Головна

УМОВИ ПУБЛІКАЦІЙ

УМОВИ ОПЛАТИ


«Становлення і розвиток педагогіки» 
(м. Харків, 16-17 лютого 2018 р.)

1. Загальна педагогіка та історія педагогікиЄфімова О. В. Організація дозвіллевої діяльності у кадетських корпусах України (др. пол. XІX – на початку XX ст.).

Кокоша А. В. Діяльність І. П. Соколянського як педолога та рефлексолога в м. Умань (20-ті роки ХХ ст.)

Кравченко Г. Є. Мотиваційний компонент розвитку творчої пізнавальної активності молодших школярів

Кравченко С. О. Зміст дослідницької компетентності майбутніх екологів

Кравчук Л. В. Нова періодизація шкільної іншомовної освіти: інший погляд на проблему

Лазоренко Л. В. Навчання англомовного монологічного мовлення студентів математичних спеціальностей з використанням веб-квесту

Окольнича Т. В. Інститут приймацтва дітей-сиріт в східних слов’ян

Пархоменко І. В. Міжпредметні зв’язки історико-краєзнавчої роботи в закладах позашкільної освіти

Стойко К. А. Феномен альтруїзму в сучасній освіті

Шмагайло Н. В. Організація навчального процесу з точки зору компетентнісного підходу на уроках біології

2. Теорія та методика навчанняАнгелополо С. Ф. Ініціювання педагогічної творчості вчителів – передумова позитивної динаміки інноваційних процесів у школі першого ступеня

Бадікова Н. О. Класифікація та характеристика жанрів усного французького монологічного мовлення як необхідність в оволодінні ним

Бондаревська О. М. Аналіз компонентів гуманітарної компетентності студентів у процесі формування індивідуальних стратегій самостійно-пізнавальної діяльності

Гапоненко Н. В. , Бабенко І. Б. Методика викладання дисципліни «Об`єктно-орієнтоване програмування» на прикладі розкриття теми «Конструктори та деструктори при успадкуванні»

Драгієва Л. В. Формування критичного мислення учнів в умовах групової роботи

Дьячук С. В. Особливості викладання української та зарубіжної літератур студентам спеціальності «Видавнича справа та редагування»

Жукова Г. В. , Булгакова Т. М. Мотивація юних тхеквондистів в процесі занять в спортивній школі

Калігаєва О. П. Виявлення і розвиток інтересів і здібностей вихованців в умовах закладів позашкільної освіти як основа профорієнтаційної роботи

Матвєєв В. В. Проектний метод як засіб розвитку креативного мислення й формування особистісних якостей

Милютинова М. Ф. Про впровадження інноваційних технологій в освітній простір

Нечепуренко В. М. , Корота Т. П. Застосування потоково-інтервального методу у модулі «баскетбол»

Олендер К. П. Формування життєвих компетентностей на заняттях англійської мови

Панасюк М. А. , Гордійчук О. М. Впровадження інновацій на уроках трудового навчання та образотворчого мистецтва

Пецкова І. В. , Грицай Н. Б. Розвиток пізнавального інтересу учнів 7 класу на уроках біології

Рижих Н. О. Формування національно-патріотичних цінностей вихованців закладів позашкільної освіти

Сімічева Ю. М. Самостійна робота студентів освітньої галузі «Культура і мистецтво» на заняттях з іноземної мови у вищому навчальному закладі

Степаненко О. В. Підвищення ефективності підготовки учнів до ЗНО з англійської мови

Стрельцова О. О. Розвиток творчої особистості засобами декоративно-ужиткового мистецтва

Тимофєєв В. А. До питання методики моніторингу усного мовлення студентів мовних курсів в умовах парної роботи

Ткаченко О. Б. Experience of learning English vocabulary through the games

Хома О. М. Урок літературного читання в початковій школі: наукові засади

Шморгун І. В. Педагогічне мислення вчителя англійської мови як умова формування критичного мислення учнів

Ярема В. В. Особливості підготовки майбутніх офіцерів морської піхоти до наставницької діяльності

3. Корекційна педагогіка
4. Теорія і методика професійної освітиБердо Р. С. Сутність поняття «самоідентифікація студента»

Будянська В. А. Формування культури ділового спілкування у майбутніх менеджерів освіти засобами Інтернет-спілкування

