Головна

УМОВИ ПУБЛІКАЦІЙ

УМОВИ ОПЛАТИ


«Становлення і розвиток педагогіки» 
(м. Івано-Франківськ, 23-24 грудня 2016 р.)

1. Загальна педагогіка та історія педагогікиБезушко С. В. Сучасні проблеми ґендерного виховання школярів у загальноосвітніх закладах

Діденко І. О. Спадкоємність і узгодженість тематики та проблематики педагогічних з’їздів першої декади 20 століття

Дука Д. Л. , Біліченко П. Г. Студентські братства в США як форма громадської активності молоді

Захарова А. С. Відмінності в іншомовній підготовці студентів філологів України та Еквадору

Коваль А. В. Патріотичне виховання молоді в історії української педагогічної думки

Колногуз І. В. Педагогічний аспект формування мовленнєвої компетентності старших дошкільників в процесі використання ілюстрацій до художніх творів

Лазоренко О. О. , Біліченко П. Г. Система довузівської підготовки для іноземців у Федеративній Республіці Німеччині

Лаптєва А. В. Стратегія інтернаціоналізації вищих навчальних закладів Німеччини

Лях Г. Р. Методи і форми виховного впливу піонерської організації на дітей та підлітків (60−80-ті роки ХХ ст.)

Овчарик Ю. О. Теоретичний аспект формування художньо-творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку в процесі сюжетного малювання

Оксенюк А. В. Місце оцінки в школі

Олійник А. В. , Біліченко П. Г. Шляхи вирішення проблем організації студентського дозвілля в системі освіти Вищої школи INSA Lion (Французька республіка)

Семічева Д. А. , Біліченко П. Г. Характеристика основних програм вступу іноземних студентів до ВНЗ ФРН

Сидоренко С. С. Тенденції розвитку освітньої політики Німеччини: інновації у вищій школі

Субачов В. П. Виховання патріотичної молоді у ВПУ 4 міста Хмельницького

Торгачова С. В. Перспективи розвитку науки й досліджень у Німеччині на початку ХХІ століття («Пакт для науки і інновацій»)

2. Теорія та методика навчанняБородкина К. С. О вопросе преемственности обучения математике в школах и вузах с гуманитарными направлениями подготовки

Галацин К. А. Формы организации познавательной деятельности студентов на занятиях английского языка

Гординська Н. Б. Особливості професійної діяльності викладача-початківця ВНЗ: результати експериментального дослідження

Лєпєшкова З. М. Організація самостійної роботи на уроках біології з використанням опорних конспектів та інтерактивних методів навчання

Радзевілова Є. В. Підвищення ефективності освоєння біології шляхом розробки особових бізнес-планів

Сухарева А. А. Розвиток творчих потенцій учнів під час вивчення творів жанру фентезі засобами ІКТ та Internet

Хоменко Л. М. Interactive methods as a powerful tool of foreign language training

Цезарюк Є. А. , Мартинова О. К. Формування наукового світогляду на уроках природознавства

Чорна С. А. , Бартко Ж. В. , Кордонська І. В. Дивергентні задачі – основа розвитку креативних вмінь і навичок студентів

Ярема Т. І. , Проць Р. О. Інноваційна діяльність сучасного вчителя як виклик часу

3. Корекційна педагогікаМелікян А. Л. Особливості взаємодії вчителя-логопеда та батьків у процесі корекційної роботи

Ярощук А. А. Гіперактивні діти та методи роботи з ними

4. Теорія і методика професійної освітиГаркавенко О. В. Тестування як метод діагностики професійної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів

Збарах О. О. , Трегуб С. Є. Сутність поняття «професійна культура спілкування» майбутніх лікарів

Кравченко С. О. Дослідницька компетенція як необхідна складова професійності майбутнього еколога

Малихін А. О. До питання діагностики професійно-педагогічної спрямованості майбутніх вчителів трудового навчання та технологій

