Головна

УМОВИ ПУБЛІКАЦІЙ

УМОВИ ОПЛАТИ


«Концептуальні шляхи розвитку: педагогічні науки» 
(м. Дніпро, 12-13 травня 2017 р.)

1. Загальна педагогіка та історія педагогікиАвраменко С. М. До історії розвитку початкової школи духовного відомства в селі Соснова Переяславського повіту Полтавської губернії впродовж ХІХ століття

Боднар Д. М. Мазуркевич О. Р. про вплив літератури на формування особистості учнів

Гончарова Г. В. , Кодлюк Я. П. Підручникове забезпечення початкової школи з навчального предмета «Літературне читання» (кінець ХХ – початок XXI ст.)

Гончарук М. В. Організаційні засади урочної і позаурочної діяльності як напрям дослідження німецької початкової школи

Грицкова Ю. В. Внесок К. Д. Ушинського у розробку проблеми формування педагогічної культури батьків

Кирик Є. С. , Біліченко П. Г. Використання елементів психолого-педагогічного аналізу у ранній творчості Й. Песталоцці

2. Теорія та методика навчанняГавриш І. І. Урізноманітнення домашніх завдань молодших школярів з метою оптимізації самопідготовки

Герасименко М. Д. Мета і зміст навчання майбутніх учителів англомовного професійно орієнтованого читання

Кекош М. Л. Значення педагогічної комунікації на уроках іноземної мови

Коваль І. Г. , Буяло Т. Є. Реалізація міжпредметних зв’язків у курсі географії 8 класу

Криволапчук Л. С. , Буяло Т. Є. Змішане навчання як сучасна технологія вивчення біології у школі

Лавриненко К. М. Сутність інтеграції в сучасній початковій школі

Лисяк О. М. Відеофільми на заняттях з англійської мови як засіб формування комунікативної компетенції студентів

Матюха Ю. М. Наукові засади методики організації читацької діяльності учнів молодшого шкільного віку

Оксамитний Ю. В. Психолого-педагогічні характеристики уроку-діалогу в інноваційній діяльності сучасного вчителя

Постернак Н. О. Формування професійної готовності майбутніх вчителів природничих дисциплін засобами інтерактивних форм навчання

Свистун Н. І. , Легкодух В. В. , Яковійчук О. В. Методика проведення уроків з використанням здоров’язбережувальної інформації в основному курсі хімії

Старовойт О. В. , Цуруль О. А. Використання елементів народознавства у навчанні біології учнів основної школи

3. Корекційна педагогікаБрик В. В. Особливості логопедичної роботи з формування правильної звуковимови у дітей з дислалією

Пащенко Т. С. Досвід організації взаємодії логопеда з батьками дитини з порушенням мовлення

Степанова А. В. Використання дидактичних ігор для розвитку лексичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення

4. Теорія і методика професійної освітиБезкоровайна Л. В. Деякі аспекти практико-орієнтованого компоненту професійної підготовки майбутніх фахівців туризмознавства

Данилова А. М. , Міненок А. О. Щодо актуальності умов організації інклюзивного освітнього середовища у вищих навчальних закладах України

Добровольська А. М. Посібник як засіб організації і реалізації адаптивного навчання майбутніх фахівців у процесі формування ІТ-компетентності

Зубрицька О. І. Місце та роль іноземної мови у профілізації сучасної шкільної освіти

Іконнікова М. В. Психолого-педагогічні умови професійної підготовки філологів

Кравченко С. О. , Стец М. А. , Доценко К. С. , Іванова Д. Д. Аналіз чинників вибору професії еколога студентами КДЕТ

Лебідь О. М. , Макухіна С. В. , Дашевська Л. М. Процес навчання в аграрному вузі: іноземна мова науки в аспекті "стиль" і "жанр"

Рудь О. С. Інтеграція ґендерного підходу та формування ґендерної компетентності у майбутніх менеджерів освіти

Хромченкова Н. М. Особливості формування професійної відповідальності майбутніх журналістів: теоретичний аспект

5. Соціальна педагогікаВеретенко І. М. Соціально-педагогічна робота з кібербезпеки учнів загальноосвітніх навчальних закладів України

Силкіна С. А. Сутність і зміст соціально-педагогічної діяльності з важковиховуваними підлітками в умовах шкіл сільської місцевості

Сластьон А. К. Соціально-педагогічна робота з попередження конфліктів старшокласників

6. Теорія і методика управління освітоюСеманчина В. О. Роль студентського самоврядування у процесі формування управлінської культури студента

7. Теорія і методика вихованняВінтюк Ю. В. Наявність дисципліни у навчальних підрозділах як необхідна умова ефективності навчального процесу

Власенко К. О. Аналіз сутності поняття «цінність» у наукових поглядах педагогів

8. Дошкільна педагогіка
9. Теорія навчанняГаврилова О. І. Дрібна керамічна пластика, як засіб формування мистецького мислення в навчанні художників-керамістів

Козаченко К. Ю. Сучасні підходи до дослідно-експериментальної роботи в школі

10. Інформаційно-комунікаційні технології в освітіКічата С. Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках музичного мистецтва

Крамаренко Є. О. , Вагіс А. І. Застосуванням комп’ютерних технологій у формуванні уявлень учнів початкової школи про геометричні фігури на уроках математики

Михайленко Н. С. Основні аспекти проектування інтерфейсу користувача в програмних системах

Половін С. М. Developing writing skills with the help of web applications

Солдатова В. Ю. Мобільне навчання як один із засобів формування професійних компетенцій молодшого спеціаліста

Чиримпей О. Є. Організація самостійної роботи студентів сучасними засобами мережі Інтернет

 Пошук за авторами

ПАРТНЕРИ

НОВИНИ

Архів новин...

 

© 2013-2022 Науковий журнал "Молодий вчений"