Головна

УМОВИ ПУБЛІКАЦІЙ

УМОВИ ОПЛАТИ


«Основні напрями розвитку педагогічної науки» 
(м. Харків, 21-22 жовтня 2016 р.)

1. Загальна педагогіка та історія педагогікиБабенко М. О. Проблеми розбудови середньої технічної освіти на Катеринославщині наприкінці ХІХ – початку ХХ ст.

Діденко І. О. Діяльність вчительських організацій на педагогічних з’їздах початку ХХ століття

Місько Н. В. Методика періодизації розвитку тезаурусу вітчизняної теорії управління освітою (остання чверть XX – початок XXI ст.)

Онасько К. А. Телеология, онтопедагогика и инвайронментальная педагогика, как совершенно новые направления в педагогической науке

Стельмах М. В. Професійний стиль спілкування як невід’ємний елемент діяльності майбутнього педагога

Філоненко О. В. Дослідження педагогічної спадщини В. М. Ястребова у вітчизняній історіографії

Шмагайло Н. В. Внутрішкільне управління методичною роботою

2. Теорія та методика навчанняАрабаджи Л. І. Психолого-педагогічні основи формування здоров`я учнів на уроках хімії

Бездітко О. В. , Заїка О. В. Місце внутрішньо та міжпредметних зв’язків у методиці навчання вищої математики

Гальченко О. Ю. Організація «зворотного навчання» іноземної мови за допомогою інтерактивних технологій

Зотова О. О. Формування дослідницького підходу у навчанні засобами соціології

Кордонська А. В. , Чорна Т. М. , Будяк Т. А. Інтеграція – одна з найперспективніших інновацій на заняттях іноземної мови

Корольова Л. М. Дослідження рівня сформованості креативних здібностей у молодших школярів

Куцаєва Т. О. Розповіді «Трагедія єврейських гетто в Україні, свідченнями маленьких жертв» як частина простору неформального викладання історії голокосту

Никорак Н. Ю. Психолого-педагогічні особливості формування практичних умінь молодших школярів під час вивчення предметів художньо-естетичного циклу

Оболенцева Е. В. , Мирошниченко В. Н. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови

Овчаренко В. Ю. Особливості викладання медичної хімії іноземним студентам у Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця

Хома О. М. Сучасні підходи до опрацювання художнього тексту на уроках літературного читання в початковій школі

3. Корекційна педагогікаКазачінер О. С. Teaching a foreign language to special needs students in inclusive classroom

Лемещук М. А. Взаємодія дітей із загальним недорозвиненням мовлення у єдиному соціально-розвивальному середовищі

4. Теорія і методика професійної освітиАрнаут К. В. , Тараненко К. В. Дидактична гра як фактор формування компетентності студентів при вивченні спецдисциплін

Баранівський В. В. Проблема компетентності та фундаменталізації у вищій освіті залишається актуальною

Бєлінський Б. О. , Орел-Халік Ю. В. Проблема комунікативності у викладанні іноземної мови за професійним спрямуванням

Білявець С. Я. Зарубіжний досвід підготовки прикордонників

Вдовенко О. І. Формування професійної компетентності у кваліфікованих робітників харчової промисловості

Гінсіровська І. Р. Особливості становлення та функціонування інформаційно-освітнього середовища вищих технічних навчальних закладів

Дубініна Н. В. Озброєння студентів системою знань, умінь і навичок застосування мультимедійних технологій – як одна з педагогічних умов успішного навчання майбутніх інженерів-будівельників засобами мультимедійних технологій

Кошелева Н. Г. Соціально-філософські передумови формування готовності майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю до інноваційної педагогічної діяльності

Кошук О. Б. Формування професійної компетентності майбутніх інженерів з механізації сільського господарства: системний підхід

Линовицька А. О. Творчо-розвивальна значущість вивчення дисципліни кольорознавство

Лушнікова О. Ю. Компетентісний підхід в освіті. Його значення та проблеми реалізації

Морквян І. В. Педагогічні умови формування інтелектуальних умінь майбутніх учителів інформатики при вивченні природничо-математичних дисциплін

Петренко Т. В. Сутність професійної компетентності викладача загальнотехнічних дисциплін автомобільної галузі

Піцул К. С. Реалізація практико-зорієнтованого підходу в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців з готельної і ресторанної справи

Прадій Т. П. , Михайлова А. Г. , Крамаренко І. С. Проблеми та організація вивчення біологічної хімії на практичних заняттях в медичних вузах

Сидоряк В. М. , Співак О. В. Навчальна дисципліна «Ансамблеве виконавство» як складова процесу підготовки студентів музично-педагогічних факультетів

Степанов С. П. Особливості формування спеціальних умінь ідентифікації у майбутніх офіцерів-прикордонників

Столярчук Л. Б. Особливості системи підготовки юристів в університетах Канади

5. Соціальна педагогікаКурляк І. Є. Пункт постпенітенціарної допомоги як приклад інституції соціальної реадаптації колишніх в’язнів у Польщі

Харсун О. В. Музейна педагогіка: освітня робота з дітьми різних вікових груп

6. Теорія і методика управління освітоюБелікова А. О. Інтегративний курс – ефективний засіб формування професійної культури майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах магістратури

Гаркавенко О. В. Моніторинг рівня сформованості професійної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів

Герасимик-Чернова Т. П. Сучасні підходи до організації інклюзивного навчання у ВНЗ І-ІІ р.а.

Гирка І. В. Організаційні та педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки

Гош В. Є. Проблема внутрішньошкільного контролю у вітчизняній педагогіці в другій половині ХХ – початку ХХІ століття

Кравченко Г. Ю. Система мережевої взаємодії в управлінні розвитком кафедральної системи обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти

Кравченя А. О. Моніторинг управління якістю професійної підготовки майбутніх учителів інформатики

Лебідь О. В. Проблема стратегічного управління закладом освіти у дослідженнях українських науковців

7. Теорія і методика вихованняЧеркашин О. В. Етапи впровадження форм та методів виховної роботи з молодшими школярами при навчанні основ пожежної безпеки

8. Дошкільна педагогікаХодунова В. Л. Умови активізації дитячої художньої творчості

Худякова А. А. Мультимедія як засіб еко-сенсорного виховання

Шамонова А. С. Розвиток комунікативних здібностей у дітей старшого дошкільного віку шляхом командної роботи на заняттях

9. Теорія навчання
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освітіВащенко С. В. Особливості застосування блогів у процесі навчання іноземної мови у немовному ВНЗ

Ганусовська І. В. Вирішення проблеми інтернет-залежності в різних країнах світу

Журавська К. О. Використання відкритих електронних систем в навчальному процесі медичних коледжів

Лихошвед Н. В. Інтеграція завдань екзамену GMAT у курс іноземної мови у немовному ВНЗ

 Пошук за авторами

ПАРТНЕРИ

НОВИНИ

Архів новин...

 

© 2013-2022 Науковий журнал "Молодий вчений"