Мельничук Ю. П. Рефлексия в системе подготовки будущих офицеров-пограничников

Нестеренко М. М. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів до моделювання сучасного уроку в початковій школі

Павленко Р. В. Етапи професійного становлення студентів-хореографів

Похил С. В. Аналіз напрямків інтеграції професійно-технічної сільськогосподарської освіти та виробництва

Скиба К. М. Портфоліо як альтернативний спосіб оцінювання студентів-перекладачів у США

Смірнов С. В. Компетентнісно-орієнтоване наставництво як соціально-педагогічний ресурс у процесі підготовки майбутніх офіцерів запасу

Таймасов Ю. С. Розвиток рефлексивних здібностей у майбутніх фахівців ДСНС України в процесі професійного навчання

Філімонова І. А. Ключові компоненти професійної компетентності майбутніх фахівців-технологів харчової галузі

Шафранська Т. Ю. Впровадження педагогічних умов формування деонтологічної культури майбутніх фармацевтів

Юрченко О. В. Соціальна компетентність як предмет наукового дослідження зарубіжних вчених

5. Соціальна педагогікаКоростельова В. Б. Сутність соціально-педагогічних технологій та їх характеристика щодо профілактики адиктивної поведінки молоді

Мурдід А. А. Теоретико-методологічні аспекти виховання здорового способу життя старшокласників

Синиціна Г. О. Особливості соціально-виховної роботи зі старшими підлітками в умовах дитячого закладу оздоровлення та відпочинку

6. Теорія і методика управління освітоюЛебідь О. В. Директор як керівник стратегічного розвитку загальноосвітнього навчального закладу

Лобушко В. Ю. , Біліченко П. Г. Характеристика академічного рейтингу університетів світу (ARWU)

7. Теорія і методика вихованняБезпалько В. С. , Шевчук Т. О. Співпраця сім’ї та школи в екологічному вихованні особистості

Зіновчик В. М. Українська народна казка як засіб розвитку зв`язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку

Кордонська А. В. , Асмоловська Т. В. , Галущак Л. Б. Розвиток творчого потенціалу майбутнього фахівця як фактор його професійної самореалізації

Луценко Т. О. Духовно-моральне виховання старших дошкільників засобами українського фольклору

Мелетенко І. В. Розвиток зв’язного мовлення у старших дошкільників засобами дидактичної гри

Пшеславська С. О. Трансформація сімейних цінностей в структурі аксіосфери молоді

Хіля А. В. Специфіка формування соціальної компетенції у дітей з функціональними обмеженнями (у розрізі Вінницької області)

8. Дошкільна педагогікаГавда Н. М. Інтерактивні технології – засіб формування професійної компетентності студентів з педагогіки спеціальності 5.01010101 «Дошкільна освіта»

Гришко О. І. , Клевака Л. П. , Крупицька І. С. Ейдетика як інноваційна технологія формування логіко-математичних уявлень дошкільника

Залізко О. В. Формування логіко-математичної компетентності дітей молодшого віку

Кіреєва О. Д. , Вахняк Н. В. Засоби виховання гуманної поведінки у дітей дошкільного віку на сучасному етапі розвитку педагогіки

9. Теорія навчанняОпалюк Т. Л. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя

Чистякова І. А. Дослідницька компетентність як складова професійної компетентності магістрів: досвід США

10. Інформаційно-комунікаційні технології в освітіКозігора М. А. Основні психолого-педагогічні вимоги до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи

Михайленко Н. С. Деякі аспекти створення та аналізу мережних діаграм керування програмними проектами

Мінченко М. В. , Біліченко П. Г. Характеристика умов відбору учасників програми міжнародного академічного обміну FLEX

Простакова Ю. В. Можливості інформаційно-освітнього середовища у навчанні іноземної мови

 Пошук за авторами

ПАРТНЕРИ

НОВИНИ

Архів новин...

 

© 2013-2022 Науковий журнал "Молодий вчений"