1. Загальна педагогіка та історія педагогіки | Біліченко В. П. Основні осередки розвитку музично-педагогічної думки України у XVIII столітті та її творціЗапотічна М. І. Переваги та недоліки програм професійної освіти для корінного населення КанадиКостюк М. І. Християнське виховання – центральна складова естетичного виховання сучасних дітейКухарчук Н. С. Педагогічна культура викладача вищого навчального закладуМазайкіна І. О. Використання особистісно-орієнтованих технологій викладання іноземних мовПідгурська В. П. Патріотизм як фундамент сучасного вчителяХромченкова Н. М. Структурні компоненти професійної відповідальності майбутніх журналістів на бакалаврському рівні вищої освітиЧернявська А. Ю. , Заря Л. О. Особливості розвитку музичної підготовки майбутніх вчителів України (друга половина ХХ століття) |
2. Теорія та методика навчання | Ануфрієв В. В. Числові множиниАртюхова А. С. Формування предметно-перетворювальної компетентності студентів спеціальності «Початкова освіта»Галицька Е. В. , Донкоглова Н. А. Роль курсу «Методика викладання фінансово-економічних дисциплін» та «Педагогічної практики» у підготовці студентів магістерської програмиДенисенко О. В. Методичний супровід самостійної роботи студентів при вивченні курсу «Гірнича електротехніка»Клеветенко Н. Ю. Впровадження особистісно орієнтованих технологій при вивченні фахових дисциплінКлюс Н. А. Міжпредметні зв’язки дисципліни «Теорія ймовірностей та математична статистика» як методологічні знання конкретно наукового рівняКотелянець Н. В. Компоненти методичної системи трудового навчання молодших школярівКуцаєва Т. О. Stories “Tragedy of Jewish ghettos in Ukraine, by evidences of little victims” as a part of the space of informal teaching of the history of the HolocaustЛихошвед Н. В. Комунікативна розминка на заняттях з іноземної мови для студентів спеціальності "Менеджмент"Радченко М. А. Організація самостійної роботи студентів з використанням інтерактивних технологій навчанняРибак Т. М. , Лесь Т. В. Рольова організація процесу навчання англійської мови для студентів спеціальності «туризм»Ромоданова Э. А. , Тиманюк В. А. , Дягилева Ф. Г. , Стрелкова Т. А. Роль элективных курсов естественно-научного цикла в подготовке студентов медико-фармацевтического направленияРуденко Ю. О. The importance of using tongue-twisters at the English lessonsТохтамиш О. В. Особливості викладання математики у 5 класіТроян І. А. Моделі фігур як засіб формування просторового уявлення учнівФещук А. М. Влияние технологии веб-квест на повышение уровня иноязычной подготовки будущих специалистов по прикладной механикеЯдута О. В. Методи контролю успішності студентів на практичних заняттях з дисципліни «Методи обчислень» |
3. Корекційна педагогіка | |
4. Теорія і методика професійної освіти | Аржанухіна С. В. , Салюкова Г. Ю. Формування психологічних навичок виконавської майстерності у процесі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтваБесшапошникова Т. В. , Школьнік С. Я. Специфіка поліхудожньої діяльності вчителя музичного мистецтва та художньої культури у загальноосвітньому навчальному закладіБізюк Л. І. , Посохова С. І. Система організації методичної роботи викладачів в Гірничому коледжі ДВНЗ «Криворізький національний університет»Вербин Н. Б. Щодо професійної витривалості майбутніх офіцерів військового управління на етапі оперативно-тактичного рівня підготовкиГриценко І. В. Педагогічна майстерність викладача ВНЗ та шляхи її підвищенняДідюк Ю. М. Соціалізація студентів-маркшейдерів в освітньому просторіДобровольська А. М. Реалізація самостійної роботи майбутніх фахівців у межах розробленої моделі засвоєння навчальної інформаціїДудікова Л. В. , Кондратюк А. Л. Використання ситуативно-ігрового підходу в навчанні іноземним мовамЖовтоніжко І. М. , Бабакішієва Є. Н. Деякі відмінності використання тьютерської діяльності в системі дистанційної освітиКазачінер О. С. Інклюзивна складова післядипломної освіти вчителів іноземних мовКарасєвич С. А. Мотиваційна складова готовності майбутнього вчителя фізичної культури до фізкультурно-спортивної діяльності в ЗОШКарасєвич С. А. Професійні знання майбутнього вчителя фізичної культури для здійснення фізкультурно-спортивної діяльності в ЗОШКордонська А. В. , Асмоловська Т. В. , Галущак Л. Б. Використання інформаційних технологій мультимедіа в навчальному процесіКравченко С. О. Теоретичні аспекти організації формування дослідницької компетенції майбутніх