1. Загальна педагогіка та історія педагогіки | Єфімова О. В. Організація дозвіллевої діяльності у кадетських корпусах України (др. пол. XІX – на початку XX ст.).Кокоша А. В. Діяльність І. П. Соколянського як педолога та рефлексолога в м. Умань (20-ті роки ХХ ст.)Кравченко Г. Є. Мотиваційний компонент розвитку творчої пізнавальної активності молодших школярівКравченко С. О. Зміст дослідницької компетентності майбутніх екологівКравчук Л. В. Нова періодизація шкільної іншомовної освіти: інший погляд на проблемуЛазоренко Л. В. Навчання англомовного монологічного мовлення студентів математичних спеціальностей з використанням веб-квестуОкольнича Т. В. Інститут приймацтва дітей-сиріт в східних слов’янПархоменко І. В. Міжпредметні зв’язки історико-краєзнавчої роботи в закладах позашкільної освітиСтойко К. А. Феномен альтруїзму в сучасній освітіШмагайло Н. В. Організація навчального процесу з точки зору компетентнісного підходу на уроках біології |
2. Теорія та методика навчання | Ангелополо С. Ф. Ініціювання педагогічної творчості вчителів – передумова позитивної динаміки інноваційних процесів у школі першого ступеняБадікова Н. О. Класифікація та характеристика жанрів усного французького монологічного мовлення як необхідність в оволодінні нимБондаревська О. М. Аналіз компонентів гуманітарної компетентності студентів у процесі формування індивідуальних стратегій самостійно-пізнавальної діяльностіГапоненко Н. В. , Бабенко І. Б. Методика викладання дисципліни «Об`єктно-орієнтоване програмування» на прикладі розкриття теми «Конструктори та деструктори при успадкуванні»Драгієва Л. В. Формування критичного мислення учнів в умовах групової роботиДьячук С. В. Особливості викладання української та зарубіжної літератур студентам спеціальності «Видавнича справа та редагування»Жукова Г. В. , Булгакова Т. М. Мотивація юних тхеквондистів в процесі занять в спортивній школіКалігаєва О. П. Виявлення і розвиток інтересів і здібностей вихованців в умовах закладів позашкільної освіти як основа профорієнтаційної роботиМатвєєв В. В. Проектний метод як засіб розвитку креативного мислення й формування особистісних якостейМилютинова М. Ф. Про впровадження інноваційних технологій в освітній простірНечепуренко В. М. , Корота Т. П. Застосування потоково-інтервального методу у модулі «баскетбол»Олендер К. П. Формування життєвих компетентностей на заняттях англійської мовиПанасюк М. А. , Гордійчук О. М. Впровадження інновацій на уроках трудового навчання та образотворчого мистецтваПецкова І. В. , Грицай Н. Б. Розвиток пізнавального інтересу учнів 7 класу на уроках біологіїРижих Н. О. Формування національно-патріотичних цінностей вихованців закладів позашкільної освітиСімічева Ю. М. Самостійна робота студентів освітньої галузі «Культура і мистецтво» на заняттях з іноземної мови у вищому навчальному закладіСтепаненко О. В. Підвищення ефективності підготовки учнів до ЗНО з англійської мовиСтрельцова О. О. Розвиток творчої особистості засобами декоративно-ужиткового мистецтваТимофєєв В. А. До питання методики моніторингу усного мовлення студентів мовних курсів в умовах парної роботиТкаченко О. Б. Experience of learning English vocabulary through the gamesХома О. М. Урок літературного читання в початковій школі: наукові засадиШморгун І. В. Педагогічне мислення вчителя англійської мови як умова формування критичного мислення учнівЯрема В. В. Особливості підготовки майбутніх офіцерів морської піхоти до наставницької діяльності |
3. Корекційна педагогіка | |
