Головна

Новини

Інформація

Матеріали конференцій

Умови публікацій

Умови оплати


Знижки

Співпраця

Корисні матеріали

Відгуки наших авторів

Контакти

«Проблеми реформування педагогічної науки та освіти» 
(м. Хмельницький, 01-02 грудня 2017 р.)

1. Загальна педагогіка та історія педагогікиБалах Д. І. Використання досвіду художників-педагогів ХХ ст. у викладанні рисунку

Волотівська І. І. Професіограма вчителя іноземної мови в процесі фахової підготовки (1960-і ‒ 1970-і рр. ХХ століття)

Гулей О. В. Нотатки до з’ясування передумов навчання декоративно-прикладного мистецтва в Північно-Східній Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ століття)

Гуцалюк С. П. Проблема естетичного виховання дітей засобами музики в історії педагогічної думки

Мартьянова М. Є. Ален (Еміль-Огюст Шартьє) та його концепція навчання

Мірошниченко В. М. Організація самостійної роботи майбутніх філологів

Мороз Л. П. Уроки фантазії і мислення як засіб розвитку пізнавальної активності молодших школярів

Мунтян Т. В. Готовність як інтегроване поняття

Павленко М. С. Активні методи розвитку професійної мобільності вчителів-словесників у міжкурсовий період

Павлова И. В. Компоненты культурно-страноведческого аспекта на уроках иностранного языка

Таможська І. В. Формування науково-педагогічного складу в Новоросійському університеті на кафедрі зоології та порівняльної анатомії (друга половина ХІХ століття)

Твердохлеб Е. Ф. , Мартынов Ю. А. , Лемишко Ю. К. Элементы психосоматической системы джун юань цигун в событийном туризме

Цапко А. М. Перспективи реалізації педагогічно цінного досвіду в системі підготовки магістрів в університетах України ХІХ століття в сучасних умовах

Штань О. О. Досвiд антикризового менеджменту М. Л. Довгополюка в управлiннi Охтирським дитячим мiстечком

2. Теорія та методика навчанняАльохіна І. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні літератури як засіб підвищення мотивації навчання

Бадікова Н. О. Необхідність застосування безперекладних прийомів навчання французької мови як другої іноземної у вищих навчальних закладах

Бордунова А. Ю. , Дмитренко А. П. Компетентнісний підхід до природничої підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах модернізації освіти

Вернер О. Ю. , Макарова О. В. Використання казкотерапії як засобу виховання моральних якостей особистості у дітей молодшого шкільного віку

Гаврилюк В. В. Контроль засвоєння майбутніми офіцерами-прикордонниками системи військово-професійних компетенцій бойового забезпечення оперативно-службових дій підрозділів

Гапка О. А. Методика викладання у вищій школі з використанням інформаційних технологій

Зубкова Л. М. Ігрові форми навчання англійської мови в початкових класах

Кравець П. О. Фортепіанні твори на основі фольклорних джерел як засіб розвитку художньо-образного мислення юних піаністів

Матюха Ю. М. Сутність медіатехнологій та їх значення для уроків літературного читання

Овчаренко В. Ю. Робочий зошит як засіб організації самостійної роботи при вивченні медичної хімії

Пікас О. Б. Шляхи удосконалення методології викладання фтизіатрії в Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця

Пікас П. Б. Практичні та методичні особливості викладання на циклі тематичного удосконалення по хірургії на кафедрі хірургії та трансплантології НМАПО імені П. Л. Шупика

Сердюк О. П. Культура сприймання музики школярами: новий погляд

3. Корекційна педагогікаРябець Є. М. Особливості самооцінки дітей молодшого шкільного віку з розумовою відсталістю

4. Теорія і методика професійної освітиБогоніс О. М. Результати педагогічного експерименту з формування економічної компетентності майбутніх молодших спеціалістів готельного та ресторанного сервісу в професійному коледжі

Горецька Н. В. Проблема становлення професійного іміджу педагогів-організаторів в умовах розвитку сучасної освіти

Гороховська Т. В. Інклюзивна освіта як соціальний феномен

Добровольська А. М. Етапи становлення компетентнісного підходу в освіті

Калінська О. П. Організація традиційних і нетрадиційних форм методичної роботи кафедри

