1. Загальна педагогіка та історія педагогіки | Ануфрієв В. В. , Біліченко П. Г. Проблеми гуманістичного виховання особистості в педагогічній спадщині Януша КорчакаБасенко Р. А. Социокультурное измерение раннемодерной молодежной политики ордена иезуитов в контексте педагогических ценностей европейского возрожденияГлушан О. В. , Біліченко П. Г. Особливості організації навчально-виховної роботи в «Будинку дитини» Марії Монтессорі (початок XX століття)Діденко І. О. Трансформація освітянських задач і перспектив в роботі педагогічних з’їздів першої декади ХХ століттяЄфремова Ю. О. , Ковган Т. А. Розвиток пізнавального інтересу молодших школярів на уроках природознавстваКоваль А. В. Спортивно-патріотичне виховання молоді в козацькій педагогіціКравчук Л. В. Стан і проблеми іншомовної освіти в Україні у 50-ті рр. ХХ ст.Марченко А. І. Професійна підготовка учителів на території Поділля у 20-40-х роках ХХ століттяХарченко О. Г. , Біліченко П. Г. Організація роботи навчально-виховних та просвітницьких закладів у комуні «Нова гармонія» у США на початку XIX століттяХромченкова Н. М. Теоретичні основи поняття «професійна відповідальність» |
2. Теорія та методика навчання | Артюхова А. С. Підготовка майбутнього вчителя до реалізації ідей освіти сталого розвитку у початковій школіБерташ А. В. , Буяло Т. Є. Групова навчальна діяльність на уроках хімії як провідна форма розвитку компетентностей учнівБордунова А. Ю. , Дмитренко А. П. Соціальна реабілітація молодших школярів у процесі взаємодії з природоюБреднєва О. С. Використання елементів технології дистанційного навчання в процесі викладання фізикиБурик Л. М. Системний моніторинг якості знань студентів з іноземної мови. Тестування як одна з найпопулярніших форм письмового моніторингуВалько Н. В. Збереження національної ідеї при викладанні історичних дисциплінВернер О. Ю. Деякі аспекти розвитку креативних здібностей молодших школярівГалай О. П. Лінгвокраїнознавство в системі дисциплін навчання іноземної мовиГромик Р. В. Проблемне навчання як засіб формування навичок дослідницької діяльності школярів на уроках трудового навчанняКовальчук С. В. Проблеми самостійної навчально-пізнавальної діяльності курсантів ВВНЗКуцаєва Т. О. Розповідь «Трагедія єврейських гетто в Україні» сторінками книжки Nelly S. Toll «Behind the secret window», як частина простору неформального викладання історії голокостуМаштега Л. П. Формування в учнів професійно-технічних навчальних закладів мотивації до читання за допомогою нових освітніх технологійПікулицька Л. В. Суть і характеристика монологічного мовлення під час вивчення РМІ у вищій школіСіроштан О. П. Формування творчих здібностей студентів на заняттях англійської мовиЧебанова А. Ю. Інтерактивні методи викладання іноземної мовиЯмна Р. Г. , Шевчук К. Д. Формування дослідницьких умінь в учнів початкових класів на уроках природознавства |
3. Корекційна педагогіка | Лашкевич Г. А. , Сіденко А. Ю. Форми підготовки дітей дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення до школи |
4. Теорія і методика професійної освіти | Бесшапошникова Т. В. , Школьнік С. Я. Сутність поліхудожніх компетенцій у сучасній мистецькій освітіГаврилюк В. І. Основні алгоритми підготовки до уроків креслення в системі професійно-технічної освітиГора Н. В. Особливості впровадження інноваційних та інформаційно-комунікаційних технологій у професійній освітіІваночко О. В. , Бигар Г. П. Особливості формування здоров’язберігаючої компетентності у майбутніх вчителів початкових класівІконнікова М. В. Аудіовізуальні засоби у вивченні літературиКаландирець Н. М. Рівні сформованості підприємницької компетентності майбутніх економістів-аграрниківКліщ Г. І. Types of higher educational institutions in AustriaКолодницька О. Д. Мотиваційне забезпечення студентів-медиків при професійно орієнтованому вивченні англійської мовиКононенко Н. В. Интеграция профессионально-педагогических знаний в процессе подготовки будущих воспитателей в вузеКравченко В. М. Підготовка майбутніх викладачів до роботи в системі дистанційного навчанняЛихошвед Н. В. Підготовка майбутніх менеджерів до іншомовного спілкування електронною поштоюМараховська Н. В. Motivating teacher trainees to realize their leadership potentialПоліщук А. В. Формування іншомовної комунікативної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей у світлі європейських стандартів якості освітиСамілик В. І. Шляхи оптимізації підготовки майбутніх учителів біології до природоохоронної діяльностіСмірнов С. В. Smart-освіта як ресурс професійної підготовки спеціалістів в умовах онлайн-просторуТаймасов Ю. С. Використання дидактичних принципів при підготовці фахівців ДСНС України |
5. Соціальна педагогіка | Коростельова В. Б. Сутність сім`ї та її функції як фактор формування адиктивної поведінки молоді |
6. Теорія і методика управління освітою | Кузьменко М. М. Важливість вивчення англійської мови для студентів економічних спеціальностей |
7. Теорія і методика виховання | Власенко К. О. Етнопедагогічний підхід до виховання ціннісного ставлення до сільськогосподарської праці у студентів вищих аграрних навчальних закладівМітько Т. О. , Терещенко К. О. Методичні рекомендації щодо організації студентської науково-практичної конференції «Вигнання нацистських окупантів з України»Прищепа С. М. Виховна система загальноосвітнього навчального закладу: аналіз сучасного стану виховної ситуаціїТолкачова А. С. Спілкування – комунікація: компаративний аналізХіля А. В. Використання арт-терапії у процесі соціалізації як складової особистісної ідентифікації дітей з функціональними обмеженнямиЧжоу Ц. . Виховання духовної культури студентів університету як предмет педагогічного дослідженняШемякіна О. П. Колискова пісня як засіб національно-патріотичного виховання учнів початкових класів |
8. Дошкільна педагогіка | Гавда Н. М. Компетентнісно-орієнтований підхід у системі професійної підготовки майбутнього вихователя дошкільного закладуМаджара Л. А. , Іванова В. В. Педагогічні умови сприяння становленню образу Я дитини дошкільного віку в освітньому процесіПанченко Л. Ф. Особливості виховання патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку |
9. Теорія навчання | Толмачова І. М. , Довгоспина Т. О. Педагогічні умови формування вміння працювати з підручником у молодших школярів у ході самопідготовки в групі продовженого дня |
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті | Баштинська Т. П. Інтерактивні кросворди з читання як ефективний засіб узагальнення знань із розділуВащілін С. М. , Прудніков А. О. , Канюка О. Ф. Електронний тир як засіб ефективного набуття навичок стрільбиВерещагіна Т. О. Connectivism Ideas in E-Learning ApplicationКлименко К. В. Активізація навчально-творчої діяльності студентів під час вивчення економічних дисциплінЛєвіна Ю. І. , Бурцева О. Г. Використання засобів медіаосвітніх технологій в підготовці майбутнього вчителя математикиПавицька К. М. Веб-квест як технологія навчання іноземної мовиРадин В. К. , Герасименко Е. А. Целесообразность использования информационных систем массового обслуживания для моделирования типичных процессов судовожденияСайко М. М. Професійний розвиток викладача іноземних мов у немовному ВНЗ в умовах Smart-навчанняСідюк О. В. Методика створення і використання навчального відео в сучасному освітньому процесі |