досвід професійної підготовки фахівців туризму (на прикладі Німеччини)Єрастова-Михалусь І. Б. Теоретичні підходи та парадигми формування міжкультурної толерантності майбутніх магістрів з економікиЗельман Л. Н. Розвиток професійно-технічної освіти в незалежній УкраїніКлєба А. І. Дидактична підготовка як засіб формування інформаційно-комунікативної культури майбутнього вихователяКошелева Н. Г. Особливості розробки педагогічної технології формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до інноваційної педагогічної діяльностіМасліч С. В. Використання інноваційних технологій в організації освітнього процесу у ДПТНЗ «Вінницьке вище професійне училище сфери послуг»Поліщук О. А. Характеристика рівнів сформованості правової компетентності майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності вищого аграрного закладуСидорук А. В. Методика визначення рівня підготовки майбутніх фахівців фізичної культури до анімаційної діяльності в загальноосвітній школіСоляр Л. В. , Бережна Г. М. , Кордонська А. В. , Соляр А. П. Реалізація основних напрямків концепції національно-патріотичного виховання студентів коледжуФоменко Т. М. Вивчення іноземних мов в аграрних ВНЗ |
5. Соціальна педагогіка | Сьомкіна І. С. Сім’я, яка перебуває в складних життєвих обставинах, як об’єкт соціально-педагогічного супроводуШулик Т. В. До питання соціально-педагогічної профілактики адиктивної поведінки студентської молоді України в другій половині ХХ століття |
6. Теорія і методика управління освітою | Пономаренко Н. Г. Особливості акредитаційної політики в системі вищої освіти німецькомовних країн Європейського СоюзуСамойленко О. А. , Беседовська І. В. Творча група як форма науково-дослідницької діяльності викладача у системі методичної роботи коледжуСеманчина В. О. Культура управління керівника як складова управлінської культури |
7. Теорія і методика виховання | Блудова Ю. О. Етнохудожні цінності як засіб формування художньо-естетичних смаків дітей молодшого шкільного вікуВовк О. Р. Основні підходи до формування діяльнісного компонента готовності до морального виборуРєзков М. І. Розвиток етнокультурної компетентності школярів в контексті виховання культури міжетнічних відносин серед учнівської молоді |
8. Дошкільна педагогіка | Рудницька-Юрійчук І. Р. , Штерма Н. Б. Умови ефективності розвитку розумових здібностей дошкільників у процесі розвиваючих ігор Нікітіних |
9. Теорія навчання | Школьник С. Я. , Бесшапошникова Т. В. Альтернативний погляд на використання та впровадження казок В. Сухомлинського в навчально-виховний процес ЗНЗ |
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті | Снігур О. М. Електронний журнал учителя |