Головна

УМОВИ ПУБЛІКАЦІЙ

УМОВИ ОПЛАТИ


«Проблеми реформування педагогічної науки та освіти» 
(м. Ужгород, 15-16 лютого 2019 р.)

1. Загальна педагогіка та історія педагогікиБережна Л. В. Плідна взаємодія батьків, школи – як запорука успішного виховання особистості

Білокопитов В. І. Проект «Культура якості»: колективна відповідальність усіх суб’єктів діяльності установи вищої освіти

Волощук І. А. , Костюк С. С. Ідеї В. О. Сухомлинського в контексті реформування сучасної школи

Грицак Н. Р. Поняття «педагогічні умови» в сучасних педагогічних студіях

Калагурка Х. І. Ф. Науменко про освітню працю Ю. Федьковича

Карпова Л. Г. Дослідження ключових компетентностей здобувача загальної середньої освіти в умовах навчального закладу для обдарованих дітей

Курочка В. М. Комунікативний метод викладання іноземних мов: шляхи оптимізації

Наторіна А. О. Higher education in the context of globalization

Потапова Т. С. , Білецька А. В. Національно-патріотичне виховання молоді

Рябокінь А. О. Становлення початкової європейської школи в імперії Карла Великого (друга половина VІІІ століття)

Сайбеков М. Г. Historical and legal views about the image of the perfect ruler in Visigothic Spain in VI-VII centuries A. D.

Сарнавський М. О. Інтелектуальні ігри як засіб формування особистості підлітка

Чурпіта Т. М. Педагогічна діяльність Миколи Трегубова в Київському державному інституті культури

2. Теорія та методика навчанняБєляєва Л. В. Інноваційні технології навчання на уроках математики в сучасній школі

Галацин Е. А. Коммуникативный подход к преподаванию английского языка в ВТУЗ

Гриценко І. В. Some modern techniques for teaching English vocabulary

Зак В. С. Навчання студентів закладів вищої освіти колористиці морського пейзажу

Ієвлєв О. М. Використання інноваційних педагогічних технологій при формуванні професійно-педагогічної мобільності майбутнього викладача

Кірюшина К. К. Формування позитивної мотивації у процесі навчання англійської мови студентів коледжу

Ковпак Т. В. , Потьомкіна В. Є. Підхід до планування проектної діяльності в навчальному процесі

Литвинова Н. В. , Гриценко Л. Г. , Петрикей О. О. Модель формування професійної компетентності майбутніх фахівців у процесі виробничої практики

Майорський В. В. Формування правових понять як одна з методичних умов організації ефективного навчання конституційного права учнів профільних класів

Маслова С. Я. , Руда А. В. Проектна методика у контексті особистісного-орієнтованого підходу навчання студентів молодших курсів

Негрівода О. О. Навчання іншомовного лексичного матеріалу: комунікативно-когнітивний підхід

Пікулицька Л. В. , Комарь В. І. Навчання граматиці студентів – не філологів у процесі викладання української мови як нерідної

Попова О. В. Комунікативні завдання в навчальній дискусії з української мови в середній школі

Сухенко О. А. Типи навчального матеріалу та принципи його добору на етапах контролю сформованості англійської писемної компетентності в середній школі

Трубачева С. Е. , Прохоренко О. О. , Люлькова Ю. М. Інтеграційні тенденції в проектуванні змістового складника освітнього середовища гімназії

Фурдуй С. Б. Модель процесу навчання англійської мови дітей з обмеженими можливостями із використанням дидактичної гри

Чубрей О. С. Особливості реалізації компетентнісного підходу в системі вищої освіти

3. Корекційна педагогікаДвіжона В. М. Організація навчально-виховного процесу для дітей із порушеннями мовлення в умовах інклюзивного навчання (початкова школа): з досвіду роботи

Казачінер О. С. Ранкові зустрічі як інструмент упровадження інклюзивної освіти в НУШ

4. Теорія і методика професійної освітиБлохіна В. Ю. Засади розвитку професійного колективу

Дмітрієва Н. С. Інтегративний підхід до професійної підготовки фахівців з фізичної терапії та ерготерапії

Ковальова Л. О. Методи та засоби формування інструментально-виконавської майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійної підготовки

Лысобык А. С. , Онофриенко Н. А. , Писная Т. Н. Профессионально-компетентностное моделирование будущего специалиста

Марченко А. А. Перспективи розвитку інформаційних технологій в системі освіти

Омельяненко В. В. Формування ціннісних установок майбутніх бакалаврів з правознавства на домінанту морально-етичного стилю юридичної діяльності

Феднова І. М. Просвіта дорослих як вид діяльності вихователя закладу дошкільної освіти

Шеян М. О. Використання міжпредметних зв’язків у процесі розвитку здоров’язбережувальної компетентності учнів

Янчин В. В. Методи навчання композиції пейзажу студентів закладів вищої освіти

5. Соціальна педагогікаКурляк І. Є. Сексоголізм як приклад біхевіорального узалежнення

Огурцова О. П. Участь студентів у міжнародних конкурсах професійної майстерності як вид позааудиторної роботи в контексті формування особистості студента

6. Теорія і методика управління освітою
7. Теорія і методика вихованняКолонтаєвська С. В. Культура поведінки дітей дошкільного віку як науково педагогічна проблема

Люлька Г. А. Особливості прояву толерантності у взаємодії педагога зі школярами

8. Дошкільна педагогікаАлексєєва Г. В. Патріотичне виховання з дітьми раннього дошкільного віку

Казюліна Л. М. Патріотичне виховання дошкільнят: знайомство з рідним містом

Кобзаренко Л. А. Батьківська гіперопіка дітей дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема

Кутеньова Н. Б. Проектування системи національно-патріотичного виховання дошкільників на основі ціннісного потенціалу геральдичної культури

9. Теорія навчання
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освітіВласова Т. О. Використання онлайн-сервісів для самопізнання і самореалізації учнів на уроці інформатики

Пенкіна Н. П. , Дмитренко О. А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні дисциплін з циклу професійно-практичної підготовки

Ясиновська Т. Є. , Букарєва С. А. Методологічні засади використання моделі «переверненого класу» при викладанні дисциплін екологічного циклу

 Пошук за авторами

ПАРТНЕРИ

НОВИНИ

Архів новин...

 

© 2013-2022 Науковий журнал "Молодий вчений"