Кліпа Ю. В. До питання про практику як навчальну форму професійної підготовки майбутніх економістів

Кордонська А. В. , Асмоловська Т. В. , Байлюк Л. А. Досвід організації пізнавальної діяльності студентів на семінарському занятті

Кравцова А. В. Педагогічні умови пропедевтики композиції в процесі професійної підготовки майбутніх художників

Крилова К. Ю. Готовність вчителів природничого циклу до організації проектної діяльності в системі методичної роботи школи

Кузнецова В. В. Система навчальних завдань з живопису для студентів вищих художніх навчальних закладів

Мариніч Ю. О. Методика створення авторської витинанки на заняттях зі студентами вищих художніх навчальних закладах

Примаченко О. С. Композиція як провідна дисципліна для студентів вищих художніх навчальних закладів

Ребуха Л. З. Професійна підготовка фахівців соціальної сфери: проблемні підходи

Романюк І. В. Система навчальних завдань зі стилізації в процесі навчання майбутніх художників

Симонова М. С. Система навчальних завдань з декоративного живопису у художньо-творчій підготовці студентів-образотворців

Троян Г. В. Комунікативна компетентність викладача ВНЗ як підґрунтя формування професійної ідентичності

Шайтанов А. В. Система навчальних завдань з багатофігурної композиції для майбутніх художників

Школьнік С. Я. , Бесшапошникова Т. В. Навчально-методичний аспект адаптування пісенного матеріалу з метою поліпшення компетентності фахової діяльності вчителя музичного мистецтва

Юрченко О. В. Технології соціально-педагогічної діяльності в початковій школі

5. Соціальна педагогіка
6. Теорія і методика управління освітоюБондаренко О. В. Самоосвіта педагога – запорука підвищення його компетентності

Бонь І. І. Впровадження системи рейтингової оцінки діяльності педагогічних працівників

7. Теорія і методика вихованняБублик А. Г. Стиль педагогічного спілкування як спосіб педагогічної взаємодії вчителів з учнями

Гаранжа О. О. , Шерудило А. В. Розвиток інформаційної активності дітей в умовах дитячих закладів оздоровлення та відпочинку

Герман А. Ю. , Бурдун О. В. Проект «мій світ без дискримінації»

Олексієнко Я. І. , Нечипоренко Л. А. Фізичне виховання студентів ВНЗ України в умовах Болонського процесу

Субачов В. П. Методика раннього розвитку дітей в японському суспільстві

8. Дошкільна педагогіка
9. Теорія навчанняКаленик І. Е. Складання тексту розповіді в початковій школі

Рідель Т. М. Розвиток іншомовних комунікативних умінь студентів-юристів

10. Інформаційно-комунікаційні технології в освітіГришко Ю. В. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології дистанційного навчання англійської мови

Осова О. О. Інноваційні технології контролю знань студентів на заняттях іноземної мови

Печенюк В. В. Проектні технології як основа інтерактивного розвитку

Радченя Л. М. Використання LO Calc на уроках математики

Сувальська О. В. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні інформаційної компетентності викладача

Топольник Я. В. Специфічні особливості та функціональні можливості електронної бібліотеки

Хабюк А. Я. Система формування інформаційно-комунікативної компетенції майбутнього фахівця

 Пошук за авторами


 Підписка на новини

НОВИНИ
01.01.2019

Шановні колеги, дорогі друзі!

Вітаємо Вас та ваших рідних з Новим роком та Різдвом Христовим! Для кожного з нас

01.01.2018
Вітаємо з Новим Роком! Бажаємо, щоб гарний настрій супроводжував Вас цілий рік, щоб прекрасні люди і добрі друзі були поруч! Нехай збудуться найбажаніші мрії,
16.04.2017

Зі святом Великодня!

Вітаємо Вас із світлим та благословенним святом Великодня. Бажаємо, щоб усі негаразди

Архів новин...

Тел.: +38 (0552) 399-530
E-mail: info@molodyvcheny.in.ua

© 2013-2020 Науковий журнал "Молодий вчений"

Рейтинг@Mail.ru Яндекс.Метрика