1. Загальна педагогіка та історія педагогіки | Безушко С. В. Сучасні проблеми ґендерного виховання школярів у загальноосвітніх закладахДіденко І. О. Спадкоємність і узгодженість тематики та проблематики педагогічних з’їздів першої декади 20 століттяДука Д. Л. , Біліченко П. Г. Студентські братства в США як форма громадської активності молодіЗахарова А. С. Відмінності в іншомовній підготовці студентів філологів України та ЕквадоруКоваль А. В. Патріотичне виховання молоді в історії української педагогічної думкиКолногуз І. В. Педагогічний аспект формування мовленнєвої компетентності старших дошкільників в процесі використання ілюстрацій до художніх творівЛазоренко О. О. , Біліченко П. Г. Система довузівської підготовки для іноземців у Федеративній Республіці НімеччиніЛаптєва А. В. Стратегія інтернаціоналізації вищих навчальних закладів НімеччиниЛях Г. Р. Методи і форми виховного впливу піонерської організації на дітей та підлітків (60−80-ті роки ХХ ст.)Овчарик Ю. О. Теоретичний аспект формування художньо-творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку в процесі сюжетного малюванняОксенюк А. В. Місце оцінки в школіОлійник А. В. , Біліченко П. Г. Шляхи вирішення проблем організації студентського дозвілля в системі освіти Вищої школи INSA Lion (Французька республіка)Семічева Д. А. , Біліченко П. Г. Характеристика основних програм вступу іноземних студентів до ВНЗ ФРНСидоренко С. С. Тенденції розвитку освітньої політики Німеччини: інновації у вищій школіСубачов В. П. Виховання патріотичної молоді у ВПУ 4 міста ХмельницькогоТоргачова С. В. Перспективи розвитку науки й досліджень у Німеччині на початку ХХІ століття («Пакт для науки і інновацій») |
2. Теорія та методика навчання | Бородкина К. С. О вопросе преемственности обучения математике в школах и вузах с гуманитарными направлениями подготовкиГалацин К. А. Формы организации познавательной деятельности студентов на занятиях английского языкаГординська Н. Б. Особливості професійної діяльності викладача-початківця ВНЗ: результати експериментального дослідженняЛєпєшкова З. М. Організація самостійної роботи на уроках біології з використанням опорних конспектів та інтерактивних методів навчанняРадзевілова Є. В. Підвищення ефективності освоєння біології шляхом розробки особових бізнес-планівСухарева А. А. Розвиток творчих потенцій учнів під час вивчення творів жанру фентезі засобами ІКТ та InternetХоменко Л. М. Interactive methods as a powerful tool of foreign language trainingЦезарюк Є. А. , Мартинова О. К. Формування наукового світогляду на уроках природознавстваЧорна С. А. , Бартко Ж. В. , Кордонська І. В. Дивергентні задачі – основа розвитку креативних вмінь і навичок студентівЯрема Т. І. , Проць Р. О. Інноваційна діяльність сучасного вчителя як виклик часу |
3. Корекційна педагогіка | Мелікян А. Л. Особливості взаємодії вчителя-логопеда та батьків у процесі корекційної роботиЯрощук А. А. Гіперактивні діти та методи роботи з ними |
4. Теорія і методика професійної освіти | Гаркавенко О. В. Тестування як метод діагностики професійної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладівЗбарах О. О. , Трегуб С. Є. Сутність поняття «професійна культура спілкування» майбутніх лікарівКравченко С. О. Дослідницька компетенція як необхідна складова професійності майбутнього екологаМалихін А. О. До питання діагностики професійно-педагогічної спрямованості майбутніх вчителів трудового навчання та технологійМельничук Ю. П. Рефлексия в системе подготовки будущих офицеров-пограничниковНестеренко М. М. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів до моделювання сучасного уроку в початковій школіПавленко Р. В. Етапи професійного становлення студентів-хореографівПохил С. В. Аналіз напрямків інтеграції професійно-технічної сільськогосподарської освіти та виробництваСкиба К. М. Портфоліо як альтернативний спосіб оцінювання студентів-перекладачів у СШАСмірнов С. В. Компетентнісно-орієнтоване наставництво як соціально-педагогічний ресурс у процесі підготовки майбутніх офіцерів запасуТаймасов Ю. С. Розвиток рефлексивних здібностей у майбутніх фахівців ДСНС України в процесі професійного навчанняФілімонова І. А. Ключові компоненти професійної компетентності майбутніх фахівців-технологів харчової галузіШафранська Т. Ю. Впровадження педагогічних умов формування деонтологічної культури майбутніх фармацевтівЮрченко О. В. Соціальна компетентність як предмет наукового дослідження зарубіжних вчених |
5. Соціальна педагогіка | Коростельова В. Б. Сутність соціально-педагогічних технологій та їх характеристика щодо профілактики адиктивної поведінки молодіМурдід А. А. Теоретико-методологічні аспекти виховання здорового способу життя старшокласниківСиниціна Г. О. Особливості соціально-виховної роботи зі старшими підлітками в умовах дитячого закладу оздоровлення та відпочинку |
6. Теорія і методика управління освітою | Лебідь О. В. Директор як керівник стратегічного розвитку загальноосвітнього навчального закладуЛобушко В. Ю. , Біліченко П. Г. Характеристика академічного рейтингу університетів світу (ARWU) |
7. Теорія і методика виховання | Безпалько В. С. , Шевчук Т. О. Співпраця сім’ї та школи в екологічному вихованні особистостіЗіновчик В. М. Українська народна казка як засіб розвитку зв`язного мовлення у дітей старшого дошкільного вікуКордонська А. В. , Асмоловська Т. В. , Галущак Л. Б. Розвиток творчого потенціалу майбутнього фахівця як фактор його професійної самореалізаціїЛуценко Т. О. Духовно-моральне виховання старших дошкільників засобами українського фольклоруМелетенко І. В. Розвиток зв’язного мовлення у старших дошкільників засобами дидактичної гриПшеславська С. О. Трансформація сімейних цінностей в структурі аксіосфери молодіХіля А. В. Специфіка формування соціальної компетенції у дітей з функціональними обмеженнями (у розрізі Вінницької області) |
8. Дошкільна педагогіка | Гавда Н. М. Інтерактивні технології – засіб формування професійної компетентності студентів з педагогіки спеціальності 5.01010101 «Дошкільна освіта»Гришко О. І. , Клевака Л. П. , Крупицька І. С. Ейдетика як інноваційна технологія формування логіко-математичних уявлень дошкільникаЗалізко О. В. Формування логіко-математичної компетентності дітей молодшого вікуКіреєва О. Д. , Вахняк Н. В. Засоби виховання гуманної поведінки у дітей дошкільного віку на сучасному етапі розвитку педагогіки |
9. Теорія навчання | Опалюк Т. Л. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителяЧистякова І. А. Дослідницька компетентність як складова професійної компетентності магістрів: досвід США |
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті | Козігора М. А. Основні психолого-педагогічні вимоги до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школиМихайленко Н. С. Деякі аспекти створення та аналізу мережних діаграм керування програмними проектамиМінченко М. В. , Біліченко П. Г. Характеристика умов відбору учасників програми міжнародного академічного обміну FLEXПростакова Ю. В. Можливості інформаційно-освітнього середовища у навчанні іноземної мови |