4. Теорія і методика професійної освіти | Бердо Р. С. Сутність поняття «самоідентифікація студента»Будянська В. А. Формування культури ділового спілкування у майбутніх менеджерів освіти засобами Інтернет-спілкуванняГармаш О. М. До проблеми визначення тьюторської позиції майбутнього вчителя іноземних мов в психолого-педагогічній літературіДобровольська А. М. Виконання проектів і формування ІТ-компетентності майбутніх фахівцівІващенко Ю. В. Особливості реалізації іншомовної граматичної компетентності у початковій школіМариківська Г. А. Формування багатства мовлення іноземних студентів як складової їхньої мовленнєвої культуриНестеренко Т. С. , Перцова О. В. Психолого-педагогічні умови професійного саморозвитку майбутніх педагогівПавлова О. Г. Психолого-педагогічний супровід майбутніх вчителів початкових класівПерцова О. В. , Ліщенко І. Ю. Використання арт-терапії у формуванні міжособистісних відносин у дошкільників та молодших школярівПетренко Т. В. Формування пізнавальної діяльності у студентів технічних коледжів під час проведення виробничих екскурсійПлющ В. М. , Громова Т. В. Інформаційно-дидактичний простір як умова професійного самовдосконалення особистостіПроцал Ю. В. Використання табличного редактора Microsoft Excel у викладанні економічних дисциплін |
5. Соціальна педагогіка | Курляк І. Є. Проблематика терапії узалежнених осіб в польській пенітенціарній педагогіці (практичні аспекти)Шматок Н. П. Соціально-педагогічні фактори сімейного середовища та їх вплив на агресивність дітей |
6. Теорія і методика управління освітою | Безсонова О. К. Законодавче забезпечення професійного розвитку молодих педагогів в умовах ЗДОБреус О. Д. Модель розвитку педагогічної майстерності керівника загальоосвітнього навчального закладу в системі післядипломної освітиКондур О. С. Роль освітнього менеджменту у формуванні громадянського суспільства |
7. Теорія і методика виховання | Бровко К. А. Філософські аспекти формування корпоративної культури особистостіВолк Н. В. Педагогічні особливості спілкування між учителем і учнями та шляхи його організаціїВоробйова В. О. , Смогла Н. В. Формування національно-культурної толерантності та етнічної єдності, почуття національної гідності та гордості студентів за свою батьківщину під час освітнього процесу: матеріали з досвіду роботиЛитвин В. А. Шляхи і засоби підвищення психолого-педагогічної культури батьківОсіпенко М. С. , Смогла Н. В. Патріотизм як цінність і об’єднувальна основа української нації. Невидимий батальйонОчеретяний А. В. Функції життєвих цінностей студентів у СШАПавлова Н. Г. Стан патріотичного виховання студентської молоді в умовах реформування освіти та шляхи його вдосконаленняРєка О. П. Розвиток української мови як пріоритетний напрямок державної політики у контексті формування сучасного громадянина та патріота УкраїниСамородіна М. О. , Боровікова-Абажер О. В. Національна ідея як основа патріотизму (на основі досліджень Оксани Забужко)Черкашин О. В. Допомога рятувальникам у виборі ефективних форм і методів виховної роботи з молодшими школярами у позакласній діяльностіЮрескул В. М. , Воробйова В. О. Хоробрі серця нашого краюЯнцелевич Н. К. Формування національно-патріотичної самосвідомої особистості на заняттях української мови та літератури в умовах реформування освіти |
8. Дошкільна педагогіка | Гальченко В. М. Особливості підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до роботи з творчо обдарованими дошкільникамиДармостук Є. Ю. Вплив соціального середовища на формування творчої особистості дошкільника |
9. Теорія навчання | Опалюк Т. Л. , Малихін О. В. Групова робота студентів педагогічного університету як засіб формування їхньої соціальної рефлексії |
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті | Бережанська В. В. Диференційований підхід під час вивчення англійської мови в навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитаціїБовт А. Ю. Використання он-лайн ресурсів в художньо-естетичному вихованні в КанадіСалтановська С. В. Використання інтерактивних технологій для формування ключових компетентностей учнів на уроках історіїСувальська О. В. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесіХабюк А. Я. Правові та соціально-етичні негативні наслідки використання ІКТ у сфері освіти |