Головна

УМОВИ ПУБЛІКАЦІЙ

УМОВИ ОПЛАТИ


«Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації» 
(м. Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.)

1. Загальна педагогіка та історія педагогікиАндрієнко А. Ю. Система педагогічних поглядів та просвітницька діяльність Вільяма Маклюра (1763 – 1840)

Буц В. С. Проблеми учнівського самоврядування у поглядах Олександра Нілла (1883 ‒ 1973 рр.)

Дудукова І. В. Специфіка освіти жінок у християнських монастирях в добу Середньовіччя

Рубель О. М. Педагогічні аспекти формування креативної особистості учня

Швець Т. Е. Технологія сімейного тьюторингу як приклад співпраці вчителів та батьків

Шевчук А. В. Диверсифікація релігійних австралійських освітніх закладів на початку ХХІ століття

Шутко К. Ю. Народна гра як засіб виховання дошкільників в українській етнопедагогіці

Юшкіна С. А. Етнопедагогічні традиції трудового виховання у поглядах В. Сухомлинського

2. Теорія та методика навчанняВиспінська Н. М. Особливості навчання іноземної мови учнів з РАС: аксіологічний та гуманістичний підходи

Мартинюк Л. В. Організація освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти в умовах змішаного навчання

Нагрибельна І. А. , Нагрибельний Я. А. Засоби e-didactic в освітній діяльності майбутніх фахівців морської галузі

Нагрибельний Б. Я. E-learning у системі сучасної освіти

Пак А. . Использование художественных текстовых материалов в преподавании корейского языка

Стибель М. М. Модель формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів початкових класів

Чижик А. О. Теоретичні аспекти естетичного виховання у сучасній українській школі

Шадура Т. А. Використання методу казкотерапії в початковій школі як засіб збереження і зміцнення здоров’я учнів

3. Корекційна педагогікаКазачінер О. С. , Бойчук Ю. Д. Категорії труднощів та рівні підтримки у навчанні дітей з особливими освітніми потребами

Калінова Л. М. Зміст корекційної педагогіки в роботі з дітьми, які мають особливі освітні потреби

Лукачович Г. О. , Мілевська О. П. Специфіка становлення лексико-семантичних умінь у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення

4. Теорія і методика професійної освітиКоростель П. В. Основні проблеми вивчення комп’ютерної графіки та шляхи їх розв’язання

Кравченко О. Л. Персональна компетентність як структурний компонент професійної компетентності та феномен професіоналізму фахівця

5. Соціальна педагогіка
6. Теорія і методика управління освітою
7. Теорія і методика вихованняЛаврова А. В. Застосування проєктної роботи на уроках зарубіжної літератури у старших класах як засіб виховання психологічно здорових громадян

Макогончук Т. В. Соціальна адаптація студентів

Тарасова Т. В. Творення суспільства гендерної рівності як одна із особливостей формування успішної особистості через взаємодію з громадськими організаціями

8. Дошкільна педагогікаДіхтяр А. О. Виховання самостійності у дітей середнього дошкільного віку засобами рухливих ігор

Поліщук К. М. Дитяча іграшка для дітей дошкільного віку як носій соціокультурних цінностей сучасного українського суспільства

9. Теорія навчання
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освітіДоля А. О. Формування ключових компетентностей учнів засобами інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій навчання під час вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

Клименко К. В. , Посохова С. І. Сучасні педагогічні технології як засіб підвищення ефективності навчання в закладі фахової передвищої освіти

Комок І. В. Використання можливостей онлайн-редактора Clipchamp для створення навчальних відео

Лаврентьєва І. В. Реалізація потенціалу креолізованих текстів у формуванні соціально успішної особистості

Любінська О. І. , Двулят-Лешневська І. С. Досвід використання Google Forms для проведення контролю знань здобувачів вищої освіти при вивченні навчальної дисципліни «Клінічна лабораторна діагностика» під час дистанційного навчання

Сипчук Є. Ю. , Плесканьова Л. Г. Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках фізики та математики засобами цифрового опитування

 Пошук за авторами

ПАРТНЕРИ

НОВИНИ

Архів новин...

 

© 2013-2022 Науковий журнал "Молодий вчений"