1. Загальна педагогіка та історія педагогіки | Бережна Л. В. Плідна взаємодія батьків, школи – як запорука успішного виховання особистостіБілокопитов В. І. Проект «Культура якості»: колективна відповідальність усіх суб’єктів діяльності установи вищої освітиВолощук І. А. , Костюк С. С. Ідеї В. О. Сухомлинського в контексті реформування сучасної школиГрицак Н. Р. Поняття «педагогічні умови» в сучасних педагогічних студіяхКалагурка Х. І. Ф. Науменко про освітню працю Ю. ФедьковичаКарпова Л. Г. Дослідження ключових компетентностей здобувача загальної середньої освіти в умовах навчального закладу для обдарованих дітейКурочка В. М. Комунікативний метод викладання іноземних мов: шляхи оптимізаціїНаторіна А. О. Higher education in the context of globalizationПотапова Т. С. , Білецька А. В. Національно-патріотичне виховання молодіРябокінь А. О. Становлення початкової європейської школи в імперії Карла Великого (друга половина VІІІ століття)Сайбеков М. Г. Historical and legal views about the image of the perfect ruler in Visigothic Spain in VI-VII centuries A. D.Сарнавський М. О. Інтелектуальні ігри як засіб формування особистості підліткаЧурпіта Т. М. Педагогічна діяльність Миколи Трегубова в Київському державному інституті культури |
2. Теорія та методика навчання | Бєляєва Л. В. Інноваційні технології навчання на уроках математики в сучасній школіГалацин Е. А. Коммуникативный подход к преподаванию английского языка в ВТУЗГриценко І. В. Some modern techniques for teaching English vocabularyЗак В. С. Навчання студентів закладів вищої освіти колористиці морського пейзажуІєвлєв О. М. Використання інноваційних педагогічних технологій при формуванні професійно-педагогічної мобільності майбутнього викладачаКірюшина К. К. Формування позитивної мотивації у процесі навчання англійської мови студентів коледжуКовпак Т. В. , Потьомкіна В. Є. Підхід до планування проектної діяльності в навчальному процесіЛитвинова Н. В. , Гриценко Л. Г. , Петрикей О. О. Модель формування професійної компетентності майбутніх фахівців у процесі виробничої практикиМайорський В. В. Формування правових понять як одна з методичних умов організації ефективного навчання конституційного права учнів профільних класівМаслова С. Я. , Руда А. В. Проектна методика у контексті особистісного-орієнтованого підходу навчання студентів молодших курсівНегрівода О. О. Навчання іншомовного лексичного матеріалу: комунікативно-когнітивний підхідПікулицька Л. В. , Комарь В. І. Навчання граматиці студентів – не філологів у процесі викладання української мови як нерідноїПопова О. В. Комунікативні завдання в навчальній дискусії з української мови в середній школіСухенко О. А. Типи навчального матеріалу та принципи його добору на етапах контролю сформованості англійської писемної компетентності в середній школіТрубачева С. Е. , Прохоренко О. О. , Люлькова Ю. М. Інтеграційні тенденції в проектуванні змістового складника освітнього середовища гімназіїФурдуй С. Б. Модель процесу навчання англійської мови дітей з обмеженими можливостями із використанням дидактичної гриЧубрей О. С. Особливості реалізації компетентнісного підходу в системі вищої освіти |
3. Корекційна педагогіка | Двіжона В. М. Організація навчально-виховного процесу для дітей із порушеннями мовлення в умовах інклюзивного навчання (початкова школа): з досвіду роботиКазачінер О. С. Ранкові зустрічі як інструмент упровадження інклюзивної освіти в НУШ |
4. Теорія і методика професійної освіти | Блохіна В. Ю. Засади розвитку професійного колективуДмітрієва Н. С. Інтегративний підхід до професійної підготовки фахівців з фізичної терапії та ерготерапіїКовальова Л. О. Методи та засоби формування інструментально-виконавської майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійної підготовкиЛысобык А. С. , Онофриенко Н. А. , Писная Т. Н. Профессионально-компетентностное моделирование будущего специалистаМарченко А. А. Перспективи розвитку інформаційних технологій в системі освітиОмельяненко В. В. Формування ціннісних установок майбутніх бакалаврів з правознавства на домінанту морально-етичного стилю юридичної діяльностіФеднова І. М. Просвіта дорослих як вид діяльності вихователя закладу дошкільної освітиШеян М. О. Використання міжпредметних зв’язків у процесі розвитку здоров’язбережувальної компетентності учнівЯнчин В. В. Методи навчання композиції пейзажу студентів закладів вищої освіти |
5. Соціальна педагогіка | Курляк І. Є. Сексоголізм як приклад біхевіорального узалежненняОгурцова О. П. Участь студентів у міжнародних конкурсах професійної майстерності як вид позааудиторної роботи в контексті формування особистості студента |
6. Теорія і методика управління освітою | |
7. Теорія і методика виховання | Колонтаєвська С. В. Культура поведінки дітей дошкільного віку як науково педагогічна проблемаЛюлька Г. А. Особливості прояву толерантності у взаємодії педагога зі школярами |
8. Дошкільна педагогіка | Алексєєва Г. В. Патріотичне виховання з дітьми раннього дошкільного вікуКазюліна Л. М. Патріотичне виховання дошкільнят: знайомство з рідним містомКобзаренко Л. А. Батьківська гіперопіка дітей дошкільного віку як психолого-педагогічна проблемаКутеньова Н. Б. Проектування системи національно-патріотичного виховання дошкільників на основі ціннісного потенціалу геральдичної культури |
9. Теорія навчання | |
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті | Власова Т. О. Використання онлайн-сервісів для самопізнання і самореалізації учнів на уроці інформатикиПенкіна Н. П. , Дмитренко О. А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні дисциплін з циклу професійно-практичної підготовкиЯсиновська Т. Є. , Букарєва С. А. Методологічні засади використання моделі «переверненого класу» при викладанні дисциплін екологічного циклу |