Гармаш О. М. До проблеми визначення тьюторської позиції майбутнього вчителя іноземних мов в психолого-педагогічній літературі

Добровольська А. М. Виконання проектів і формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців

Іващенко Ю. В. Особливості реалізації іншомовної граматичної компетентності у початковій школі

Мариківська Г. А. Формування багатства мовлення іноземних студентів як складової їхньої мовленнєвої культури

Нестеренко Т. С. , Перцова О. В. Психолого-педагогічні умови професійного саморозвитку майбутніх педагогів

Павлова О. Г. Психолого-педагогічний супровід майбутніх вчителів початкових класів

Перцова О. В. , Ліщенко І. Ю. Використання арт-терапії у формуванні міжособистісних відносин у дошкільників та молодших школярів

Петренко Т. В. Формування пізнавальної діяльності у студентів технічних коледжів під час проведення виробничих екскурсій

Плющ В. М. , Громова Т. В. Інформаційно-дидактичний простір як умова професійного самовдосконалення особистості

Процал Ю. В. Використання табличного редактора Microsoft Excel у викладанні економічних дисциплін

5. Соціальна педагогікаКурляк І. Є. Проблематика терапії узалежнених осіб в польській пенітенціарній педагогіці (практичні аспекти)

Шматок Н. П. Соціально-педагогічні фактори сімейного середовища та їх вплив на агресивність дітей

6. Теорія і методика управління освітоюБезсонова О. К. Законодавче забезпечення професійного розвитку молодих педагогів в умовах ЗДО

Бреус О. Д. Модель розвитку педагогічної майстерності керівника загальоосвітнього навчального закладу в системі післядипломної освіти

Кондур О. С. Роль освітнього менеджменту у формуванні громадянського суспільства

7. Теорія і методика вихованняБровко К. А. Філософські аспекти формування корпоративної культури особистості

Волк Н. В. Педагогічні особливості спілкування між учителем і учнями та шляхи його організації

Воробйова В. О. , Смогла Н. В. Формування національно-культурної толерантності та етнічної єдності, почуття національної гідності та гордості студентів за свою батьківщину під час освітнього процесу: матеріали з досвіду роботи

Литвин В. А. Шляхи і засоби підвищення психолого-педагогічної культури батьків

Осіпенко М. С. , Смогла Н. В. Патріотизм як цінність і об’єднувальна основа української нації. Невидимий батальйон

Очеретяний А. В. Функції життєвих цінностей студентів у США

Павлова Н. Г. Стан патріотичного виховання студентської молоді в умовах реформування освіти та шляхи його вдосконалення

Рєка О. П. Розвиток української мови як пріоритетний напрямок державної політики у контексті формування сучасного громадянина та патріота України

Самородіна М. О. , Боровікова-Абажер О. В. Національна ідея як основа патріотизму (на основі досліджень Оксани Забужко)

Черкашин О. В. Допомога рятувальникам у виборі ефективних форм і методів виховної роботи з молодшими школярами у позакласній діяльності

Юрескул В. М. , Воробйова В. О. Хоробрі серця нашого краю

Янцелевич Н. К. Формування національно-патріотичної самосвідомої особистості на заняттях української мови та літератури в умовах реформування освіти

8. Дошкільна педагогікаГальченко В. М. Особливості підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до роботи з творчо обдарованими дошкільниками

Дармостук Є. Ю. Вплив соціального середовища на формування творчої особистості дошкільника

9. Теорія навчанняОпалюк Т. Л. , Малихін О. В. Групова робота студентів педагогічного університету як засіб формування їхньої соціальної рефлексії

10. Інформаційно-комунікаційні технології в освітіБережанська В. В. Диференційований підхід під час вивчення англійської мови в навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації

Бовт А. Ю. Використання он-лайн ресурсів в художньо-естетичному вихованні в Канаді

Салтановська С. В. Використання інтерактивних технологій для формування ключових компетентностей учнів на уроках історії

Сувальська О. В. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі

Хабюк А. Я. Правові та соціально-етичні негативні наслідки використання ІКТ у сфері освіти

 Пошук за авторами

ПАРТНЕРИ

НОВИНИ

Архів новин...

 

© 2013-2022 Науковий журнал "Молодий вчений"