1. Загальна педагогіка та історія педагогіки | Авраменко С. М. До історії розвитку початкової школи духовного відомства в селі Соснова Переяславського повіту Полтавської губернії впродовж ХІХ століттяБоднар Д. М. Мазуркевич О. Р. про вплив літератури на формування особистості учнівГончарова Г. В. , Кодлюк Я. П. Підручникове забезпечення початкової школи з навчального предмета «Літературне читання» (кінець ХХ – початок XXI ст.)Гончарук М. В. Організаційні засади урочної і позаурочної діяльності як напрям дослідження німецької початкової школиГрицкова Ю. В. Внесок К. Д. Ушинського у розробку проблеми формування педагогічної культури батьківКирик Є. С. , Біліченко П. Г. Використання елементів психолого-педагогічного аналізу у ранній творчості Й. Песталоцці |
2. Теорія та методика навчання | Гавриш І. І. Урізноманітнення домашніх завдань молодших школярів з метою оптимізації самопідготовкиГерасименко М. Д. Мета і зміст навчання майбутніх учителів англомовного професійно орієнтованого читанняКекош М. Л. Значення педагогічної комунікації на уроках іноземної мовиКоваль І. Г. , Буяло Т. Є. Реалізація міжпредметних зв’язків у курсі географії 8 класуКриволапчук Л. С. , Буяло Т. Є. Змішане навчання як сучасна технологія вивчення біології у школіЛавриненко К. М. Сутність інтеграції в сучасній початковій школіЛисяк О. М. Відеофільми на заняттях з англійської мови як засіб формування комунікативної компетенції студентівМатюха Ю. М. Наукові засади методики організації читацької діяльності учнів молодшого шкільного вікуОксамитний Ю. В. Психолого-педагогічні характеристики уроку-діалогу в інноваційній діяльності сучасного вчителяПостернак Н. О. Формування професійної готовності майбутніх вчителів природничих дисциплін засобами інтерактивних форм навчанняСвистун Н. І. , Легкодух В. В. , Яковійчук О. В. Методика проведення уроків з використанням здоров’язбережувальної інформації в основному курсі хіміїСтаровойт О. В. , Цуруль О. А. Використання елементів народознавства у навчанні біології учнів основної школи |
3. Корекційна педагогіка | Брик В. В. Особливості логопедичної роботи з формування правильної звуковимови у дітей з дислалієюПащенко Т. С. Досвід організації взаємодії логопеда з батьками дитини з порушенням мовленняСтепанова А. В. Використання дидактичних ігор для розвитку лексичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення |
4. Теорія і методика професійної освіти | Безкоровайна Л. В. Деякі аспекти практико-орієнтованого компоненту професійної підготовки майбутніх фахівців туризмознавстваДанилова А. М. , Міненок А. О. Щодо актуальності умов організації інклюзивного освітнього середовища у вищих навчальних закладах УкраїниДобровольська А. М. Посібник як засіб організації і реалізації адаптивного навчання майбутніх фахівців у процесі формування ІТ-компетентностіЗубрицька О. І. Місце та роль іноземної мови у профілізації сучасної шкільної освітиІконнікова М. В. Психолого-педагогічні умови професійної підготовки філологівКравченко С. О. , Стец М. А. , Доценко К. С. , Іванова Д. Д. Аналіз чинників вибору професії еколога студентами КДЕТЛебідь О. М. , Макухіна С. В. , Дашевська Л. М. Процес навчання в аграрному вузі: іноземна мова науки в аспекті "стиль" і "жанр"Рудь О. С. Інтеграція ґендерного підходу та формування ґендерної компетентності у майбутніх менеджерів освітиХромченкова Н. М. Особливості формування професійної відповідальності майбутніх журналістів: теоретичний аспект |
5. Соціальна педагогіка | Веретенко І. М. Соціально-педагогічна робота з кібербезпеки учнів загальноосвітніх навчальних закладів УкраїниСилкіна С. А. Сутність і зміст соціально-педагогічної діяльності з важковиховуваними підлітками в умовах шкіл сільської місцевостіСластьон А. К. Соціально-педагогічна робота з попередження конфліктів старшокласників |
6. Теорія і методика управління освітою | Семанчина В. О. Роль студентського самоврядування у процесі формування управлінської культури студента |
7. Теорія і методика виховання | Вінтюк Ю. В. Наявність дисципліни у навчальних підрозділах як необхідна умова ефективності навчального процесуВласенко К. О. Аналіз сутності поняття «цінність» у наукових поглядах педагогів |
8. Дошкільна педагогіка | |
9. Теорія навчання | Гаврилова О. І. Дрібна керамічна пластика, як засіб формування мистецького мислення в навчанні художників-керамістівКозаченко К. Ю. Сучасні підходи до дослідно-експериментальної роботи в школі |
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті | Кічата С. Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках музичного мистецтваКрамаренко Є. О. , Вагіс А. І. Застосуванням комп’ютерних технологій у формуванні уявлень учнів початкової школи про геометричні фігури на уроках математикиМихайленко Н. С. Основні аспекти проектування інтерфейсу користувача в програмних системахПоловін С. М. Developing writing skills with the help of web applicationsСолдатова В. Ю. Мобільне навчання як один із засобів формування професійних компетенцій молодшого спеціалістаЧиримпей О. Є. Організація самостійної роботи студентів сучасними засобами мережі Інтернет |