Секція: 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
Бібліографічний опис: Андрієнко А. Ю. Система педагогічних поглядів та просвітницька діяльність Вільяма Маклюра (1763 – 1840) [Текст] / А. Ю. Андрієнко // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/1.pdf
Секція: 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
Бібліографічний опис: Буц В. С. Проблеми учнівського самоврядування у поглядах Олександра Нілла (1883 ‒ 1973 рр.) [Текст] / В. С. Буц // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/2.pdf
Секція: 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
Бібліографічний опис: Дудукова І. В. Специфіка освіти жінок у християнських монастирях в добу Середньовіччя [Текст] / І. В. Дудукова // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/3.pdf
Секція: 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
Бібліографічний опис: Рубель О. М. Педагогічні аспекти формування креативної особистості учня [Текст] / О. М. Рубель // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/4.pdf
Секція: 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
Бібліографічний опис: Швець Т. Е. Технологія сімейного тьюторингу як приклад співпраці вчителів та батьків [Текст] / Т. Е. Швець // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/5.pdf
Секція: 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
Бібліографічний опис: Шевчук А. В. Диверсифікація релігійних австралійських освітніх закладів на початку ХХІ століття [Текст] / А. В. Шевчук // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/6.pdf
Секція: 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
Бібліографічний опис: Шутко К. Ю. Народна гра як засіб виховання дошкільників в українській етнопедагогіці [Текст] / К. Ю. Шутко // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/7.pdf
Секція: 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
Бібліографічний опис: Юшкіна С. А. Етнопедагогічні традиції трудового виховання у поглядах В. Сухомлинського [Текст] / С. А. Юшкіна // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/8.pdf
Секція: 2. Теорія та методика навчання
Бібліографічний опис: Виспінська Н. М. Особливості навчання іноземної мови учнів з РАС: аксіологічний та гуманістичний підходи [Текст] / Н. М. Виспінська // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/9.pdf
Секція: 2. Теорія та методика навчання
Бібліографічний опис: Мартинюк Л. В. Організація освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти в умовах змішаного навчання [Текст] / Л. В. Мартинюк // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/10.pdf
Секція: 2. Теорія та методика навчання
Бібліографічний опис: Нагрибельна І. А. Засоби e-didactic в освітній діяльності майбутніх фахівців морської галузі [Текст] / І. А. Нагрибельна, Я. А. Нагрибельний // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/11.pdf
Секція: 2. Теорія та методика навчання
Бібліографічний опис: Нагрибельний Б. Я. E-learning у системі сучасної освіти [Текст] / Б. Я. Нагрибельний // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/12.pdf
Секція: 2. Теорія та методика навчання
Бібліографічний опис: Пак А. . Использование художественных текстовых материалов в преподавании корейского языка [Текст] / А. . Пак // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/13.pdf
Секція: 2. Теорія та методика навчання
Бібліографічний опис: Стибель М. М. Модель формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів початкових класів [Текст] / М. М. Стибель // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/14.pdf
Секція: 2. Теорія та методика навчання
Бібліографічний опис: Чижик А. О. Теоретичні аспекти естетичного виховання у сучасній українській школі [Текст] / А. О. Чижик // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/15.pdf
Секція: 2. Теорія та методика навчання
Бібліографічний опис: Шадура Т. А. Використання методу казкотерапії в початковій школі як засіб збереження і зміцнення здоров’я учнів [Текст] / Т. А. Шадура // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/16.pdf
Секція: 3. Корекційна педагогіка
Бібліографічний опис: Казачінер О. С. Категорії труднощів та рівні підтримки у навчанні дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / О. С. Казачінер, Ю. Д. Бойчук // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/17.pdf
Секція: 3. Корекційна педагогіка
Бібліографічний опис: Калінова Л. М. Зміст корекційної педагогіки в роботі з дітьми, які мають особливі освітні потреби [Текст] / Л. М. Калінова // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/18.pdf
Секція: 3. Корекційна педагогіка
Бібліографічний опис: Лукачович Г. О. Специфіка становлення лексико-семантичних умінь у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення [Текст] / Г. О. Лукачович, О. П. Мілевська // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/19.pdf
Секція: 4. Теорія і методика професійної освіти
Бібліографічний опис: Коростель П. В. Основні проблеми вивчення комп’ютерної графіки та шляхи їх розв’язання [Текст] / П. В. Коростель // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/20.pdf
Секція: 4. Теорія і методика професійної освіти
Бібліографічний опис: Кравченко О. Л. Персональна компетентність як структурний компонент професійної компетентності та феномен професіоналізму фахівця [Текст] / О. Л. Кравченко // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/21.pdf
Секція: 7. Теорія і методика виховання
Бібліографічний опис: Лаврова А. В. Застосування проєктної роботи на уроках зарубіжної літератури у старших класах як засіб виховання психологічно здорових громадян [Текст] / А. В. Лаврова // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/22.pdf
Секція: 7. Теорія і методика виховання
Бібліографічний опис: Макогончук Т. В. Соціальна адаптація студентів [Текст] / Т. В. Макогончук // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/23.pdf
Секція: 7. Теорія і методика виховання
Бібліографічний опис: Тарасова Т. В. Творення суспільства гендерної рівності як одна із особливостей формування успішної особистості через взаємодію з громадськими організаціями [Текст] / Т. В. Тарасова // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/24.pdf
Секція: 8. Дошкільна педагогіка
Бібліографічний опис: Діхтяр А. О. Виховання самостійності у дітей середнього дошкільного віку засобами рухливих ігор [Текст] / А. О. Діхтяр // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/25.pdf
Секція: 8. Дошкільна педагогіка
Бібліографічний опис: Поліщук К. М. Дитяча іграшка для дітей дошкільного віку як носій соціокультурних цінностей сучасного українського суспільства [Текст] / К. М. Поліщук // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/26.pdf
9. Теорія навчання
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
Секція: 10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
Бібліографічний опис: Доля А. О. Формування ключових компетентностей учнів засобами інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій навчання під час вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ» [Текст] / А. О. Доля // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/27.pdf
Секція: 10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
Бібліографічний опис: Клименко К. В. Сучасні педагогічні технології як засіб підвищення ефективності навчання в закладі фахової передвищої освіти [Текст] / К. В. Клименко, С. І. Посохова // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/28.pdf
Секція: 10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
Бібліографічний опис: Комок І. В. Використання можливостей онлайн-редактора Clipchamp для створення навчальних відео [Текст] / І. В. Комок // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/29.pdf
Секція: 10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
Бібліографічний опис: Лаврентьєва І. В. Реалізація потенціалу креолізованих текстів у формуванні соціально успішної особистості [Текст] / І. В. Лаврентьєва // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/30.pdf
Секція: 10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
Бібліографічний опис: Любінська О. І. Досвід використання Google Forms для проведення контролю знань здобувачів вищої освіти при вивченні навчальної дисципліни «Клінічна лабораторна діагностика» під час дистанційного навчання [Текст] / О. І. Любінська, І. С. Двулят-Лешневська // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/31.pdf
Секція: 10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
Бібліографічний опис: Сипчук Є. Ю. Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках фізики та математики засобами цифрового опитування [Текст] / Є. Ю. Сипчук, Л. Г. Плесканьова // «Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» (м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). — Херсон : Видавничий дім "Гельветика", 2022.
Статус: Пройшла рецензування, прийнята до публікаціїURL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/54feb2022/32.pdf