1. Загальна педагогіка та історія педагогіки | Балах Д. І. Використання досвіду художників-педагогів ХХ ст. у викладанні рисункуВолотівська І. І. Професіограма вчителя іноземної мови в процесі фахової підготовки (1960-і ‒ 1970-і рр. ХХ століття)Гулей О. В. Нотатки до з’ясування передумов навчання декоративно-прикладного мистецтва в Північно-Східній Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ століття)Гуцалюк С. П. Проблема естетичного виховання дітей засобами музики в історії педагогічної думкиМартьянова М. Є. Ален (Еміль-Огюст Шартьє) та його концепція навчанняМірошниченко В. М. Організація самостійної роботи майбутніх філологівМороз Л. П. Уроки фантазії і мислення як засіб розвитку пізнавальної активності молодших школярівМунтян Т. В. Готовність як інтегроване поняттяПавленко М. С. Активні методи розвитку професійної мобільності вчителів-словесників у міжкурсовий періодПавлова И. В. Компоненты культурно-страноведческого аспекта на уроках иностранного языкаТаможська І. В. Формування науково-педагогічного складу в Новоросійському університеті на кафедрі зоології та порівняльної анатомії (друга половина ХІХ століття)Твердохлеб Е. Ф. , Мартынов Ю. А. , Лемишко Ю. К. Элементы психосоматической системы джун юань цигун в событийном туризмеЦапко А. М. Перспективи реалізації педагогічно цінного досвіду в системі підготовки магістрів в університетах України ХІХ століття в сучасних умовахШтань О. О. Досвiд антикризового менеджменту М. Л. Довгополюка в управлiннi Охтирським дитячим мiстечком |
2. Теорія та методика навчання | Альохіна І. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні літератури як засіб підвищення мотивації навчанняБадікова Н. О. Необхідність застосування безперекладних прийомів навчання французької мови як другої іноземної у вищих навчальних закладахБордунова А. Ю. , Дмитренко А. П. Компетентнісний підхід до природничої підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах модернізації освітиВернер О. Ю. , Макарова О. В. Використання казкотерапії як засобу виховання моральних якостей особистості у дітей молодшого шкільного вікуГаврилюк В. В. Контроль засвоєння майбутніми офіцерами-прикордонниками системи військово-професійних компетенцій бойового забезпечення оперативно-службових дій підрозділівГапка О. А. Методика викладання у вищій школі з використанням інформаційних технологійЗубкова Л. М. Ігрові форми навчання англійської мови в початкових класахКравець П. О. Фортепіанні твори на основі фольклорних джерел як засіб розвитку художньо-образного мислення юних піаністівМатюха Ю. М. Сутність медіатехнологій та їх значення для уроків літературного читанняОвчаренко В. Ю. Робочий зошит як засіб організації самостійної роботи при вивченні медичної хіміїПікас О. Б. Шляхи удосконалення методології викладання фтизіатрії в Національному медичному університеті імені О. О. БогомольцяПікас П. Б. Практичні та методичні особливості викладання на циклі тематичного удосконалення по хірургії на кафедрі хірургії та трансплантології НМАПО імені П. Л. ШупикаСердюк О. П. Культура сприймання музики школярами: новий погляд |
3. Корекційна педагогіка | Рябець Є. М. Особливості самооцінки дітей молодшого шкільного віку з розумовою відсталістю |
4. Теорія і методика професійної освіти | Богоніс О. М. Результати педагогічного експерименту з формування економічної компетентності майбутніх молодших спеціалістів готельного та ресторанного сервісу в професійному коледжіГорецька Н. В. Проблема становлення професійного іміджу педагогів-організаторів в умовах розвитку сучасної освітиГороховська Т. В. Інклюзивна освіта як соціальний феноменДобровольська А. М. Етапи становлення компетентнісного підходу в освітіКалінська О. П. Організація традиційних і нетрадиційних форм методичної роботи кафедриКліпа Ю. В. До питання про практику як навчальну форму професійної підготовки майбутніх економістівКордонська А. В. , Асмоловська Т. В. , Байлюк Л. А. Досвід організації пізнавальної діяльності студентів на семінарському заняттіКравцова А. В. Педагогічні умови пропедевтики композиції в процесі професійної підготовки майбутніх художниківКрилова К. Ю. Готовність вчителів природничого циклу до організації проектної діяльності в системі методичної роботи школиКузнецова В. В. Система навчальних завдань з живопису для студентів вищих художніх навчальних закладівМариніч Ю. О. Методика створення авторської витинанки на заняттях зі студентами вищих художніх навчальних закладахПримаченко О. С. Композиція як провідна дисципліна для студентів вищих художніх навчальних закладівРебуха Л. З. Професійна підготовка фахівців соціальної сфери: проблемні підходиРоманюк І. В. Система навчальних завдань зі стилізації в процесі навчання майбутніх художниківСимонова М. С. Система навчальних завдань з декоративного живопису у художньо-творчій підготовці студентів-образотворцівТроян Г. В. Комунікативна компетентність викладача ВНЗ як підґрунтя формування професійної ідентичностіШайтанов А. В. Система навчальних завдань з багатофігурної композиції для майбутніх художниківШкольнік С. Я. , Бесшапошникова Т. В. Навчально-методичний аспект адаптування пісенного матеріалу з метою поліпшення компетентності фахової діяльності вчителя музичного мистецтваЮрченко О. В. Технології соціально-педагогічної діяльності в початковій школі |
5. Соціальна педагогіка | |
6. Теорія і методика управління освітою | Бондаренко О. В. Самоосвіта педагога – запорука підвищення його компетентностіБонь І. І. Впровадження системи рейтингової оцінки діяльності педагогічних працівників |
7. Теорія і методика виховання | Бублик А. Г. Стиль педагогічного спілкування як спосіб педагогічної взаємодії вчителів з учнямиГаранжа О. О. , Шерудило А. В. Розвиток інформаційної активності дітей в умовах дитячих закладів оздоровлення та відпочинкуГерман А. Ю. , Бурдун О. В. Проект «мій світ без дискримінації»Олексієнко Я. І. , Нечипоренко Л. А. Фізичне виховання студентів ВНЗ України в умовах Болонського процесуСубачов В. П. Методика раннього розвитку дітей в японському суспільстві |
8. Дошкільна педагогіка | |
9. Теорія навчання | Каленик І. Е. Складання тексту розповіді в початковій школіРідель Т. М. Розвиток іншомовних комунікативних умінь студентів-юристів |
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті | Гришко Ю. В. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології дистанційного навчання англійської мовиОсова О. О. Інноваційні технології контролю знань студентів на заняттях іноземної мовиПеченюк В. В. Проектні технології як основа інтерактивного розвиткуРадченя Л. М. Використання LO Calc на уроках математикиСувальська О. В. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні інформаційної компетентності викладачаТопольник Я. В. Специфічні особливості та функціональні можливості електронної бібліотекиХабюк А. Я. Система формування інформаційно-комунікативної компетенції майбутнього фахівця |