Головна

УМОВИ ПУБЛІКАЦІЙ

УМОВИ ОПЛАТИ


«Формування сучасних педагогічних технологій та освітніх систем» 
(м. Запоріжжя, 04-05 грудня 2020 р.)

1. Загальна педагогіка та історія педагогікиБабин О. А. Акторська майстерність майбутнього викладача вищої військової школи

Ключинська М. В. Соціокультурне значення музичної освіти в Київській Русі

Коваль І. С. Професійна підготовка практичного психолога

Свищ Л. О. Зміна аксіологічних орієнтирів і сучасна вища освіта

Сухотіна О. В. Використання інтерактивної дошки у формуванні біологічних понять у школярів з особливими потребами

2. Теорія та методика навчанняБєлова В. О. The role of a foreign language in the formation of the professional competence of a future specialist

Глушич В. В. Створення відповідних умов для покращення якості освітньої діяльності на уроках української літератури

Гуліта Ю. В. , Ігнатова О. М. Застосування вправ та завдань із використанням дигітальних засобів на уроках німецької мови для формування лексичної компетенції в учнів старшої школи

Деренько В. М. Вплив занять в спортивних гуртках на фізичний розвиток школярів

Загороднюк Н. В. Формування фітофізіологічних понять в шкільному дослідницькому практикумі (6 клас)

Киричук Г. Є. , Дік В. А. Реалізація міжпредметних зв’язків при викладанні навчального предмету «Біологія і екологія» (профільний рівень) на прикладі теми «Обмін речовин і енергії»

Коноваленко Л. А. Екологічне виховання та формування екологічної компетентності на уроках природознавства. Міжпредметні зв’язки в процесі навчання

Котліна А. О. Методика проведення ідеального семінарського заняття у закладі вищої освіти

Кравченко А. В. Фітобіологічні експерименти в шкільному дослідницькому практикумі (6 клас)

Криванич Ю. С. , Ковальова О. К. Song as an effective component of the process of learning a foreign language

Лазаренко О. В. Ансамблева гра як один з ефективних методів творчого розвитку учнів

Лисюк Т. Ю. Реалізація міжпредметних зв’язків при викладанні навчального предметну «Біологія і екологія» (профільний рівень)

Лім К. Е. Навчання рефлексивного читання учнів старших класів (на прикладі твору «The Smile» R. Bradbury)

Лозниця В. С. Зображення людини в русі графічними матеріалами як педагогічна проблема навчання у закладах вищої освіти

Маштега Л. П. Перевернуте навчання ‒ ключова тенденція освітніх технологій сучасності

Пляшко Н. В. Методика вивчення теми «Вища нервова діяльність» у шкільному курсі біології

Черній Л. В. , Мелещенко В. О. Competency based foreign language education in New Ukrainian School

3. Корекційна педагогікаМілевська О. П. Звуко-складова структура слова: специфіка діагностичного інструментарію логопеда

4. Теорія і методика професійної освітиБуцко Ю. Є. Діагностика ефективності форм, методів і технологій викладання і навчання в процесі підготовки менеджерів ЗВО

Клик Б. О. Освітньо-професійні програми зі спеціальності «Туризм» в університетах Італії: теоретична складова

Лакізюк О. О. Портретний образ і методика навчання портрету у вищих навчальних закладах

Любінська О. І. , Двулят-Лешневська І. С. Досвід використання симуляційного навчання у підготовці студентів під час вивчення навчальної дисципліни «Клінічна лабораторна діагностика»

Михайліченко Т. М. Методика оволодіння технікою нетканого гобелена на заняттях у закладах художньої вищої освіти

Піндосова Т. С. Homework at the English lessons at the higher school: ways of checking

Погромська Г. С. , Махровська Н. А. Уніфікований підхід до проєктування інформаційних систем

Пронь О. С. , Якушко К. Г. Змістові акценти індивідуальних завдань електронного курсу з іноземної мови за професійним спрямуванням

Свистун К. О. Етнічні мотиви в об’ємно-просторовому зображенні як засіб формування творчої активності студентів закладів вищої освіти

Чернявська А. О. Мета і зміст розвитку креативності студентів закладів вищої художньої освіти

Шарига А. О. Формування вмінь студентів закладів вищої освіти стилізувати портретне зображення

Швець М. А. Історичний аспект формування освітніх систем професійної підготовки фахівців з аудіовізуального мистецтва

5. Соціальна педагогіка
6. Теорія і методика управління освітоюСпиридонова Є. О. Проблеми впровадження сучасних педагогічних технологій при формуванні компетентностей студентів технічних спеціальностей коледжу

7. Теорія і методика вихованняГалацин К. О. Комунікативна компетентність майбутніх інженерів: теоретичний огляд

Котелянець Ю. С. Особливості підготовки майбутніх вихователів до організації конструктивної діяльності дітей дошкільного віку

8. Дошкільна педагогікаАлексєєва Г. В. Гра як засіб соціалізації дошкільників

Демкова В. Ю. Поняття предметно-розвивального середовища, його особливості та вимоги створення у закладі дошкільної освіти

Зяблюк Ю. В. Театрально-ігрова діяльність у розвитку дошкільнят

Казюліна Л. М. Інноваційні технології в логіко-математичному розвитку дошкільнят

Осовська О. А. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з професіями дорослих

Петрова Т. М. Казка як засіб розвитку словесної творчості

9. Теорія навчання
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освітіЖигилій З. Г. Значення інноваційних методів і технологій при викладанні медичних дисциплін в умовах змішаного навчання

Прохорова О. В. Застосування технології доповненої реальності в освітньому процесі коледжу

Снігур О. М. Філологічні ресурси Інтернету

Ткачук І. О. Розвиток цифрової компетентності молодших школярів в умовах НУШ

 Пошук за авторами

ПАРТНЕРИ

НОВИНИ

Архів новин...

 

© 2013-2022 Науковий журнал "Молодий вчений"