Головна

УМОВИ ПУБЛІКАЦІЙ

УМОВИ ОПЛАТИ


«Проблеми реформування педагогічної науки та освіти» 
(м. Ужгород, 14-15 лютого 2020 р.)

1. Загальна педагогіка та історія педагогікиЛюлька Г. А. Педагогіка співробітництва як складова толерантності сучасного вчителя

Макарчук Т. Ф. Використання Google Classroom як інструменту дистанційного навчання та оцінювання його результатів з метою підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО, вихователів ГПД, вихователів ЗДО

Паньків Б. І. Модульно-рейтингова система організації навчання на уроках історії в Дрогобицькому ліцеї

Рябокінь А. О. Становлення університетських форм навчання: від освітньої системи Алкуїна Йорського до системи П’єра Абеляра (778-1142 рр.)

2. Теорія та методика навчанняБельмега М. Г. Застосування квест-технологій на уроках мистецтва

Булах О. І. Демонстраційний експеримент в контексті роботи молодого вчителя з фізики

Гапоненко Н. В. Методичні рекомендації щодо проведення теоретичних занять проблемної тематики

Глазунова А. В. Особливості підготовки майбутніх фахівців з графічного дизайну до художньо-проектної діяльності

Іванічева Р. В. , Буяло Т. Є. Групова діяльність учнів на уроках хімії у 7-9 класах як сучасний комунікативний метод навчання

Малая А. Р. Впровадження нетрадиційних форм навчання на уроках в початкових класах НУШ

Малая О. А. Впровадження STEAM – АRT освіти

Овчаренко З. П. Значення словників у викладанні іноземних мов у технічних вузах

Огарь Ю. В. Використання інноваційних методів навчання у процесі формування граматично нормативного мовлення учнів ліцею на засадах особистісно орієнтованого підходу

Пак А. . Методика обучения украинских студентов корейскому художественному тексту

Попова О. В. Навчання усного продукування тексту учнів середньої школи на уроках української мови

Тихонова І. Ю. , Константинова Т. М. Organization of the Danube Institute of the National University “Odessa Maritime Academy” cadets’ independent work when developing English speaking

Ярошенко О. В. Про необхідність формування прагматичної компетентності у майбутніх філологів

3. Корекційна педагогікаКазачінер О. С. , Жадан О. М. Forming life values of children with special educational needs

Маргаріт В. А. Позакласна робота Нової української школи як складова формування свідомості особистості. Крізь призму колаборативного підходу

4. Теорія і методика професійної освітиАрістархова М. С. Критерії та підходи до розвитку іншомовної комунікативної компетентності викладачів ВВНЗ

Орду К. С. , Осипова Т. Ю. Визначення рівнів інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх сімейних лікарів

Попович Т. А. Формування професійної компетентності учнів професії «Кравець» шляхом міжпредметної інтеграції та співпраці з хореографічним колективом народного танцю

Скопа В. А. Развитие познавательного интереса на уроках истории при работе с историческими документами

Тесленко Т. В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з учнями з проявами девіантної поведінки

Хміль І. Ю. До питання сутності структури предметної компетентності майбутніх лікарів

Хохлова О. А. Формування ціннісних орієнтацій та особистісних якостей, важливих для особистісної та фахової самореалізації майбутніх фахівців хімічної промисловості

Цицюра К. В. Альтернативна технологія Flipped Classroom як тенденція підготовки бакалаврів з бізнес-економіки в університетах Китайської Народної Республіки

5. Соціальна педагогікаКурляк І. Є. ВІЛ/СНІД у пенітенціарних установах Польщі

6. Теорія і методика управління освітоюЄфименко Г. А. Наукові концепції управління вищим військовим навчальним закладом

7. Теорія і методика вихованняБереза Р. П. Виховний ідеал воїна Збройних сил України (базис, складові, поступ)

Галацин К. О. Сутність позааудиторної роботи як чинника формування комунікативної культури у майбутніх інженерів

Маргаріт В. А. Позакласна та позашкільна робота у сучасному вимірі початкової освіти

Самофал А. О. Використання інноваційних методів виховання у закладах інтернатного типу

8. Дошкільна педагогікаЗахарчук Н. О. , Камінчук М. В. Український фольклор як один із засобів впливу на формування морально-етичних та естетичних почуттів дитини

Калугіна Ю. В. Актуальні проблеми формування економічної компетентності дітей в дошкільному навчальному закладі

Нерух Т. О. , Тесленко Т. В. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до розвитку критичного мислення молодших школярів

Павленко Т. М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до впровадження проектних технологій у навчальній діяльності

Перхулин С. Р. Гендерні орієнтири системи дошкільної освіти України на сучасному етапі

9. Теорія навчання
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освітіВасиликів І. Б. Підготовка вчителів початкових класів засобами інформаційних технологій: європейський досвід

Дейніченко О. В. Використання сучасних педагогічних технологій в навчальному процесі вищих навчальних закладів

Скворцова Е. В. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у особистісно-орієнтованому навчанні

 Пошук за авторами

ПАРТНЕРИ

НОВИНИ

Архів новин...

 

© 2013-2022 Науковий журнал "Молодий вчений"