1. Загальна педагогіка та історія педагогіки | Бабенко М. О. Проблеми розбудови середньої технічної освіти на Катеринославщині наприкінці ХІХ – початку ХХ ст.Діденко І. О. Діяльність вчительських організацій на педагогічних з’їздах початку ХХ століттяМісько Н. В. Методика періодизації розвитку тезаурусу вітчизняної теорії управління освітою (остання чверть XX – початок XXI ст.)Онасько К. А. Телеология, онтопедагогика и инвайронментальная педагогика, как совершенно новые направления в педагогической наукеСтельмах М. В. Професійний стиль спілкування як невід’ємний елемент діяльності майбутнього педагогаФілоненко О. В. Дослідження педагогічної спадщини В. М. Ястребова у вітчизняній історіографіїШмагайло Н. В. Внутрішкільне управління методичною роботою |
2. Теорія та методика навчання | Арабаджи Л. І. Психолого-педагогічні основи формування здоров`я учнів на уроках хіміїБездітко О. В. , Заїка О. В. Місце внутрішньо та міжпредметних зв’язків у методиці навчання вищої математикиГальченко О. Ю. Організація «зворотного навчання» іноземної мови за допомогою інтерактивних технологійЗотова О. О. Формування дослідницького підходу у навчанні засобами соціологіїКордонська А. В. , Чорна Т. М. , Будяк Т. А. Інтеграція – одна з найперспективніших інновацій на заняттях іноземної мовиКорольова Л. М. Дослідження рівня сформованості креативних здібностей у молодших школярівКуцаєва Т. О. Розповіді «Трагедія єврейських гетто в Україні, свідченнями маленьких жертв» як частина простору неформального викладання історії голокостуНикорак Н. Ю. Психолого-педагогічні особливості формування практичних умінь молодших школярів під час вивчення предметів художньо-естетичного циклуОболенцева Е. В. , Мирошниченко В. Н. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мовиОвчаренко В. Ю. Особливості викладання медичної хімії іноземним студентам у Національному медичному університеті імені О. О. БогомольцяХома О. М. Сучасні підходи до опрацювання художнього тексту на уроках літературного читання в початковій школі |
3. Корекційна педагогіка | Казачінер О. С. Teaching a foreign language to special needs students in inclusive classroomЛемещук М. А. Взаємодія дітей із загальним недорозвиненням мовлення у єдиному соціально-розвивальному середовищі |
4. Теорія і методика професійної освіти | Арнаут К. В. , Тараненко К. В. Дидактична гра як фактор формування компетентності студентів при вивченні спецдисциплінБаранівський В. В. Проблема компетентності та фундаменталізації у вищій освіті залишається актуальноюБєлінський Б. О. , Орел-Халік Ю. В. Проблема комунікативності у викладанні іноземної мови за професійним спрямуваннямБілявець С. Я. Зарубіжний досвід підготовки прикордонниківВдовенко О. І. Формування професійної компетентності у кваліфікованих робітників харчової промисловостіГінсіровська І. Р. Особливості становлення та функціонування інформаційно-освітнього середовища вищих технічних навчальних закладівДубініна Н. В. Озброєння студентів системою знань, умінь і навичок застосування мультимедійних технологій – як одна з педагогічних умов успішного навчання майбутніх інженерів-будівельників засобами мультимедійних технологійКошелева Н. Г. Соціально-філософські передумови формування готовності майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю до інноваційної педагогічної діяльностіКошук О. Б. Формування професійної компетентності майбутніх інженерів з механізації сільського господарства: системний підхідЛиновицька А. О. Творчо-розвивальна значущість вивчення дисципліни кольорознавствоЛушнікова О. Ю. Компетентісний підхід в освіті. Його значення та проблеми реалізаціїМорквян І. В. Педагогічні умови формування інтелектуальних умінь майбутніх учителів інформатики при вивченні природничо-математичних дисциплінПетренко Т. В. Сутність професійної компетентності викладача загальнотехнічних дисциплін автомобільної галузіПіцул К. С. Реалізація практико-зорієнтованого підходу в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців з готельної і ресторанної справиПрадій Т. П. , Михайлова А. Г. , Крамаренко І. С. Проблеми та організація вивчення біологічної хімії на практичних заняттях в медичних вузахСидоряк В. М. , Співак О. В. Навчальна дисципліна «Ансамблеве виконавство» як складова процесу підготовки студентів музично-педагогічних факультетівСтепанов С. П. Особливості формування спеціальних умінь ідентифікації у майбутніх офіцерів-прикордонниківСтолярчук Л. Б. Особливості системи підготовки юристів в університетах Канади |
5. Соціальна педагогіка | Курляк І. Є. Пункт постпенітенціарної допомоги як приклад інституції соціальної реадаптації колишніх в’язнів у ПольщіХарсун О. В. Музейна педагогіка: освітня робота з дітьми різних вікових груп |
6. Теорія і методика управління освітою | Белікова А. О. Інтегративний курс – ефективний засіб формування професійної культури майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах магістратуриГаркавенко О. В. Моніторинг рівня сформованості професійної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладівГерасимик-Чернова Т. П. Сучасні підходи до організації інклюзивного навчання у ВНЗ І-ІІ р.а.Гирка І. В. Організаційні та педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовкиГош В. Є. Проблема внутрішньошкільного контролю у вітчизняній педагогіці в другій половині ХХ – початку ХХІ століттяКравченко Г. Ю. Система мережевої взаємодії в управлінні розвитком кафедральної системи обласних інститутів післядипломної педагогічної освітиКравченя А. О. Моніторинг управління якістю професійної підготовки майбутніх учителів інформатикиЛебідь О. В. Проблема стратегічного управління закладом освіти у дослідженнях українських науковців |
7. Теорія і методика виховання | Черкашин О. В. Етапи впровадження форм та методів виховної роботи з молодшими школярами при навчанні основ пожежної безпеки |
8. Дошкільна педагогіка | Ходунова В. Л. Умови активізації дитячої художньої творчостіХудякова А. А. Мультимедія як засіб еко-сенсорного вихованняШамонова А. С. Розвиток комунікативних здібностей у дітей старшого дошкільного віку шляхом командної роботи на заняттях |
9. Теорія навчання | |
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті | Ващенко С. В. Особливості застосування блогів у процесі навчання іноземної мови у немовному ВНЗГанусовська І. В. Вирішення проблеми інтернет-залежності в різних країнах світуЖуравська К. О. Використання відкритих електронних систем в навчальному процесі медичних коледжівЛихошвед Н. В. Інтеграція завдань екзамену GMAT у курс іноземної мови у немовному ВНЗ |