1. Загальна педагогіка та історія педагогіки | Филипова І. І. Особливості уваги учнів 1-4 класів як фактор розбіжностей у рівнях їх навчальної успішності |
2. Теорія та методика навчання | Макарова М. Б. Аналіз застосування методу проєктів на уроках естетичного виховання в загальноосвітній школіСтрельбіцька О. О. Специфіка інтегрованого підходу до вивчення української мови молодшими школярамиТарчинська А. О. , Цуруль О. А. Розвиток критичного мислення в учнів 9-х класів у процесі вивчення біології |
3. Корекційна педагогіка | Бойчук Ю. Д. , Казачінер О. С. Діагностика методом казкотерапіїКаменщикова С. В. Використання сучасних педагогічних технологій у роботі вихователя шкільних груп навчально-реабілітаційного центруПрокопів Л. Я. Універсальний дизайн в інклюзивному освітньому середовищі Нової української школи |
4. Теорія і методика професійної освіти | Зелінський А. В. Особливості викладання лікувального масажу для студентів з вадами зоруКулібаба М. А. Розвиток критичного мислення як компонент підготовки майбутніх вчителівМороз І. Д. , Бідна І. В. , Барвінок М. В. Симуляційні методи навчання як один із компетентнісних підходів до навчання для оволодіння майбутніми медичними сестрами фахових компетентностей |
5. Соціальна педагогіка | |
6. Теорія і методика управління освітою | Радченя Л. М. Організація методичної підтримки педагогічного колективу під час дистанційного навчання |
7. Теорія і методика виховання | Неїжпапа Л. С. Можливості виховної роботи в закладах загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчанняЯн М. . Соціокультурне середовище закладу вищої освіти: функціональний аспект |
8. Дошкільна педагогіка | Бикова О. В. Вплив ігрової діяльності на розвиток дітей дошкільного вікуКамінчук М. В. , Шишилова О. Д. Навчання через груПерхулин С. Р. , Рудницька-Юрійчук І. Р. Використання інноваційних педагогічних технологій у гендерному вихованні дітей дошкільного вікуПетровська А. М. Особливості формування естетичних почуттів у дошкільників засобами природиРудницька-Юрійчук І. Р. , Андрушко М. В. Особистісно орієнтована модель виховання дитини у закладі дошкільної освіти |
9. Теорія навчання | |
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті | Асланов И. И. , Гасанова С. Э. Облачные технологии как средство повышения эффективности учебного процессаБондар Ю. О. Дистанційне навчання як сучасна освітня технологіяВолощук І. А. , Семенко О. В. Теоретичні аспекти активізації пізнавальної діяльності учнів шляхом використання інформаційно-комунікативних технологійЛєвша Л. І. , Плющ В. М. Формування цифрової компетентності учнів засобами он-лайн сервісівМачоган А. С. Нетрадиційні форми проведення уроків з інформатикиМихайлова Я. А. , Волощук І. А. Розвиток творчої діяльності учнів на уроках математики шляхом викорис-тання інноваційних технологійПак А. . Особенности использования видеохостинга YouTube при организации дистанционного обучения корейскому языку в условиях коронавирусной инфекции COVID-19Семененко А. А. Гейміфікація освіти як компонент інформаційно-комунікаційних педагогічних технологійЧорна Є. М. Використання мультимедіа технологій на уроках літератури |