1. Загальна педагогіка та історія педагогіки | Люлька Г. А. Педагогіка співробітництва як складова толерантності сучасного вчителяМакарчук Т. Ф. Використання Google Classroom як інструменту дистанційного навчання та оцінювання його результатів з метою підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО, вихователів ГПД, вихователів ЗДОПаньків Б. І. Модульно-рейтингова система організації навчання на уроках історії в Дрогобицькому ліцеїРябокінь А. О. Становлення університетських форм навчання: від освітньої системи Алкуїна Йорського до системи П’єра Абеляра (778-1142 рр.) |
2. Теорія та методика навчання | Бельмега М. Г. Застосування квест-технологій на уроках мистецтваБулах О. І. Демонстраційний експеримент в контексті роботи молодого вчителя з фізикиГапоненко Н. В. Методичні рекомендації щодо проведення теоретичних занять проблемної тематикиГлазунова А. В. Особливості підготовки майбутніх фахівців з графічного дизайну до художньо-проектної діяльностіІванічева Р. В. , Буяло Т. Є. Групова діяльність учнів на уроках хімії у 7-9 класах як сучасний комунікативний метод навчанняМалая А. Р. Впровадження нетрадиційних форм навчання на уроках в початкових класах НУШМалая О. А. Впровадження STEAM – АRT освітиОвчаренко З. П. Значення словників у викладанні іноземних мов у технічних вузахОгарь Ю. В. Використання інноваційних методів навчання у процесі формування граматично нормативного мовлення учнів ліцею на засадах особистісно орієнтованого підходуПак А. . Методика обучения украинских студентов корейскому художественному текстуПопова О. В. Навчання усного продукування тексту учнів середньої школи на уроках української мовиТихонова І. Ю. , Константинова Т. М. Organization of the Danube Institute of the National University “Odessa Maritime Academy” cadets’ independent work when developing English speakingЯрошенко О. В. Про необхідність формування прагматичної компетентності у майбутніх філологів |
3. Корекційна педагогіка | Казачінер О. С. , Жадан О. М. Forming life values of children with special educational needsМаргаріт В. А. Позакласна робота Нової української школи як складова формування свідомості особистості. Крізь призму колаборативного підходу |
4. Теорія і методика професійної освіти | Арістархова М. С. Критерії та підходи до розвитку іншомовної комунікативної компетентності викладачів ВВНЗОрду К. С. , Осипова Т. Ю. Визначення рівнів інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарівПопович Т. А. Формування професійної компетентності учнів професії «Кравець» шляхом міжпредметної інтеграції та співпраці з хореографічним колективом народного танцюСкопа В. А. Развитие познавательного интереса на уроках истории при работе с историческими документамиТесленко Т. В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з учнями з проявами девіантної поведінкиХміль І. Ю. До питання сутності структури предметної компетентності майбутніх лікарівХохлова О. А. Формування ціннісних орієнтацій та особистісних якостей, важливих для особистісної та фахової самореалізації майбутніх фахівців хімічної промисловостіЦицюра К. В. Альтернативна технологія Flipped Classroom як тенденція підготовки бакалаврів з бізнес-економіки в університетах Китайської Народної Республіки |
5. Соціальна педагогіка | Курляк І. Є. ВІЛ/СНІД у пенітенціарних установах Польщі |
6. Теорія і методика управління освітою | Єфименко Г. А. Наукові концепції управління вищим військовим навчальним закладом |
7. Теорія і методика виховання | Береза Р. П. Виховний ідеал воїна Збройних сил України (базис, складові, поступ)Галацин К. О. Сутність позааудиторної роботи як чинника формування комунікативної культури у майбутніх інженерівМаргаріт В. А. Позакласна та позашкільна робота у сучасному вимірі початкової освітиСамофал А. О. Використання інноваційних методів виховання у закладах інтернатного типу |
8. Дошкільна педагогіка | Захарчук Н. О. , Камінчук М. В. Український фольклор як один із засобів впливу на формування морально-етичних та естетичних почуттів дитиниКалугіна Ю. В. Актуальні проблеми формування економічної компетентності дітей в дошкільному навчальному закладіНерух Т. О. , Тесленко Т. В. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до розвитку критичного мислення молодших школярівПавленко Т. М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до впровадження проектних технологій у навчальній діяльностіПерхулин С. Р. Гендерні орієнтири системи дошкільної освіти України на сучасному етапі |
9. Теорія навчання | |
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті | Василиків І. Б. Підготовка вчителів початкових класів засобами інформаційних технологій: європейський досвідДейніченко О. В. Використання сучасних педагогічних технологій в навчальному процесі вищих навчальних закладівСкворцова Е. В. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у особистісно-орієнтованому навчанні |