екологів засобами інформаційно-комунікаційних технологійКрасовська Л. В. Формування професійних компетентностей студентів шляхом упровадження проектних технологійЛоюк О. В. Формування у майбутніх учителів початкової школи мотивації до розвитку творчого мислення учнівМараховська Н. В. Conducting pedagogical training sessions for promoting teacher trainee’s self-realizationМегедь М. Л. Формування власного стилю викладання як системної особистісної якості майбутнього вчителя музикиНікула Н. В. Методична компетентність учителя початкових класівОвчарова І. А. , Каппе І. А. Оптимізація засвоєння пісенного репертуару на заняттях із дисципліни «Акомпанемент» у вищому навчальному закладіОпанасенко Н. І. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання інтерактивних методів навчанняОстраус Ю. М. Застосування діалогових технологій у професійній підготовці майбутніх сімейних лікарівПрадій Т. П. , Крамаренко І. С. Доцільність впровадження сучасних засобів контролю при оцінюванні знань студентів медичних закладівРожі І. Г. Модель підготовки майбутніх учителів географії до краєзнавчо-туристської роботи на засадах компетентнісного підходуСірик В. В. Розвиток соціальної обдарованості як необхідний компонент професійного розвитку майбутніх вчителів початкових класівШкарупа Г. М. Формування професійної компетентності майбутніх дизайнерів на заняттях з кресленняШулигіна Р. А. Формування індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутнього вчителяЯкушко К. Г. Актуальність створення педагогічних умов формування іншомовного спілкування студентів на технічних факультетах аграрних університетів |
5. Соціальна педагогіка | Журя Т. С. , Фурдуй С. Б. Інноваційні підходи фахівця соціономічної сфери з дітьми-сиротамиКурляк І. Є. Емоційні розлади як масовий прояв дезадаптації засуджених осібЧерниш О. О. Соціально-педагогічна підтримка молоді з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у недержавних організаціях |
6. Теорія і методика управління освітою | Галацин Е. А. Условия совершенствования организации учебного процесса во время профессиональной подготовкиГоля Н. Г. Самоменеджмент як умова розвитку творчого потенціалу керівника професійно-технічного навчального закладуКушнір Н. С. Фандрайзинг та ендаумент як форми додаткового фінансування державних навчальних закладівСеребрянская О. Н. Системообразующие компоненты эффективного управления учебным заведением |
7. Теорія і методика виховання | Барбінова А. В. Когнітивний компонент готовності учнів ПТНЗ до сімейного життяГаховський В. Т. Виховання громадянина-патріота через інноваційні форми викладання дисципліни «Захист Вітчизни»Гринченко А. В. , Черниш О. О. , Тіщенко С. Е. Екологічна стежка – один із методів екологічного вихованняМаслєніков Р. В. Інноваційні підходи в середній загальноосвітній школі до процесу виховання громадянина-патріотаПшеславська С. О. Використання творів української літератури у контексті реалізації завдання формування сімейних цінностей старшокласниківЯщенко К. Е. Екологічне виховання як складова екологічної освіти |
8. Дошкільна педагогіка | Агіляр Т. В. Психолого-педагогічна характеристика сюжетно-рольової гри дітей старшого дошкільного вікуБикова О. В. Організація ігрової діяльності дітей дошкільного вікуХодунова В. Л. Природа й типологічні особливості дитячої творчості |
9. Теорія навчання | Трубачева С. Е. , Трубачев С. І. Формування навчальних компетентностей в умовах професійно зорієнтованого освітнього середовища навчального закладуХоменко Г. В. Вивчення постмодерної літератури на факультативних заняттях |
10. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті | Брюхович О. О. , Гвоздецька Ю. В. Формування інформаційної компетентності учнів на уроках математики за допомогою хмарних технологійГуральський С. М. , Гуральська Н. А. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчальний процесЛеонтьєв І. О. Проблеми реалізації Е-освіти в сільській школі та можливі шляхи їх вирішенняЛучик Р. І. Основні завдання та перспективи впровадження STEM-освітиМачуляк М. В. Ефективність використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі професійної підготовки студентів вищих навчальних закладівХабюк А. Я. Сучасні тенденції розвитку e-learning у вищих навчальних закладахЦьось В. А. Науково-методичні особливості використання соціальних мереж в освітіШакула І. Е. , Хайрулліна Ю. О. Медіакраєзнавство як фактор розвитку національної свідомості школярів |